Ethan... sper să ajungi în IAD .
Sunt conștientă că trebuie să mă duc la ore, dar pur și simplu nu pot. Nu sunt în stare. Cel mai probabil incidentul de azi-noapte deja e bârfa castelului.
Draco a rămas cu mine în cameră, se simte vinovat, dar nu are de ce, nu e vina lui. Nimeni nu avea în gând că Ethan ar putea să îmi facă asta.
Atingerea lui Draco pe umărul meu mă face să tresar și să ies din gândurile mele. Încerc să mă uit la el, dar nu pot, mă uit prin el : de parcă nici nu este aici. Fiecare figură pe care o văd mă face să mă gândesc iar la incident. Îl văd peste tot pe el.
── Andrea?
── Da ? Răspund absentă .
── Mă îngrijorezi .
── Serios ? Ăsta era ultimul lucru pe lumea asta care voiam să mi se întâmple . Spune-mi : toți vorbesc despre noaptea trecută , nu ?
Lacrimile mi se formează în ochi , gata să își facă loc pe obraji lângă celelalte, pe care nu m-am obosit să le șterg.
── Nu s-a aflat .
── Cum nu s-a aflat ? Vrei să spui că nimeni nu știe ?
── Da, am avut noi grijă să nu se afle . Nu te pot lăsa să treci și prin așa ceva . Nu îmi pot imagina cum te-ai simții .
── Vă mulțumesc ! Îl iau în brațe și îmi afund capul în pieptul lui . Se întinde cu mine ușor pe pat .
Mâna lui își face drum prin părul meu, jucându-se cu el . Ador când face asta .
── Nu am nevoie de un iubit când te am pe tine . Îmi întorc capul spre el și îi zâmbesc cât pot .
── Ce vrei să zici ?
Râde.
De când nu l-am mai văzut râzând .
Mi-a fost dor de zâmbetul lui , îmi încălzește sufletul .
Surâd , apoi îmi întorc capul , poziționându-l pe pieptul lui .
── Înțelegi ce vreau să zic .
── Nu înțeleg , explică-mi !
── Draco , doar ști că eu nu sunt obișnuită să îmi exprim sentimentele , emoțiile , așa că te-ai prins și singur .
── Vrei să zici că eu sunt ? Primesc afecțiune doar din partea mamei , doar știi că tata nu este cu chestiile astea . Singurul cuvânt pe care poate să îl spună și să mă fac să mă simt bine , este " Bravo" , dar câteodată nici p-ăsta nu îl primesc .
── Ție îți este mai greu , știu , dar și mie îmi este .
Mă întorc pe spate , cu capul poziționat pe abdomenul lui , uitându-mă pe tavan . Nici unul numai spune nimic , liniștea apare în peisaj , până o întrerup.
── Nici nu cred că eram îndrăgostită de Ethan . Nevoia de a avea pe cineva lângă mine m-a făcut să fiu cu el . Sinceră să fiu ,nici nu știu cum te simți atunci când ești îndrăgostit . Tu știi ?
── Eu ? *Râde* - doar știi că nu am avut niciodată o relație stabilă -
── Da , dar când erai cu unele fete , nu ai simțit niciodată ceva mai mult decât să te culci cu ele ?
── Nu ! Spune simplu , nepierzând timp .
── Bine !
Când eram mici mereu ne spuneam că ne iubim și că însemnăm mult unul pentru altul. Nu știam atunci ce înseamnă să iubești , nici acum nu știm , nu este o mare diferență , dar în schimb nu ne-am mai spus asta de mult , de foarte mult timp .
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...