── Taci Moore! Spune Draco.
── După voi, spune Blaise
Am ieșit din conac în spatele lui Draco și ne-am îndreptat spre lac, nu am mai fost acolo de foarte mult timp , obișnuiam să mă bălăcesc cu tata și Draco , iar mama , Lucius și Narcissa doar se uitau la noi , cred că au trecut patru ani de atunci .
Când am intrat în pădure , o cărare ni s-a ivit în față , pe lângă ea erau foarte mulți fluturi , când Al a vrut să atingă unul , mâna i-a trecut prin el , deci cărarea era vrăjită , cel mai probabil de către mama .
── Wow , ce a fost asta ? Întreabă ea .
── Este vrăjită , spune Draco , care mă ținea bine să nu cad . Aveam mâinile și picioarele încolăcite în jurul lui .
── Nu ne-am dat seama , mulțumim Malfoy , spune Ethan vizibil deranjat de ceva .
── Am spus pentru Moore , nu pentru tine , era logic că nu înțelegea ce s-a întâmplat , de ce comentezi Scott ?
── Eu cred că Ethan este ge- nu a putut termina ce avea de spus Al că Ethan i-a pus mâna la gură .
── Taci Alison ! Spune acesta deranjat .
── Știam că este adevă-
── Nu este , acum taci !
── Despre ce vorbesc ? Mă întreabă Draco , uitându-se peste umăr la mine .
Am ridicat din umeri în semn că nu știu, mai mereu se ceartă , deci nu era ceva ieșit din comun.
── Andrea , știi unde este locația , nu ? Mă întreabă Theodore .
── Da , normal că știu , ar trebui să fie după pietrele astea ....
── Andrea , nu-i nimic aici , spune Alison .
── Am uitat , scuzați-mă, Draco dă-mă jos !
── Ce vrei să faci ? Întreabă Blaise .
── Taci și uită-te Zabini !
Mi-am scos bagheta și am spus vraja pe care am făcut-o când eram mică cu mama, pentru a ascunde lacul .
── Ursuleți pufoși , spun, iar lacul apare .
── Ursuleți pufoși , serios ? Întreabă Ethan .
── Aveam 5 ani când am inventat vraja asta , mama mă pusese să spun ceva ce iubesc , așa că eu am ales asta .
── Mie îmi place , spune Alison râzând .
── Ce mai așteptăm , hai în apă , spune Theodore , iar în secunda următoare se aruncă , după stânca pe care eram aflați .
── Eu nu sar de aici , spune Al .
── Haide, nu este mult până în apă , sunt aproximativ cinci metri , spune Draco zâmbind .
── Nu, cinci metri sunt puțini Malfoy ! Spune ea sarcastică .
Mi-am dat halatul jos , iar Al și-a dat hainele pe care le avea .
── Hai cu mine pe aici , intrăm normal în apă dacă îți este frică , îi spun și o iau de mână .
── În niciun caz prințesă , tu vii cu mine , spune Draco .
M-a luat de mână și m-a tras până la marginea stâncii , de unde s-a aruncat . Eu ținând-o și pe Alison de mână, am căzut toți trei în apă . Aceasta a țipat așa de tare încât mi-a spart timpanul .
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Khoa học viễn tưởngO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...