" Ce crezi că faci ? " »ℂ𝕒𝕡.35«

372 31 19
                                    

     Au trecut mai mult de 15 minute de când stau în cercul făcut din sare . Dumbledore a adus câteva persoane , a căror chipuri nu le pot vedea din pricina măștilor albe pe care le poartă . Cuvintele pe care par să le spună , nu mă influențează în niciun fel , nici fizic nici psihic . Îmi închid ochii atunci când Dumbledore mă pune să o fac . Aceleași imagini în care mă aflu lângă persoane lipsite de viață , îmi apar din nou , doar că de data aceasta se estompează în două fețe : un băiat tânăr- de vârsta mea și un bărbat cu pielea albă ca laptele , fără nas și cu ochi pătrunzători . 

      Un țipăt slab îmi scapă printre buze , atunci când bărbatul vine cu o viteză inexplicabilă spre mine . Îmi strâng pumnul, în așa fel încât unghiile îmi penetrează în palmă , lăsând un firicel subțire de sânge să se prelingă pe degetele mele până pe podea. Durerea mereu m-a ajutat să mă calmez , în orice situație. 

     Îmi poziționez palmele pe jos - nemaiavând echilibru să stau în genunchi . Partea întunecată din mine , cea pe care nu am accesat-o până acum -  în întregime - încearcă să ia controlul asupra corpului meu , atunci când Dumbledore împreună cu persoanele de lângă el  încep a rosti alte cuvinte , mult mai puternice . 

     Scot un geamăt de durere în clipa în care simt o lovitură în burtă , iar multe altele în zona spatelui , de parcă ceva se împotrivește să iasă din mine , lovindu-mă pentru a rămâne unde îi este locul . 

   ── Rezistă ! Îmi spune Snape pe un ton îngrijorat . 

     Țipetele mele au răsunat în întreaga încăpere . Tot corpul a început să îmi frigă , iar durerea din interior este mult mai rea decât cea din exterior . Pielea care de obicei îmi este albă , acum are o nuanță roșiatică , iar încheieturile îmi sunt învinețite .

     Mi-am lăsat capul pe spate și am putut să simt cum culoarea ochilor mi s-a preschimbat în negru , nemaiavând niciun strop de alb . Vene negre au început să îmi urce până pe gât , tăindu-mi respirația . Îmi pot simți sângele înghețându-mi în vene , transformându-se în ceva ce nu este uman . Șoapte înfundate îmi spun să cedez , să mă las acaparată de rău . 

     Numai durează mult , după asta partea mea de metamorphag va dispărea și voi fi normală , îmi voi putea trăi viața în continuare fericită alături de Draco . Nu știu cât mai trebuie să îndur asta , dar nu pot să îi mai rezist prea mult , simt că cedez . 

   ── N-nu...mai..r-rezist mult ! Spun în timp ce încerc să îmi capăt respirația . 

   ── Faceți ceva ! Țipă Draco spre persoanele îmbrăcate în pelerine negre și măști albe . 

     Când venele negre mi-au ajuns pe obraji și s-au răspândit numaidecât spre tâmple : am cedat, căzând pe jos . 

   ── Gata ! A spus Dumbledore cu o voce stinsă . 

     Culorile din cameră au devenit mai pale , iar sunetele pe care le aud sunt înfundate , de parcă m-aș afla la capătul unui tunel , încercând să ajung la lumina zilei de afară . 

     Simt cum sunt luată pe sus și după sunt pusă pe un pat . Deschid ochii mai mult și observ că sunt într-o încăpere albă , cu multe paturi - infirmeria . Sunt iar aici , aproape inconștientă , neputând să fac nimic . Încerc să îmi mișc mâna dar nu pot , așa că decid să mă odihnesc puțin . 

  

     După ceva timp 

     De când a avut loc divizarea puterilor mele nu mă mai simt eu însămi . Am început să fiu mult mai rece cu persoanele din jurul meu , Draco încearcă să vorbească cu mine , să mă sărute așa cum o făceam înainte , dar eu nu vreau , îl resping . Mă simt bine când fac asta , sentimentul când fac pe cineva să plângă sau să se enerveze îmi stârnește încântare și plăcere . 

     Ryan a început să stea mai mult pe lângă mine , ne înțelegem foarte bine și îmi place compania lui . Orele nu le mai iau în serios , părinții mei oricum o să găsească o soluție ca să am note mari , nu trebuie să îmi fac griji . 

     Ora de transfigurări  a fost foarte plictisitoare , Ryan și cu mine am râs încontinuu , iar casa Slytherin a pierdut zece puncte din cauza noastră , ceea ce nu m-a deranjat absolut de loc . 

     Ridicându-mă din bancă , profesoara McGonagall a venit spre mine cu o față nu prea fericită . 

   ── Ce se întâmplă cu tine ? Ce înseamnă comportamentul acesta , domnișoară Wallend ? Azi după ore ai detenție . Să nu cumva să o ratezi , și cu asta a plecat , lăsându-mă singură în clasă . 

     Sinceră să fiu , nici eu nu știu ce se întâmplă cu mine , știu că persoana asta nu sunt eu , dar mă simt bine așa , indiferent de ceea ce zic ceilalți . 

     Am trântit ușa clasei - aproape scoțând-o din balamale - ,  când două perechi de mâini m-au tras de talie într-un colț mai întunecat . M-am întors, pentru a vedea că este Ryan . 

   ── Ce ți-a spus McGonagall ? Mă întreabă șoptit la ureche . 

   ── Am detenție azi după ore . 

   ── Vrei să vin cu tine ? Zâmbește .

     M-a poziționat cu spatele de peretele din piatră și mâinile deasupra capului ,exact cum făcea și Draco , lucru care îmi place extrem de mult . S-a lăsat mai mult în față - buzele noastre aproape că se ating - spunând : 

   ── Am putea șterge praful împreună , ce zici ? Un zâmbet viclean i-a apărut pe față , în timp ce se uita la buzele mele . 

   ── D- am fost întreruptă de buzele lui care s-au poziționat peste ale mele . 

     Săruturile cu Ryan sunt mult mai diferite decât cele cu Draco , acestea sunt pline de dorința de a domina și de răutate ; cele cu Draco sunt dulci și pasionante . Se îndepărtează de mine atunci când cineva îl trage de gulerul din spate al cămășii . Mă îndepărtez și îl văd. 

   ── Ce crezi că faci ? Mă întreabă plin de mânie . 

   ── Împărțeam un sărut cu Ryan , dacă nu ai observat , îi răspund arogantă . 

     Se uită la mine furios și îl trântește jos pe Ryan . Doar câteva secunde au durat până când fața lui Ryan a devenit roșie din cauza sângelui , având buza spartă și ochiul stâng vânăt . Nu am reacționat , doar am stat și am privit cum Draco aproape că îl omoară din bătaie . O mână caldă s-a pus pe umărul meu , zguduindu-mă - Al. 

   ── Andrea ! Țipă ea , dar eu nu am nicio reacție , doar stau și privesc scena din fața mea . 

     Îmi întorc privirea spre ea zâmbind și pocnesc din degete : Draco s-a oprit din a-i da pumni lui Ryan , înghețând . Mă apropii de el și îi șoptesc la ureche : 

   ── Ne vedem la detenție ! 

     Cu asta spusă , mă îndrept spre următoarea mea oră - cea de farmece .   


Asta da întorsătură de situație . Nu abandonați povestea , ceea ce se întâmplă acum este doar ceva de scurt timp . 

Andrea a devenit rea ? 

Oare cum va deveni înapoi la cum era ? 

Nu uitați să votați dacă v-a plăcut ♡ 

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum