" Ne mai vedem ! " »ℂ𝕒𝕡.29«

585 33 13
                                    

   ── Hei ! Ce faceți aici ?

S-a auzit o voce din îndepărtare . Ne-am întors și era...

     Filch . Ce caută aici ? 

    ── Stăm ! Răspunde Draco scurt . 

    ── Nu aveți voie să stați aici , mai vedeți pe cineva unde sunteți și voi ? 

    ── Nu , ăsta era și planul , să fim singuri , spune Draco încet .

    ── De ce nu avem voie să stăm aici ? Întreb .

    ── Pentru că este aproape de Pădurea Interzisă , iar în perioada asta a anului , acromantulele își fac de cap și numai stau doar în pădure . Dacă ar fi după mine v-aș lăsa aici , dar nu vreau discuții cu Dumbledore , așa că veniți înapoi în castel . 

     Draco și-a împleticit degetele cu ale mele și am început să mergem înapoi în Castel .

     Ne-am îndreptat împreună spre camera comună a casei noastre , pentru a le face o vizită grupului nostru .

     Când am intrat , cu toții se uitau la mâinile noastre împreunate fără a zice nimic . 

    ── Andrea , Malfoy , de când nu ați mai dat pe aici , spune Al .

    ── Am fost ocupată , iar săptămânile trecute au fost un calvar . 

    ── Cred că știu cu ce ai fost ocupată , spune Theo zâmbind .

    ── Oh , da , am vrea să vă spunem ceva- , încep să spun , dar Draco mă strânge de mână .

    ── Ce vreți să ne spuneți ? 

      M-am uitat la Draco pentru a fi sigură că vrea și el sa le spunem , și mi-a aprobat cu un zâmbet .

    ── Andrea , ce vreți să ne spuneți ? 

    ── Eu cu Draco formăm oficial un cuplu , spun fericită . 

     Mă ia de umeri și mă sărută pe buze de față cu toți cei din camera comună , nebăgând în seamă că aici se află aproape toată casa. Aplauzele , strigătele și fluierăturile au umplut camera în doar câteva secunde . Ne-am desprins din sărut , Draco punându-se pe canapea iar eu pe picioarele sale .

     Simțeam două perechi de ochi asupra mea , care îmi străpungeau spatele . M-am întors pentru a mă uita la ei , iar lacrimile au început să își facă apariția în ochii mei - din două motive - . Ethan stătea pe un fotoliu departe de grupul nostru , cu o expresie facială pe care greu o s-o uit : ochii lui verzi care străluceau , acum sunt roșii și umflați , nici cearcănele nu l-au ocolit . După fața lui îmi pot da seama că nu a dormit de ceva timp , și nici pe la ore nu a mai dat . Are cămașa mototolită și părul îi stă în toate direcțiile . Se uită câteva secunde la mine , apoi își întoarce capul spre o fată .  

     Ryan, care stătea lângă el , se uita foarte intens la mine , privirea lui mă intimidează și mă făcea să vreau să mă fac mică , mică . Sprâncenele îi erau unite , formând o linie dreaptă , capul i se înclina dintr-o parte în alta , iar pe buze îi apăru un zâmbet răutăcios . 

     Mă ridic de pe picioarele lui Draco mergând încrezătoare spre ei , când , mâna sa rece mă prinde de încheietură și mă trage înapoi în poala lui . 

    ── Babe , nu face asta ! Îmi șoptește la ureche . 

     Felul în care a pronunțat "Babe" mi-a trezit un fior , iar ochii mi s-au dat pe spate neputând să îi controlez . 

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum