Draco pov :
── DĂ-TE DRACU DE PE MINE ! Țip la Parkinson nervos. - DIN CAUZA TA S-A ÎNTÂMPLAT ASTA, NU TREBUIA SA VENIȚI !!
── Tu ne-ai ch-
── Sa nu te prind că zici că eu v-am chemat.
── Ce e așa grav? Doar nu sunteți împreună.
La cele spuse de Parkinson m-am blocat, ca să ies din situație l-am băgat pe Scott :
── L-a văzut pe Scott cu Wright.
── Deci vrei să zici că nu îți pasă că ne-a văzut pe noi doi? Mă întreabă, apropiindu-se de mine și jucându-se cu părul.
── Ba da, pentru că m-a văzut cu o curvă ca tine.
── Cum?... Asta sunt eu pentru tine?... Toate nopțile pe care le-am petrecut împreună nu au însemnat nimic pentru tine? Începe să plângă și deja m-am săturat de ea.
── Ieși dracu odată de aici, spun indiferent.
Fără să mai zică ceva, au ieșit amândouă din cameră.
── Andrea nu o să ne ierte, am dreptate? Întreabă Scott, întins pe pat.
── Poate doar pe mine, tu fiind iubitul ei și ai înșelat-o, nu.
── Mulțumesc Malfoy!
── Cu plăcere! Râd satisfăcut și mă îndrept spre ușă, pentru a merge la baia prefecților.
Am dat-o în bară - din nou - nu am fost treaz și încă nu sunt, ar trebui să înțeleagă, și ea a mai băut și s-a dat la băieți.
Nu o să admit niciodată faptul că s-ar putea să am sentimente pentru ea, este cea mai bună prietenă a mea, nu trebuie să mă mai gândesc la asta .
În timp ce mă îndreptam spre baie, am auzit niște șușoteli venind de la un grup format din copii de la Gryffindor :── .... s-a dus și Harry la ea, cică plânge.
── Wallend, plânge? Mai repede îl văd pe Malfoy cum vorbește frumos cu un sânge-mâl.
Andrea, despre ea vorbesc. S-a dus la ăia trei, pun pariu că o să doarmă acolo.
Am decis să nu îi bag în seamă și am trecut pe lângă ei, fără a zice ceva.
Nu îmi pot scoate din cap privirea pe care a avut-o când a țipat la mine, nici nu am realizat pe moment că ea ne-a trântit de perete și a spart geamurile fără baghetă, s-a schimbat, nu știu în ce dar a făcut-o.
✦✧✧✧✧✦
Aseară Andrea nu a venit în cameră, după spusele lui Moore, eram sigur.
Merlin, niciodată nu m-am simțit așa când am făcut o fată să plângă, Andrea e specială, țin la ea, dar nu știu dacă o văd mai mult decât ca pe o prietenă. Faptul că niciodată nu m-am Îndrăgostit îmi îngreunează situația, nu cunosc sentimentul.
Sunt genul de băiat care are o fată în fiecare noapte, apoi dimineața o gonește și se comportă cu ea ca și cum nu s-a întâmplat nimic și nu prinde sentimente.
Sper ca Andrea să mă ierte... nu am gândit când am făcut ce am făcut.
Andrea pov :
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Научная фантастикаO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...