" Serios ? " »ℂ𝕒𝕡.23«

556 43 26
                                    

     Coboară pe gât, desfăcându-mi cravata, apoi nasturii cămășii. Când voia să îmi dea cămașa jos, ușa camerei se deschide...

     Pansy . În toată splendoarea ei a intrat pe ușă , fără a ciocănii . Pot spune că mă deranjează faptul că ne-a stricat momentul , chiar dacă am dubii în privința relației mele cu Draco . 

   ── Serios Draco ? Noaptea trecută am crezut că a fost destul pentru tine.

   ── Taci Parkinson ! Nici nu ai fost acolo . 

   ── Ești așa sigur ? Atunci de unde am ăsta ? 

     Arată spre gât , unde era o pată mică roșiatică care avea nuanțe de mov . 

   ── De la un prost , dar nu de la mine . 

   ── Cum zici tu , dar să știi că nu o poți compara cu mine .

   ── Da , pentru că este mai bună decât tine , știam asta , spune acesta cu un zâmbet arogant pe față . 

   ── Văd că ai rezolvat cu roba , a cui este asta ? Mă întreabă apucându-mi puțin material din robă în pumn , nebăgând în seamă ceea ce a zis Draco .  

   ── Eu i-am dat-o . 

   ── Ce prostuț ești Dray , o să îți dai seama ce pierzi mai târziu . 

   ── Mi-am dat deja seama că mi-am pierdut timp valoros în preajma ta , puteam face altceva în timpul în care am fost cu tine .

   ── Cum ar fi ?  

   ── Nu e treaba ta . 

   ── Mă duc la oră , Draco , vi ?  

   ── Da! 

     Draco mi-a ridicat roba de pe jos și mi-a înmânat cravata , care din păcate era defăcută .

✦✧✧✧✧✦

     Ora doamnei Sprout a trecut repede , iar din fericire nu ne-au fost scăzute puncte pentru că am întârziat . Nu pot spune același lucru și despre celelalte ore , ziua aceasta a fost foarte obositoare , două ore de poțiuni în doar o zi ? Nu poți fi același om după .

     Stând pe canapeaua din camera comună , dar de data aceasta la Slytherin , nu în cea a prefecților , mă gândesc la ceea ce eu însemn pentru Draco . Nu mă pot gândi că ar putea să își exprime sentimentele față de mine , dar aș vrea o explicație , vreau să știu dacă tot ceea ce se întâmplă între noi este adevărat . Vreau să fie adevărat . 

     Ceea ce simțeam pentru Ethan nu cred că era dragoste , într-adevăr țineam mult la el , era un băiat de nota zece , nu mă puteam gândi vreodată că ar putea să îmi facă așa ceva. Un lucru pe care nu o să îl uit niciodată . 

     Îi simt privirea ațintită asupra corpului meu , pe când eu nu îl pot privi nici măcar câteva secunde .Momentul în care eram în acea cameră , singură el , neajutorată , îmi revine de fiecare dată în minte și nu pot face nimic , nimic .

     Se apropie de mine , cu pași grăbiți , iar gândul de a o mai aștepta pe Al îmi fuge , dorind doar să scap de Ethan . Nu vreau să îl aud , nu vreau să îi simt parfumul, nu vreau să îi văd ochii , în care acum ceva timp , mă pierdeam și numai știam nimic , doar că vreau să fiu cu el . Nu l-am iubit niciodată , eram doar absorbită de cât poate să fie de perfect , doar că nu era . 

     Mă ridic de pe canapea , vrând să părăsesc camera, dar acesta mă prinde de încheietură - strâns , prea strâns- . Frica și-a făcut apariția din momentul în care m-a atins , fiorii de pe șira spinării s-au amplificat , acum simțind o usturime îngrozitoare pe toată lungimea spatelui . Îmi este frică , din nou . 

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum