" Doar asta ascundem " »ℂ𝕒𝕡.27«

564 41 26
                                    

     Biroul doamnei Trelawney era la trei pași distanță de mine . Îmi puteam auzi inima cum îmi bătea în piept , faptul că am văzut acele imagini m-a făcut să am un gol în stomac . Vreau să fie doar o farsă făcută de un coleg, nu vreau să se întâmple lucrurile acelea îngrozitoare .

     Bat de două ori la ușă și aștept să răspundă . Nimic . Bat încă o data , dar nici de data asta nu răspunde . Decid să intru în birou . Am rămas surprinsă când am văzut că aceasta nu se află în birou , deoarece în direcția asta se îndrepta . 

     Am închis ușa și am început să mă gândesc unde ar putea fi doamna  Trelawney . Singurul loc care mi-a venit în minte a fost : Biroul lui Dumbledore . 

     Am început să mă îndrept spre birou cu pași grăbiți . Deja am întârziat la ora de rune , dar pentru a afla ceea ce am văzut în apă , trebuie să sacrific câteva ore. 

     Am spus parola statuii- șirbet de lămâie - și am urcat de scările în spirală . 

     Am bătut la ușă , iar o voce m-a primit înăuntru :

   ── Domnișoară Wallend , ați venit chiar la momentul potrivit . 

     Am privit în stânga : doamna Trelawney împreună cu domnul Snape stăteau lângă Dumbledore , iar în dreapta sa stăteau părinții mei . 

   ── Mamă , tată ? Ce căutați aici ? 

   ── Trebuie să discutam , îmi răspunde mama foarte serioasă . 

   ── Doamnă Trelawney , îmi puteți explica și mie ceea ce am văzut în apă ? Este adevărat ?

   ── Despre asta urma să vorbim . Spune Dumbledore calm .

   ── Nu știm încă . 

   ── Cum adică ? Există vreo șansă să fie o farsă , făcută de cineva ? 

   ── Nu ne gândim la posibilitatea asta , deoarece știm că ar putea să se întâmple ,dar nu suntem siguri dacă acesta este, într-adevăr, viitorul tău .

   ── Aș putea să mă transform în chestia aia ? 

   ── Aș-aș așa credem credem ! Îmi răspunde Trelawney bâlbâindu-se .

   ── De ce ?

   ── Este complicat scumpo . 

   ── Vreau să știu ce se va întâmpla cu mine , spun apropiindu-mă de mama . 

   ── De când te-ai născut ne-am dat seama că ceva este în neregulă . Puterile tale de metamorphag trebuiau să apară când aveai doar cinci ani , dar în schimb ți-au apărut acum , la cincisprezece ani . 

     A luat o pauză și s-a uitat la Dumbledore .

   ── Trebuie să mai cercetăm , dar din câte am aflat : trebuie să te scăpăm de puterile de metamorphag , înainte ca celelalte să apară , spune ultima propoziție repede . 

   ── Celelalte ? Întreb neînțelegând ce vrea să zică . 

   ── Andrea , e complicat...

   ── Deci chiar o să devin creatura aia ? 

   ── Ți-am spus : nu știm încă .

   ── Și care sunt celelalte puteri ? Sau cum ar trebui sa le numesc , că o să mă distrugă . Nu mă pot gândi că o să ajung un-un... monstru .

   ── Nu o să fi un monstru , o să ai alte puteri , atâta tot . 

   ── De unde sunteți așa siguri că o să am altele ? 

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum