Cele trei zile au trecut numai decât . Draco a avut grijă să am tot ceea ce aveam nevoie , iar trioul a venit pe la mine de câteva ori , când Draco era plecat pentru a-mi aduce de mâncat .
Am vorbit cu ei despre semnele cu care m-am trezit pe mână , iar Mione a spus că este sigură că primul semn este un "M" . Ar trebui să o cred , doar este cea mai deșteaptă fată din anul nostru , dacă zice că este sigură de ceva , atunci așa este.
Dumbledore încă cercetează și se pregătește pentru ritualul de separare care va avea loc mâine , nu sunt sigură cât de eficient o să fie , dar mama a zis ca trebuie să îl fac neapărat .
De când s-a întâmplat incidentul din biroul lui Dumbledore : un vis straniu nu îmi dă pace . Toată noaptea îmi este acaparată de acesta , dar dacă îl povestesc - mai mult de două minute nu îmi ia : mulți oameni care par hipnotizați și bolnavi sunt mereu în jurul meu , iar de fiecare dată țin încheietura cuiva în mâini , țipete pline de durere se aud în momentul în care îmi poziționez două degete pe încheietura persoanei , un val de satisfacție și înfometare trece prin mine și zâmbesc , moment în care mă trezesc .
Nimeni nu îmi poate explica sensul visului , dar sper ca cineva să poată descifra semnele scrise pe mâna mea . Poate fi un mesaj , sau poate chiar o amenințare , nu putem ști până nu aflăm .
Draco și cu mine ne aflăm în momentul actual în fața conacului unde am copilărit și am crescut alături de familia mea timp de șaisprezece ani .
── Sper că vom afla ceva , spun și pășesc pe covorul vechi de culoare stacojie care se află în fața ușii .
Sun la sonerie și în clipa următoare , un elf -pe care nu l-am mai văzut până acum - ne deschide ușa .
── Domnișoară Wallend , e o plăcere să vă cunosc , mă numesc Pikey și am fost adus în locul lui Cokie , după întâmplarea cea tragică care s-a întâmplat , spune ultimele cuvinte trist .
── Ce s-a întâmplat cu Cokie ? Îl întreb speriată .
── În urmă cu patru zile...în timp ce făcea curat în debaraua conacului ... un-un , spune bâlbâindu-se, un toiag pe care domnul Wallend îl ținea acolo , a lovit-o în cap , și-și a murit .
Ochii micuțului elf s-au umplut cu lacrimi , apoi și-a șters picăturile cristaline cu o părticică din pânza care îi servea drept haină .
Cokie a servit familiei noastre încă de pe vremea când eram doar un bebeluș . Mă înțelegeam bine cu ea , chiar daca mama îmi spunea să numai stau la taclale cu un elf de casă , când Draco nu era lângă mine să mă înveselească , era Cokie . O să îi simt lipsa.
── Andrea ? Aud o voce subțire pronunțându-mi numele .
Mi-am ridicat privirea spre scări și am văzut-o - Kalia , sora mea mai mică .
M-am lăsat în vine, cu zâmbetul pe buze , și mi-am deschis larg brațele . A venit repede spre mine și m-a strâns cât a putut ea de tare .
── Ce bine că ești acasă . Tata stă doar în biroul lui , iar mama nici nu știu unde este . Nu am cu cine să mă joc .
── Mama nu e acasă ? O întreb .
── Nu știu , dar- Draco ? Spune ea bucuroasă când l-a observat în sfârșit și pe el .
Mi-a sărit din brațe și s-a dus spre Draco . Din cauza diferenței de înălțime , aceasta l-a luat de picioare , nelăsându-se și el la nivelul ei .
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Science-FictionO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...