Ca în fiecare dimineață- durerea de cap este prezentă, dar acum, este mult mai puternică, mă doare tot corpul de parcă am muncit toată noaptea.
Deschid ochii și observ: plapuma neagră îmi este trasă până la gât, lipsa hainelor de pe mine, acestea fiind aruncate prin toată camera; parfumul bărbătesc, sacoul, cămașa și pantalonii care mi se par foarte cunoscuți, stau pe podeaua camerei. Am stat și am procesat tot ceea ce văd, până când, o mână mă apucă de talie și mă trage aproape de corpul său- Draco. Am încremenit, băutura de aseară m-a făcut să fac cea mai mare prostie, o prostie la care doar puteam visa- am făcut sex cu Draco.
Nu trebuia să fi băut paharele acelea cu alcool, puteam fi trează când făceam asta.
Îi dau mâna la o parte, și mă îndepărtez de el. Un lung geamăt se aude din gura lui și îmi întorc fața spre el.
── Mai stai puțin așa! Spune somnoros și cu ochii închiși.
Tușesc în așa fel încât să își dea seama ce se întâmplă și pentru a se ridica din patul meu. Iau cămașa sa pe mine și mă ridic în picioare.
── A fost frumos aseară, îți mulțumesc că ai profitat de mine din plin, spun pe un ton sarcastic.
Își deschide ochii și își fixează privirea asupra mea râzând.
── M-ai pornit, nu am avut ce face. În plus.... rochia aia pe tine arăta mai mult decât superb, iar lipsindu-te de ea- arătai angelic.
Pufnesc vizibil enervată de comportamentul său și încep să caut prin cameră și prin baie acel ceva . Panica începe să mă cuprindă când observ să nu se află pe nicăieri.
── Draco, te rog spune-mi că ai avut p- , încep să spun dar mi-o ia înainte .
── Da!
Se ridică din pat, neavând niciun stres de faptul că încă este dezbrăcat complet. Mă întorc cu spatele la el punându-mi mâna la ochi.
── Poți să mă vezi așa, doar ce ne-am tras-o azi-noapte, spune râzând.
── Numai vreau să te văd încă odată dezbrăcat Malfoy, pune-ți ceva pe tine.
── Și eu ți-aș spune același lucru, arată spre cămașă, e prea scurtă.
Simt cum obrajii mi se înroșesc și intru în baie cu câteva haine.
Mă privesc în oglindă și observ semnele pe care mi le-a lăsat azi-noapte, acestea se găseau doar pe gâtul meu înainte, acum sunt pe toate porțiunile corpului meu. Mă bag la duș și dau drumul la apa fierbinte, când, ceva începe să mă usture în zona bustului; ochii îmi rămân ațintiți pe rana unde Draco și-a inscripționat inițialele DM.
Cred că îți bați joc de mine.
După ce termin dușul mă înfășor într-un prosop și ies val vârtej din baie. Draco încă se află în camera mea, dar acum are pantalonii de aseară pe el.
── Ce dracu' este asta? Îl întreb arătându-i inițialele.
── Acum nu îți mai este rușine de mine? Râde.
Nu îmi pasă de faptul că stau dezbrăcată în fața lui, îmi pasă să aflu de ce am așa ceva pe piele.
── Și tu mi-am făcut unul, spune arătând spre umărul său.
Într-adevăr, inițialele AW erau inscripționate pe acesta.
── A cui a fost ideea asta proastă?
Își dă cu mâna prin păr și mă privește în ochi amuzat.
── Ghici! Arată spre cuțitul aflat pe noptiera de lângă pat.
Cuțitul meu. La dracu'!
Îmi dau ochii pe spate și scot un geamăt de exasperare.
Deschid ușa și îi înmânez cămașa. Îmi pricepe gestul și iese pe ușă.
── Ai fost foarte delicioasă, apropo. Aștept următoarea partidă, țipă în timp ce se îndepărtează pe hol.
Să te ia dracu' Malfoy.
Mă așez pe pat și îmi pun mâinile pe față.
Azi-noapte mi-am tras-o cu Draco, cu fostul meu iubit și fostul meu cel mai bun prieten. Nu pot să îmi port pică din cauza asta, nu este ca și cum nu aș fi vrut, Ethan îmi întunecase gândurile și nu puteam suporta să fiu atinsă în niciun fel. Am așteptat amândoi momentul acesta totuși, doar că nu mă așteptam să o facem când niciunul dintre noi nu era îndeajuns de treaz.
Partea bună este că țin minte totul: de la primul sărut de azi-noapte până la ultima pătrundere a lui Draco. A fost magic și dacă nu ne aflam în ipostaza de dușmani poate mai repetam odată asta. Nu știu exact de ce dușmani, dar sunt sigură că el nu mă mai vede ca înainte, acum probail că am devenit una dintre partidele sale de o noapte.
Nu m-ar deranja totuși. O noapte- o nouă rundă.
Nu mă cred când spun lucrurile acestea, nu am fost niciodată acel tip de fată care să fie folosită, drept exemplu- Draco a fost primul, el a dat startul și m-a transformat în altceva.
Simt nevoia să îl mai simt, dar știu că nu este bine, mă rănesc singură crezând că încă mă vede diferit.
✦✧✧✧✧✦
Cobor repede pe scări, grăbindu-mă spre micul de jun. Deja am întârziat din cauza discuțiilor de una singură pe care le aveam cu mine însumi. Intru în încăperea unde de obicei ne ținem mesele și nu sunt surprinsă când îl văd pe Draco stând la masă, discutând cu părinții mei. Fața i se luminează, iar un zâmbet tâmp îi apare pe buze.
── Bună dimineața! Spun și mă îndrept spre locul meu.
O sărut pe Kalia pe căpușor și mă așez lângă ea.
── În sfârșit ai venit, mor de foame!
O gâdil puțin și mă opresc atunci când elfii aduc mâncarea. Privirea îmi fuge spre Draco- care este fix în fața mea-, iar zâmbetul de pe buze îmi dispare, îmi dau ochii peste cap și încep să mănânc.
── Sper că ați dormit bine!
Mă uit la mama și observ zâmbetul pe care încearcă să și-l ascundă. Știe .
Nu răspund, doar aprob din cap în timp ce duc paharul de apă la gură.
── Aseară am auzit ceva, dar nu știu ce, cred că iar se băteau elfii, zice Kalia uitându-se spre părinții noștri.
Mă înec și scap din greșeală paharul pe jos. Tocmai ce m-a asimilat cu un elf?
── Draga mea, ești bine? Mă întreabă mama.
── Da, doar că ă... și eu am auzit ceva.
Draco se uită la mine și râde, nu are un râs batjocoritor, chiar s-a amuzat la ceea ce a zis Kalia.
Până și elfii se uită ciudat la mine. Draco a uitat să pună muffiliato pe cameră, iar tot conacul ne-a auzit.
Pe barba lui Merlin, ce am făcut?
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Science FictionO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...