Mâine o să fie la fel? Sau o să fie același Draco Malfoy- arogant și neinteresat de cele din jurul lui.
Mâinile- pe care azi-noapte le simțeam în jurul taliei mele și care mă strângeau ca să nu plec , acum dimineața, nu le mai simt . Draco numai este lângă mine . Poate că este la baie , face un duș sau s-a dus la masă pentru că nu mai avea chef să mă aștepte . Era frumos măcar dacă mă trezea .
Mă ridic din pat și părăsesc camera , fără a verifica dacă el era , într-adevăr , în baie . Deschid ușa camerei și intru , trântindu-mă în pat . Ceasul de pe noptieră arăta ora șapte și zece , ceea ce înseamnă că mai am destul timp să mă pregătesc pentru ore . Mai stau cinci minute și mă ridic , alegându-mi hainele pentru astăzi din dulap .
✦✧✧✧✧✦
Mă așez la masă , când, dintr-o dată , ușile Sălii se deschid cu putere, pe ele intrând Draco- nervos. Se îndreaptă spre mine cu maxilarul încordat și cu sprâncenele aproape unite , ce s-a întâmplat ?
── Andrea ? De ce ai plecat azi dimineață ?
── Ați dormit împreună ? Ce s-a întâmplat ? Întreabă Theo intrând în conversație .
── Nu te interesează Nott .
── Nu erai în pat și am crezut că ai plecat .
── În pat ? Uuuu...vreau să aud mai multe .
── Allison , te rog , taci ! Ridic tonul , punând în evidență faptul că nu sunt de acord cu ceea ce zice.
── Bine , Merlin , mai încet !
Draco își dă ochii peste cap și își poziționează din nou atenția pe mine .
── Eram la baie , trebuia să mă strigi .
── Bine . De ce ești așa nervos ? Nu am făcut nimic , nu am omorât niciun elf .
── Sunt așa pentru că ai plecat fără să îmi zici , și eram sigur că tu crezi că am plecat .
── Lui Malfoy îi pasă ? Întreabă Blaise , asistând la această discuție .
── Țineți gura Zabini , nu îmi pasă !
Sunt obișnuită cu aceste ieșiri ale lui Draco , spune deobicei lucruri pe care nu vrea să le spună , îmi dau seama când se întâmplă asta , deoarece se poate citi în ochii lui .
Se așază lângă mine și începe să mănânce . Pe toată durata micului dejun nu mai zice nimeni nimic , până când Dumbledore rupe liniștea , dând un anunț :
── Dragi elevi , vreau să vă spun că anul acesta o să avem un eveniment numit SaGHRas, probabil ați mai auzit de acesta de la părinții voștri sau poate nu , dar oricum o să vă explic. La fiecare cincisprezece ani acesta se organizează pentru a uni casele și a deveni una , de aici vine și numele : "S" de la casa Slytherin , "G" de la Gryffindor , "H" de la Hufflepuff , iar "R" de la Ravenclaw . O să fie o săptămână specială , doar pentru a organiza jocuri în echipă și multe altele . Peste două săptămâni o să se organizeze . Acum , vă las să vă duceți la ore .
── Ce prostie , cum să unească toate casele ? De aceea sunt separate , niciodată nu o să ne înțelegem între noi , spun în timp ce ies din Sală , cu Draco și ceilalți pe urmele mele .
── Ce eveniment prost , o să mă duc acasă .
── Nu ai voie Malfoy , este obligatoriu , se aude vocea lui Hermione .
── Ce faci Granger , ne asculți conversația ? Așa ai ajuns ? O întreabă Draco batjocoritor .
── Hai la ore Draco ! Îl iau de braț și îl trag cu toată puterea mea .
Mimez un "scuze" pe buze pentru Hermione , ea aprobă scurt din cap și îmi continui drumul .
Prima oră avem Herbiologie cu doamna Sprout , iar eu lipsind la ora de ieri nu îmi permit să o fac și azi .
── Mai încet , ce te grăbești așa ? Nu avem Poțiuni .
── Nu pot să întârzii , Draco , așa că mișcă-te !
── Ești o elevă bună , nu se supără dacă lipsești , spune cu un râs pe față pe care nu îl înțeleg .
Mă împinge într-o cameră goală și închide ușa .
── Draco , deschide ușa !
── Nu crezi că meriți o pedeapsă , pentru ceea ce ai făcut azi dimineață ?
── Nu , așa că deschide ușa , trebuie să ajung la oră .
Se pune în fața mea , cu mâinile încrucișate la piept , nelăsându-mă să trec .
── Draco , te rog !
── Mă rogi ?
── Las-o baltă , mă așez aici și aștept , dacă o să îmi facă ceva doamna Sprout o s-o ți-o primești .
── Ce să primesc ? Întreabă în timp ce înaintează sper mine .
── Nu o să mai vorbesc cu tine .
── O haide, știm amândoi că nu îmi poți rezista , nu o să poți sta nici două zile fără să vorbești cu mine .
── Ce încrezut ești , spun pe sub barbă .
── Ce ai zis ?
── Nimic !
Distanța dintre noi doi , care acum câteva minute exista , acum numai este deloc. Există doar câțiva milimetri între buzele noastre . Respirația lui se lovește de buzele mele , trezindu-mi un sentiment plăcut .
Îmi lipesc buzele de ale lui , deoarece tentația era prea puternică . Mâinile mele îi ciufulesc părul , iar ale lui se plimbă pe spatele meu , creându-mi fiori pe șira spinării , dar nu de teamă .
Coboară pe gât, desfăcându-mi cravata, apoi nasturii cămășii. Când voia să îmi dea cămașa jos, ușa camerei se deschide...
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...