M-am trezit înaintea lui Draco și am zis să îl privesc puțin : firele din părul lui blond platinat îi sunt căzute pe frunte, iar ochii îi sunt acoperiți de acestea ; buzele sale sunt puțin întredeschise și respiră ușor - pieptul ridicându-se și lăsându-se lent - . Îmi sprijin capul pe mână , cotul meu fiind pe perna lui și continui să îl privesc până când o să simtă .
Îi fac mici cerculețe pe piept în timp ce fredonez o melodie . Mă uit la el și observ că i-a apărut un mic zâmbet pe buze . Deschide ochii și se uită fix întra mei .
── 'Neața babe ! Spune și îmi așez capul pe pieptul lui . De unde știi melodia asta ? Mă întreabă .
── 'Neața ! Nu îmi mai aduc aminte , dar trebuie să plec , am așteptat să te trezești .
── De ce ?
── Peste trei ore începe Saghras , Draco ! Trebuie să ne pregătim , așa că ridică-te din pat !
Am dat să mă ridic , dar m-a prins de încheietura mâinii drepte și m-a tras punându-mă pe el . Am râs subtil și m-am pus deasupra lui . A rămas surprins, pentru că nu se aștepta să fac asta .
── Vrei să ne distrăm puțin ? Îi șoptesc la ureche .
── Și în ce fel.. ! Îmi răspunde zâmbind .
── Atunci trebuie să aștepți o săptămână . Ne vedem în camera comună la doisprezece fix .
M-am ridicat de pe el și am ieșit pe ușă.
── Nu îmi place când faci așa ! L-am auzit țipând.
Mi-am dat ochii pe spate și m-am dus în camera mea .
✦✧✧✧✧✦
Mi-am făcut bagajul și m-am îndreptat spre camera comună . Draco era deja acolo cu o expresie pe față nu prea veselă . L-am luat în brațe și l-am întrebat :
── Te-ai supărat ?
── Tu ce crezi ?
── Nu ! Să ne grăbim , nu vreau să ne scadă puncte .
── Mai întâi sărută-mă ! Nu ai făcut asta de dimineață
── Nu mi-am dat seama , scuze !
Mă ridic pe vârfuri și îi ating buzele fine , acesta mă prinde cu o mână de talie , iar cu cealaltă de gât trăgându-mă mai aproape de el . Mă sărută flămând , așa cum nu a mai făcut-o până acum . Strânsoarea din jurul gâtului meu se micșorează , iar aerul devine din ce în ce mai greu de respirat . Mă retrag din sărut și încep să tușesc din cauza lipsei de aer.
Mă uit la el , iar pe față îi apare un mic zâmbet . Își trece degetul mare peste buze și întreabă :
── Mergem ?
Surâd și îmi pun mâna pe gât spunându-i :
── Dacă îmi rămâne semn ar trebui să cauți o vrajă care să îl acopere , altfel ai mei nu ar fi prea bucuroși dacă l-ar vedea . Nu cred că așa ceva dispare în mai puțin de o săptămână .
── Știu vraja potrivită babe , nu îți face griji .
── Normal că o știi , câtor fete le-ai spus-o ?
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Science FictionO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...