Ziua cea mai importantă a venit . M-am trezit devreme pentru a începe pregătirile . În afară de : Draco , trioul , profesorii și familia mea nimeni nu știe de existența ritualului care va avea loc peste doar o oră. Pot simți puterea crescând în mine, cum se duce prin fiecare parte a corpului meu ; fiecare os , fiecare tendon , fiecare centimetru din mine - este acaparat de magia care stă să mă domine . Mă tem mai mult cu fiecare secundă care trece . Frica îmi este amică de câteva zile , am început să mă acomodez cu ea ; e normal să îmi fie frică .
Sunt șanse să nu supraviețuiești .
Cuvintele lui Dumbledore îmi răsună în cap încontinuu . Asta e cea mai mare frică a mea la momentul actual -moartea . Niciodată nu credeam că îmi va fi frică de moarte încă de la o vârstă fragedă , de când m-am născut de fapt . M-am născut cu o problemă, una mult prea gravă pentru un copil de doar câteva ore , iar această problemă s-a dovedit a fi un blestem care a fost aruncat asupra familiei mele cu ani în urmă - cel puțin asta crede Dumbledore -.
Toată dimineața am încercat să rămân calmă , să nu îmi arăt miile de stări pe care le am . Orele s-au amânat , iar copiii au plecat în Hogsmeade cu Madam Hooch - o profesoară care nu e foarte importantă pentru a rămâne la ritual - .
Mă învârt de cel puțin cinci minute prin camera comună așteptându-l pe Draco . Mă așez pe un fotoliu cu palmele pe față , gândindu-mă la ce s-ar putea întâmpla azi , cum ar putea ca acestea să fie ultimele mele acțiuni pe care le-aș face .
Vocea lui Draco mă face să îmi ridic capul :
── Ești bine ?
Aprob scurt din cap și mă ridic în picioare .
── Hai să mergem !
Mă ia de mână și părăsim amândoi camera comună . Privesc holurile castelului ca și cum ar fi pentru ultima dată . Câteva cristale incolore se scurg din ochii mei roșii - din cauza lipsei de somn - , dar mi le înlătur cu dosul palmei și forțez un zâmbet fals atunci când Draco se uită la mine .
Ne oprim și îmi ia bărbia în două degete , întorcându-mi fața spre el pentru a-l putea privi .
── Nu mai pune zâmbetul acela fals pe fața ta minunată babe , nu îi este locul aici ,spune trecând cu degetul său mare peste obrazul meu .
Închid ochii și oftez .
── Mi-e frică ! Îi spun , de data asta îl las să îmi vadă lacrimile care au căzut din momentul în care am deschis gura.
Mă ia în brațe și mă sărută pe creștetul capului. Oftează și el .
Ne continuăm drumul până în biroul lui Dumbledore în liniște .
✦✧✧✧✧✦
── Ați ajuns mai devreme , ne face Snape observație , la orele mele nu veneați așa . Mă mușc de obraz pentru a nu râde.
── Aceasta e o situație foarte importantă Severus , lasă copiii ! Îi spune Dumbledore , uitându-se la mâinile noastre împreunate .
Mă desprind din strânsoarea lui Draco care se urcase până la încheietura mea și mă îndrept spre cercul din mijlocul încăperii care este făcut cu un praf alb . Mă uit atentă la el , dar nu îmi pot da seama ce este , seamănă cu sarea .
── Ce este asta ? Îl întreb pe Dumbledore .
── Sare.
── Sarea nu se folosea la reținerea demonilor ? Râd , dar mă opresc atunci când îl observ pe Snape că se uită înspăimântat la Dumbledore . Ce înseamnă asta ? Am un demon în mine ?
── Nu știm , de aceea trebuie să fim precauți . Nu intra în panică , o să avem situația sub control.
Iau loc pe un scaun și îmi aștept părinții gândindu-mă ,din nou, că ceea ce se va întâmpla nu este o glumă și nu trebuie să o iau în râs . Viziunile pe care le-am avut în urmă cu câteva zile poate chiar se refereau la viitorul meu .
Dacă ritualul de îndepărtare a puterilor nu are niciun efect ?
Dacă asta o să înrăutățească totul ?
Nu știm .
Cum aș putea să nu intru în panică când nici măcar nu știu ce se vă întâmpla ?
Fac câteva exerciții de respirație pentru a mă calma și mă uit la Draco - stă în colțul opus al camerei , uitându-se la cercul făcut din sare . Îi fac semn să vină lângă mine și își face drum cu capul în jos .
── Ce ai ? Îl întreb ,punându-mi mâna pe fața lui . Vrei să vorbim ?
Îmi dă mâna jos și o ia întra lui . Mă uit la el încercând să îmi dau seama ce are , fața lui nu exprimă nicio emoție , ceea ce îmi îngreunează lucrurile .
── Draco ?
Își mută privirea , de data asta se uită în ochii mei , de parcă ar vrea să intre în mine . Mă uit întra lui , sunt aceeași ochi gri-albăstrui și reci cu care m-am obișnuit , aceeași ochi în care mă uit și de fiecare dată mă îndrăgostesc doar din pricina culorii .
Vocea lui groasă mă face să tresar :
── Nu vreau să te pierd ! Îmi spune cu lacrimi în ochi .
Nu îi răspund , deoarece nu știu ce i-aș putea spune . În schimb , îmi pun mâinile pe obrajii lui și îl sărut . Își poziționează mâinile după gâtul meu și mă apropie mai mult de el , adâncind sărutul . Mă sărută cu pasiune și frică , momentul în care nu a încercat să conducă sărutul , mi-am dat seama că nu este în apele lui , nu se simte dominant în momentul acesta , vrea doar să profite de ultimele minute împreună cu mine , ultimele minute în care îmi poate simți buzele peste ale sale. Știu asta pentru că și eu sunt la fel acum .
Este sfârșitul meu ?
Nu știu .
O să lupt pentru a nu mă lăsa înghițită de partea demonică din minte ?
Cu siguranță !
Vreau să profit de clipele acestea în care încă sunt eu , în care încă conștientizez ceea ce fac. Nu le-am luat în serios când a trebuit , iar asta a făcut ca minutele care trec până la separare să fie tensionante .
Îmi pun capul pe umărul lui și privesc spre ușa biroului care se deschide , trioul și doamna McGonagall și-au făcut apariția . Mă uit la ei extenuată , demonul din înăuntrul meu încearcă să pună stăpânire pe ceea ce a mai rămas bun din mine , iar asta îmi ia din puteri .
Un sunet înțepător mă face să îmi mut privirea spre partea stângă a camerei , părinții mei au venit , dar fără Kalia . Mă ridic în picioare și mă îndrept spre ei .
── Ați venit ! Le spun luându-i în brațe .
── Normal că am venit ! Suntem aici cu tine , poți să o faci . Învinge răul fetița mea ! Îmi spune mama sărutându-mă pe frunte .
Dumbledore își drege glasul și spune :
── Putem începe !
♡ Bună dragilor , sper că v-a plăcut capitolul , nu uitați să votați <3
♡ Încerc să îmi schimb stilul de a scrie și să îl îmbunătățesc , sper că ați observat asta , spuneți-mi cum vi se pare <3
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Science FictionO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...