Ajung pe teren și.....
Primul lucru pe care îl observ : este fața lui Draco . Sprâncenele îi sunt unite , iar mâinile le are încrucișate la piept . Sper să nu îmi facă ceva , în așa fel încât să nu pot intra în echipă , mă aștept să facă asta .
Îmi pun sticla cu apă pe ultima bancă , unde erau puse și celelalte , apoi mă îndrept spre Madam Hooch .
── Domnișoară Wallend , abia aștept să te văd . Domnul Malfoy mi-a spus că ești foarte bună , ai jucat și cu Viktor Krum , din câte am auzit . Bravo ! Asta înseamnă că ar trebui să iei proba din prima .
Nu mi-a venit să cred , Draco i-a spus lui Hooch că sunt foarte bună ? Mă așteptam să îi zică că nu am ce căuta în echipă , printre atâția băieți. Chiar m-a surprins .
Mă uit la Draco , care încă mă fixa cu privirea și îi zâmbesc , acesta își dă ochii peste cap și spune :
── Ți-ai luat mătura personală ? Astea de aici sunt praf .
── Da ! Accio mătură . Aceasta a venit numaidecât .
De ziua mea anul acesta , părinții mei mi-au făcut cadou un Nimbus 2001 și sunt foarte bucuroasă că îl pot încerca cu adevărat .
── Malfoy îți va arunca aceste mingii , iar tu va trebui să le prinzi cât de repede poți . Ai înțeles?
── Da Madam Hooch !
M-am ridicat în aer și am așteptat până când Draco a început să arunce mingiile . La început a fost puțin cam dificil , deoarece nu eram obișnuită cu așa ceva , dar am început să mă prind . Acestea zburau mai ceva ca Hoțoaica aurie , dar nu erau greu de prins , nu pentru mine .
── Te-ai descurcat excelent , acum dacă o prinzi pe cea adevărată în mai puțin de zece minute , locul de căutător este al tău .
În mai puțin de zece minute? Cred că mă descurc , sper ..
Am dat aprobator din cap și m-am ridicat iar .
Madam Hooch i-a dat drumul Hoțoaicei , iar aceasta a zburat direct înspre cer . Super, nici nu i-a dat drmul bine că eu am și pierdut-o . Am scos un oftat de exasperare și m-am dus spre ea . Norii îmi blocau aproape în totalitate vederea , dar mă descurcam .
Trecuse două minute de când o căutam , iar aceasta nu și-a făcut apariția . Eram gata să mă întorc cu picioarele pe pământ , când, dintr-o dată o văd trecând pe lângă mine . Aceasta nu se lăsa prinsă așa de ușor : m-a făcut să mă întorc pe toate părțile , capul meu deja numai putea . Am urmărit-o încontinuu , eram fix în spatele ei .
Speram din tot sufletul să nu mă facă să plonjez , mereu m-am temut de asta , dar din păcate universul nu m-a ascultat . Hoțoaica începuse să plonjeze de la douăzeci de metri înălțime , iar eu eram pe urmele ei . Picioarele îmi tremurau de frică , pentru că știu că asta este cea mai nasoală chestie care ți s-ar putea întâmpla ca , căutător .
Plonjam cu viteză spre pământ , pentru a prinde Hoțoaica . Când eram pe cale să mă ciocnesc de teren , am ridicat mătura repede în sus și am prins micuța bilă de aur în momentul perfect.
── Nu am mai văzut așa ceva , ai prins-o în cinci minute . Felicitări Andrea , ești în echipă .
── Nici Potter nu poate să facă asta , se aude Blaise pe fundal .
── Cu siguranță câștigăm Cupa Caselor și campionatul anul ăsta , spune un băiat aproape îmbrățisându-mă .
── Păstrează dinstanța de mine copilul . Nu știu exact ce am spus amuzant , dar dintr-o dată au început cu toții să râdă .
Pe fața lui Draco se putea vedea nervozitatea , dar totuși , un mic zâmbet i-a apărut în colțul gurii .
── Bravo ! Nu a fost rău ! Spune acesta studiindu-mă din cap până în picioare .
── Cum poți să îi spui că nu a fost rău ? A fost super , avem noroc că ești în echipa noastră , din mai multe motive , zice Theo mușcându-și buza .
I-am dat cu pumnul în umăr , nu tare , doar încât să înțeleagă că nu mi-a convenit ceea ce a zis.
Ethan stătea lângă un grup de băieți și mă privea trist . Încă nu l-am iertat , și , probabil, nici nu o voi face , el pare că a trecut peste .
Ethan pov :
Mă uit la ea și în minte îmi vin toate amintirile pe care le-am avut împreună . Îmi este dor de : săruturile ei , de îmbrățișările , de alinturile ei , și mai ales, de ea ca persoană . Nimeni nu îi poate lua locul , oricât am încercat să trec peste , nu o pot face . O fată oarecare nu se compară cu ea .
── La ora doisprezece la salcie , să nu uiți , îi spune Malfoy . Nu am de gând să o las să se întâlnească cu el , trebuie să se împace cu mine mai întâi , eu am fost iubitul ei , pe mine m-a iubit , nu pe el .
Nu am altă soluție , decât să o prind pe holuri înainte să se ducă la salcie cu Malfoy , sper să nu ajung prea târziu.
Andrea , pregătește-te pentru cea mai uimitoare noapte a ta. Sper să îți placă .
♡ Hello , ce faceți ? Bine ? Atunci e super :))
♡ Sper că v-a plăcut capitolul , nu uitați să votați
♡ Ce credeți că îi pregătește Ethan Andreei ?
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Science-FictionO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...