"Nu pot !" »ℂ𝕒𝕡.38«

329 25 13
                                    

     Azi dimineață am primit o scrisoare de la părinții mei, în care scria cu un roșu aprins ' Vin-o acasă ! ' . Sunt în a treia lună de școală, nu pot să plec pur și simplu, profesorii o să întrebe de mine. Dacă scria cu roșu, probabil e important, iar faptul că tocmai ei mă cheamă acasă este ciudat. Trebuia să mă văd cu ei peste câteva săptămâni, de Crăciun mai precis, dar se pare că au grăbit puțin lucrurile. 

✦✧✧✧✧✦


     Profesoara McGonagall se pare că știa deja de plecarea mea , când am încercat să o anunț mi-a zis" Știu de problemă. Du-te " , am încuviințat din cap și am plecat spre cameră. Draco se afla pe una dintre canapelele din camera comună a prefecților, citind o carte, nu am mai vorbit de când am fost amândoi la detenție, iar el a revenit din nou la comportamentul său agasant și la aventurile sale de o noapte. Mă doare când îl văd pe holuri dându-se la alte fete, chiar sub ochii mei. Nu am încercat să mai fiu cu cineva după ce ne-am despărțit, nu am mai simțit nevoia să fiu iubită, știu că oricât aș căuta nu aș mai da de comportamentul lui , l-aș vedea în orice băiat, de la comportament până la fizicul său . Îmi lipsește persoana lui, îmi lipsesc îmbrățișările și săruturile lui, îmi lipsește și mirosul parfumului său care îmi pătrundea în plămâni atunci când îl inspiram adânc. Aș fugi până la el, l-aș lua în brațe și l-aș săruta așa cum nu am mai făcut-o, dar nu pot, numai pot face asta, numai este al meu .

     Mi-am făcut bagajul pentru trei zile, și m-am aparetat în fața conacului. Arată mult mai sumbru decât atunci când l-am văzut ultima dată. Iedera s-a urcat până la primele geamuri și a împrejmuit toată suprafața de jos. Arată de parcă nimeni nu s-a mai ocupat de locul acesta. Am intrat în casă fără a mai bate la ușă și mare mi-a fost mirarea atunci când am văzut familia Malfoy la masă cu a mea. Am încercat să pășesc subtil prin fața arcadei care dădea în camera pentru festivități, dar nu am putut face nici trei pași - mama m-a observat . 

   ── Andrea dragă, ai ajuns ! Spune aceasta pe un ton calm. 

     Am intrat în încăpere cu postura dreaptă și cu fața spre părinții mei. Ochii Narcissei îi căutau pe ei mei, în timp ce eu încercam să nu mă uit la ea. După ceea ce s-a întâmplat între mine și Draco, nu îi mai pot privi și nici nu îi mai pot simpatiza așa cum o făceam înainte. 

   ── Mâine seară avem un eveniment important, iar Narcissa vrea să îl însoțești pe Draco. 

   ── Nu pot ! Spun cu un nod în gât . 

     Expresia de pe fețele lor s-a transformat într-una nedumerită și furioasă în același timp . 

   ── De ce nu poți? M-a întrebat tata pe un ton grav. 

   ── Eu cu Draco...ăm... n-nu ne mai înțelegem, de ceva timp. Încerc să spun clar și ferm, dar mă dau în bâlbâială.

   ── Nu contează, vă prefaceți, oricum doar imaginea voastră o să fie în centrul atenției . Spune Lucius .

     Stau câteva secunde studiindu-i pe fiecare în parte pentru a vedea dacă se regăsește vreun fel de tristețe pe chipurile lor, doar Narcissa pare deprimată.  Probabil s-au obișnuit cu obiceiurile noastre de când eram mici, atunci când ne certam și încercam să nu vorbim câteva zile, dar până la urmă sfârșeam tot împreună, jucându-ne și râzând, dar acum numai este la fel, acum suntem cu adevărat certați.

     Am urcat scările și am mers pe holul lung până la camera mea- gândindu-mă la mâine seară. Cum ar trebui să stau lângă el și să ne prefacem că încă ne suportăm, când noi nici nu ne mai vorbim ? Cum ar trebui să mă prefac că nu îl urăsc, în timp ce încă îl iubesc? Nu mă pot minți singură și nu îl pot minți nici pe el, chiar dacă acesta o sa fie normal și nu va avea nevoie să se prefacă, doar e Draco Malfoy, nu are sentimente, ceva ce am auzit foarte des din gura fetelor care i-au trecut prin pat. Trebuie să îl înțelegi să fi cu el, să învețe să aibă încredere- doar atunci se va deschide față de tine și îți va arăta că, într-adevăr are sentimente .

     Mi-am despachetat tot ceea ce mi-am adus și mi le-am pus în dulap. O rochie neagră cu bretele subțiri, strânsă pe corp și cu dantelă neagră pe jos, pe margini- mi-a atras atenția. O am de ceva timp, Draco mi-a cumpărat-o când am fost într-un magazin de al încuiaților. Încă țin minte cât ne-a luat să ne dăm seama cum se folosesc banii lor. în toate amintirile frumoase pe care le am- el se regăsește în ele. 

     M-am întins în pat și mi-am pus capul pe pernă, astfel adormind . 



Următoarele capitole vor fi puțin mai scurte !

A început să fie din ce în ce mai ciudat, iar acțiunile să fie din ce în ce mai palpitante . 

Sunteți derutați, știu , dar o să înțelegeți totul pe parcurs . 

Dacă v-a plăcut nu uitați să votați <3

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum