Deschid ușa, și primul lucru pe care îl văd, mă face să îmi dau seama că nu ar fi trebuit să fi venit..
Imaginea în care Pansy este peste Draco și Lizzie pe Ethan , îmi dă fiori pe șira spinării . Cum au putut să facă așa ceva ?
Lizzie este una dintre cele mai bune prietene a lui Pansy - evident are același comportament ca a lui Pansy - îl urmărea pe Ethan de ceva timp, a încercat chiar să îmi înșceneze un moment , în vară, în care îl înșelam pe Ethan , doar că acesta a fost scos din context , nu i-aș face niciodată asta.
Am rămas blocată în fața ușii , Al dormea pe pat , iar ceilalți erau în lumea lor . Draco m-a observat într-un sfârșit și a dat-o pe Pansy jos de pe el . Ochii îmi erau umezi , lacrimile mi se formau și eram pe cale să le las să se scurgă , dar nu am făcut-o , în schimb m-am dus lângă ei - cu părul și ochii roșii , mai ceva ca focul - și dintr-o pocnitură de degete fetele au fost aruncate în perete , acum stând în fața mea doar cu Ethan și Darco .
M-am uitat în ochii lor , aceștia nu transmiteau nicio emoție . Fața roșie a lui Draco de la rujul lui Pansy și gâtul lui Ethan acoperit de săruturile lui Lizzie m-au făcut să îmi pierd cumpătul , am cedat , mult prea violent .
Am țipat , iar toate geamurile și oglinzile din cameră s-au spart . Pe jos era numai sticlă , paturile erau pline de mici cioburi , iar eu aveam mii de bucăți înfipte în mâna dreaptă . Băieții erau pe jos , la fel și Al , cu mâinile la cap , așteptând să mai fac ceva .
── NU ÎMI VINE SĂ CRED ! Țip , iar cu toții își dau mâinile de la cap uitându-se la mine . - Cum ai putut să faci așa ceva ? - mă îndrept spre Ethan cu lacrimi care acum sunt roșii din cauza culorii ochilor - m-ai înșelat cu cățeaua asta ?- îl întreb și arăt spre Lizzie - iar tu, am încercat să te ajut să treci peste " relația " ta cu Pansy , care nici nu se poate numi așa , pentru că doar vă culcați împreună , iar acum tragi iar la ea - am cedat și mi-am lăsat lacrimile să mi se prelingă pe obrajii îmbujorați .
── An- încearcă Ethan să zică ceva dar îl opresc .
── Nici să nu îndrăznești să îmi mai spui așa , DUCEȚI-VĂ DRACU ! Țip și ies pe ușă .
Acum mă îndrept spre cei de la Gryffindor , vreau să am pe cineva aproape. Sperând să nu fi schimbat parola pe care Herms mi-a spus-o anul trecut ,o spun Femeii Grase din tablou :
── Elfi roșii ! Tabloul se dă la oparte și intru în camera comună . Toate privirile sunt ațintite spre mine , cu toții sunt debusolați , adică : ce să caute un Slytherin la Gryffindor .
── Andrea ? Mă întreabă Seamus .
── Mă bucur că îmi ști numele , vreau să vorbesc cu Hermione, unde este ? Întreb încercând din răsputeri să nu arăt că am pățit ceva , nu mă pot arăta în momentul ăsta , nu vreau să își schimbe părerea despre mine .
── În camera fetelor , a venit acum cinci minute , trebuie să o iei pe scările din st-
── Știu ! Îi răspund în timp ce mă îndepărtam de el .
Bat la ușa camerei și îmi deschide o Hermione cu părul prins într-o coadă și schimbată în niște pijamale mov cu pisicuțe multicolore . Nu a putut să mă întrebe ce caut aici pentru că am luat-o în brațe și am început să plâng în hohote .
După ce m-am mai liniștit mă întreabă :
── Ce s-a întâmplat ?
── Et..Ethan ..m-a înșelat cu Lizzie -prietena lui Pansy , iar Draco mi-a promis că numai are nicio treabă cu cur- , spun printre suspine .
── Gata, liniștește-te! Nu este nevoie să înjuri acum .
── Ba da Herms , cum au putut să îmi facă așa ceva ? Tot ei erau ăia care nu mă lăsau să merg să îi arăt lui Morningstar castelul , că poate profită de ocazie și cine știe ce îmi face .
── I-ai arătat școala până la urmă ?
── Da , chiar când m-a întors i-am găsit cu alea pe ei .
Am noroc să am o prietenă ca Herms , poate că nu înțelege prin ce trec , dar mă ajută să trec peste .
Este o chestiune de timp până când toată școala o să afle despre asta . As vrea să stau aici , dar Snape o să mă caute și nu o să iasă bine .
── Pot să stau aici în noaptea asta ? Dorm pe jos , doar lasă-mă , nu vreau să mă întorc acolo , măcar până mâine , când nu o să am încotro .
── Desigur ! Melissa a fost transferată , și patul ei este încă aici , poți dormi în el dacă vrei .
── Mersi !
O bătaie în ușă se aude tare și mă trezește din nou la realitate , crezând că este Snape : m-am băgat sub plapuma lui Hermione .
── Stai liniștită , sunt băieții , avem un cod al nostru ca să ne dăm seama cine vrea să intre în cameră .
── A ... mă ridic din pat și mă pun pe fotoliul din stânga patului , ștergându-mi lacrimile .
Hermione își ia bagheta și o îndreaptă spre ușa , rostind - Alohomora .
Harry cu Ron intră și își fixează privirea către mine .
── Am auzit de la cei din camera comună că ai venit aici, ești în regulă ? Mă întreabă Harry , așezându-se lângă mine .
Doar dau din cap în semn negativ și îmi pun capul pe umărul lui . Acesta își pune mâna pe spatele meu , mângâindu-mă ușor . Se uită spre Hermione , iar aceasta zice :
── Nu cred că poate să o mai spună încă o dată. Dacă vrei le spun eu . Aprob , iar ea începe și le povestește băieților cele întâmplate .
── Ce porci ! Cum să faci așa ceva ? Mă așteptam să facă vreo prostie , spune Harry supărat .
── Poate s-a întâmplat doar din cauza alcoolului , spun încet .
── Poate , sau poate nu ! Eu îți propun să stai departe de ei , măcar pentru câteva zile , zice Ron privindu-mă trist .
── Pot să stau cu voi ?
── Bineînțeles ! Spune Hermione fericită.
── Nu credeam că o să te văd vreodată plângând și în starea în care ești acum , spune Ron , încerând să mă înveselească .
── Nici ceilalți , așa că asta rămâne secret . Oricum Ron , sunt fată , nu pot să nu plâng , am inimă totuși , nu ca altele .
── O să treci peste , ești puternică , spune Harry încurajându-mă să trec peste starea nasoală pe care o am .
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...