"Îmi era dor să te văd râzând" » ℂ𝕒𝕡.6 «

675 38 11
                                    

...nu o merită .

Eram aproape de compartimentul în care Granger, Weasley și Potter stau de fiecare dată, când deodată am auzit un țipăt , era Andrea . Am fugit repede , am deschis ușa compartimentului, iar ea râdea în hohote .

Andrea pov :

Supărarea și nervozitatea au pus stăpânire asupra mea, aveam nevoie să mă descarc, să țip, să sparg ceva, doar ca să îmi zboare gândul de la Draco. Băiatul ăsta mă face să mă simt neînsemnată în relația noastră de prietenie.

I-am întrebat pe cei trei prieteni dacă mă pot descărca, simțeam cum ard pe dinăuntru, iar nevoia de a tipa cât mă țin rărunchii creștea. Au încuviințat din cap și au pus o vraja de liniște pe întregul compartiment. M-am descărcat, spărgându-le lor timpanele, din păcate, dar totuși am făcut-o.

Harry dezactivează prea devreme vraja, țipătul meu auzindu-se câteva secunde în întregul tren.

Deodată ușa compartimentului se deschide , iar o siluetă înaltă apare , Draco .

── Ce cauți aici ? Mă uit la el cu o față dezgustată .

── Asta te-aș putea întreba și eu , spune și mă trage de mână , afară din compartiment .

── Malfoy , las-o ! Strigă Harry .

── Lasă-mă Potter , nu o las să stea cu niște patetici ca voi .

Mă pun în fața lui și îl privesc în ochi supărată :

── Nu le spune așa , eu nu plec nicăieri , așa că dă-mi drumul , încerc să mă desprind din strânsoarea lui , dar nu pot .

── Nu îți dau drumul , locul tău nu este aici Andrea , spune autoritar , parcă fiind tata .

── Dra- mă ia ca pe un sac de cartofi și părăsește vagonul în care se aflau cei de la Gryffindor . Țipătul lui Herms se aude vag , încercând să îl oprească pe Draco , dar el fuge , de parcă este fugărit de un Acromantula.

Ajungem în compartiment , iar Draco mă așază pe canapea .

── Unde ai fost ? Mă întreabă Ethan , punându-și mâna pe piciorul meu .

Nu răspund . Îmi iau o carte și încep să citesc , evitând fiecare întrebare .

── Era în compartimentul lui Pottah, Granger și Weasley , spune Draco săgetându-mă cu privirea.

── Ce căutai acolo Andrea , un Slytherin nu poate fi prieten cu un Gry-

── MERLIN! Nu mă interesează de regula voastră stupidă , îl întrerup pe Theodore - Draco cum se dă pe lângă toate fetele ? Necontând de casă ?-

── Nu mă băga pe mine în asta !

Mă uit la el dezamăgită , nu îmi place faptul că ne certăm , nu vreau să ne distanțăm din cauza asta .

── Mă duc să mă schimb , spun și îmi iau roba , ieșind din compartiment .

În baia fetelor m-am trezit cu Allison , bătând la ușă :

── Pot să intru ?

── Da , poți !

Eram schimbată deja de cinci minute , dar nu voiam să mă întorc în compartiment .

── O să te împaci cu Draco , nu puteți sta certați , îmi spune ea , sperând să mă consoleze .

── Știu ! Al , m-am săturat să mă prefac .

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum