" Chiar vrei să afli ? " »ℂ𝕒𝕡.21«

542 38 20
                                    

     Este zece , iar eu cu Draco trebuie să patrulăm pe holuri .

      Stau deja de cinci minute în fața ușii lui , dar nu pare a fi înăuntru . Deschid ușor ușa , și nu îmi este de mirare faptul că el nu este înăuntru , poate are treabă .

     Decid să patrulez singură , pentru că Draco nu dă semne să se întoarcă prea devreme .

✦✧✧✧✧✦

     Am scăzut doar zece puncte de la Hufflepuff în noaptea asta .Nu au fost prea mulți copii pe holuri după stingere . Draco încă nu și-a făcut apariția chiar dacă au trecut patru ore .  Înțeleg acum ce zicea Dumbledore .

     Mă întind în canapeaua din camera comună uitându-mă la focul din șemineu care încă ardea slab , exact ca răbdarea mea pentru prostiile lui Draco .

     Tabloul din perete se dă la o parte dezvăluind un Draco ciufulit și cu hainele șifonate . Îmi dau ochii peste cap și mă întorc cu spatele , luând o carte din biblioteca care era așezată pe peretele din față.

    ── Ai decis să îți faci apariția ? Te-ai distrat se pare , spun studiindu-l . 

      Zâmbește satisfăcut și se așază lângă mine .

    ── Da , m-am distrat ! 

     Mă îndepărtez de el , ca nu cumva să iau vreo boală , cine știe pe unde a umblat .

    ── Ce faci ? 

    ── Nu am de unde să știu ce ai făcut și unde ai fost , poate mă contaminezi cu ceva .

     Râde , apoi se uită în ochii mei , apropiindu-se din ce în ce mai mult .

    ── Chiar crezi că am ceva ? 

    ── La cum te știu : că umbli cu prima fată pe care o vezi ,da , chiar cred că ai ceva . Să stai patru ore cu o fată.... înseamnă ceva .

    ── A zis cineva că am fost doar cu o fată ? Râde din nou și se lasă pe spate trecându-și cu mâna prin păr . 

     De ce arată așa bine ?

   ── Merlin , ce aventură ai avut !

    ── Era una adevărată dacă mai era cineva , spune încet , dar în așa fel încât să îl aud .

    ── Pansy ? 

    ── Nu , am zis că numai am nicio treabă cu ea .

    ── Atunci cine ? Îl întreb punându-mi cartea pe masa din lemn din fața canapelei .

    ── Chiar vrei să afli ? Zâmbește, iar mâna lui ajunge iar în păr . 

    ── Mhm .

     Mereu când e stresat , nervos sau are emoții face asta , în momentul de față nu îmi dau seama în care situație este . Draco nu este genul de persoană care să fie citită cu ușurință , îți trebuie răbdare să îți dai seama cum este sau ce gândește .

     Se apropie iar de mine , mă dau în spate , dar din vina canapelei sunt nevoită să mă ridic în picioare  . Zâmbetul lui pe care nu l-am mai văzut  în felul acesta mă sperie . În momentul în care spatele mi s-a lipit de peretele din spate : sângele mi-a înghețat. 

    ── Draco... spun încet , uitându-mă în jos . Nu mă pot uita în ochii lui , mi-e frică .

    ── Nu îți fac nimic , uită-te la mine ! 

       Îmi prinde bărbia cu două degete și îmi ridică capul în așa fel încât să îl pot privi în ochi . 

    ── Ai zis că vrei să afli .

       Privirea lui s-a oprit asupra buzelor mele , punându-și degetul peste acestea .

    ── Nici nu îți poți imagina de cât timp aștept să fac asta .

       Înghit în sec și mă uit în ochii lui . În aceștia se putea citi dorința lui de a mă săruta . Ceva este neînregulă cu el . Ce se întâmplă ?

      Peste câteva secunde îi simt buzele sale fine peste ale mele , i-am răspuns la sărut fără să mă mai gândesc . Acesta s-a transformat într-unul pasional în care Draco domina, eu pierdând în primele secunde . 

      Ne oprim din cauza lipsei de aer și ne uităm amândoi în ochii celuilalt . Zâmbesc pe loc și îmi las capul în jos . 

    ── Cred că ai înțeles la cine mă refeream. Dar aș fi preferat să fim doar noi .

       Râde , iar eu pentru că nu m-am mai putut abține : i-am băgat mâna prin păr , ciufulindu-l .

    ── Așa faci Andrea ? Îți arăt eu cum se face . 

     Mă ia pe sus și intră cu mine în camera lui . Mă așază pe pat și începe din nou să mă sărute, dar de data asta mult mai grăbit . Coboară pe gât , revine din nou la buzele mele , apoi își strecoară mâinile pe sub cămașa mea . L-am oprit în momentul în care vrut să mi-o dea jos : 

    ── Nu ! Draco , nu vreau ! 

    ── Am uitat , îmi pare rău ! 

     Se pune lângă mine și mă ia strâns în brațe. Mă cuibăresc în pieptul său , inspirându-i parfumul pe care îl iubesc .

    ── Să știi că Ethan încă nu și-a primit pedeapsa , o să vadă el . Cum să îți facă așa ce-

    ── Te rog , taci ! Numai vreau să îi aud numele . 

    ── Uite ce ți-a făcut , îți este frică de mine . Crezi că nu am văzut cât de terifiată erai când am început să mă apropii de tine ? Nu aveam în gând să te sărut prima dată , dar după ce am văzut în ce stare erai și cât de irezistibilă erai din unghiul acela , nu m-am putut stăpâni . 

    ── Draco , taci ! 

     Am roșit toată , am noroc că nu mă poate vedea .

    ── Spun adevărul ! 

     Îmi ridic capul pentru a-l privi . Zâmbetul său arogant nu i-a fugit de pe față . 

    ── Iar râzi așa . 

    ── Cum râd ? 

    ── AȘA ! 

    ── Acesta e râsul meu Andrea .

    ── Da , te caracterizează . 

    ── Știu ! 

       Pufnesc și mă întorc cu spatele la el . 

    ── Hei , hei , ce faci ? 

       Își lipește brațul de talia mea și mă trage sper el , lipindu-mă de corpul lui . 

    ── E mai bine acum ! Spune satisfăcut . 

     Nu i-am cunoscut niciodată latura aceasta a lui Draco , probabil este una noua . Nu obișnuiește să fie așa drăguț , iar faptul că ne-am sărutat încă mă șochează . 

      Oare suntem într-o relație ? Gândesc prea repede . El doar a vrut să mă aibă în patul lui , dar după ce a văzut că eu nu vreau - ca să iasă din situație - a făcut ceea ce a făcut . Nu îi ajunseseră patru ore .

     Mâine o să fie la fel? Sau o să fie același Draco Malfoy- arogant și neinteresat de cele din jurul lui.



 S-au sărutat finally 

 Credeți că Draco o să își lase deschisă această parte ?

♡ Cum vi s-a părut capitolul ?

 Dacă v-a plăcut nu uitați să votați <3

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum