Când mai aveam puțin de a ne săruta , ușa dormitorului se deschide, intrând persoana la care mă așteptam mai puțin să își facă apariția ..... Nu îmi vine să cred , cred că a aflat .
Snape... te rog nu fii aici din cauza incidentului.
── Domnișoară Wallend , în biroul lui Dumbledore acum !
── Nu puteai să îți alegi alt moment să apari ? Întreabă Draco printre dinți, încet .
── Ai zis ceva Domnule Malfoy ?
── Da !
Mă uit la el uimită și încerc să îi spun din priviri să nu facă vreo prostie , sau să nu spună ceva ce nu ar trebui . Se uită înapoi la mine și îmi face cu ochiul . Râd , apoi îl urmez pe Snape până în biroul lui Dumbledore .
Sper că nu au aflat . Nu ar fi bine , părinții mei se înțeleg bine cu Snape și Dumbledore , ceea ce înseamnă că aceștia află numai decât dacă fac ceva sau mi se întâmplă ceva .
Ajung în biroul lui , iar Snape pleacă fără a zice ceva .
── Domnișoară Wallend , trebuie să discutăm ceva .
Înghit în sec la auzul vorbelor lui și mă așez pe fotoliul din fața biroului său .
── Despre ce ? Întreb panicată . Palmele deja îmi sunt transpirate , ai avea impresia că m-am spălat pe mâini , dar nu , de la emoții pățesc mereu asta .
Dumbledore se încruntă câteva clipe , apoi mă întreabă :
── De ce ești speriată ?
Am făcut ochii cât cepele , deoarece nu știam că mi s-a schimbat culoarea părului și cea a ochilor - rar mă trezesc cu ele schimbate -
── Nu sunt domnule !
── Andrea , culoarea aceasta spune altceva .
Oftez.
── Sper că nu am făcut ceva . Azi nu am putut merge la primele două ore deoarece mă simțeam rău, iar Draco s-a oferit să stea cu mine . Am crezut că nu e nimic rău în asta , pot merge la ore astăzi dacă doriți , chiar dacă nu sunt în cea mai bună formă .
── Nu despre asta vreau să vorbim , dar îți mulțumesc că m-ai lămurit și cu acest lucru .
── Atunci despre ce , domnule ?
── Încă din anul trei mă rogi să te fac prefect , iar pentru că, împreună cu Doamna McGonagall am decis să alegem câte doi prefecți de acum încolo , tu împreună cu Domnul Malfoy o să fiți prefecții casei voastre . Despre el știai asta , desigur .
── De ce m-ați ales pe mine ? Întreb, iar un zâmbet îmi apare pe față , chiar îmi doream .
── Pentru că ai note excelente , ca ale Domnului Malfoy , și am încredere că o să fii foarte responsabilă , chiar și atunci când colegul tău lipsește , am observat că nu în fiecare noapte patrulează tot castelul .
── Nu vă faceți griji , o să am grijă și de el .
── Bine , atunci poți pleca , lucrurile tale deja sunt în cameră , s-a ocupat Minerva de asta .
── La revedere , vă mulțumesc !
Părăsesc biroul lui Dumbledore cu zâmbetul pe buze . Sper că vom avea camere separate . Chiar dacă este prietenul meu cel mai bun , și mă știu de atâta timp cu el , tot nu pot împărții o cameră .
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...