"Vrei să îți spun în detaliu ?" »ℂ𝕒𝕡.36«

344 30 12
                                    

     Draco pov : 

     Atitudinea Andreei a devenit una deplorabilă , persoana  pe care o știam s-a transformat într-un monstru . Firea ei dulce s-a preschimbat în una răutăcioasă , și plină de mânie . De când ne știm , nu s-a comportat niciodată așa . Azi se săruta cu Morningstar pe hol , in timp ce noi doi avem o relație , cel puțin așa cred , înainte de ritualul ăla stupid eram un cuplu fericit , acum probabil s-a despărțit de mine indirect . La ore numai este atentă -își găsește diferite lucruri de făcut , sau există zile în care nu se arată la ore aproape deloc . 

     Trebuie să fac ceva , trebuie să o readuc pe iubita mea și să o fac să dispară pe necunoscuta care i-a furat corpul . 

     Am primit detenție din partea profesoarei McGonagall  pentru că i-am mototolit fața lui Morningstar pe holurile castelului când a sărutat-o pe Andrea , lucru care nu m-a supărat deloc având în vedere că ea o sa fie acolo . Vreau să stau cu ea de vorbă și să clarificăm niște lucruri . Nu este normal ceea ce se întâmplă , ritualul trebuia să o despartă de acea parte de metamorphag , nu și de persoana de care m-am îndrăgostit , acea persoană cu pielea fină și cu buze moi - acele buze de care eram dependent , pe care voiam să le simt pe pielea mea , lăsând mici săruturi . 

     Este foarte bizar cum poți tânji după atingerea unei persoane , cum poți duce dorul săruturilor și îmbrățișărilor . Nu a trecut mai mult de o săptămână de la ritual , de când s-a schimbat , dar pot simți cum intru în sevraj după ea , m-a făcut dependent după ființa ei . O vreau înapoi , nimeni nu îi merită săruturile , doar eu pot avea parte de ea , doar eu o pot înțelege , și , doar eu o pot iubi. 

     Faptul că :  absența unei fete mă face să mă simt atât de neputincios - mă sperie . Niciodată nu am ținut atât de mult la cineva , nicicând nu am crezut că o să mă deschid în fața unei persoane atât de mult cât m-am deschis ei . Problemele mele erau și ale ei , sentimentele și emoțiile ei , erau și ale mele , împărțeam totul - atât psihic cât și fizic - , nu pot îndura gândul că altcineva ar putea avea parte de ele . 

     

     Antrenamentul de Quidditch a fost unul extenuant , Madam Hooch ne-a alergat de 30 de ori în jurul terenului , apoi ne-a pus să jucăm . Asta m-a ajutat să uit de ceea ce s-a întâmplat , dar Pucey , în vestiar , a stricat tot . 

   ── Ați văzut-o pe Wallend ? 

     Mi-am dat hainele jos și am intrat în duș , încercând să nu îi bag în seamă întrebarea , știind că se referă în special la mine . 

   ── Se pare că Malfoy a scăpat-o din lesă , râde Flint . 

     Am dat cu pumnul în perete , căpătându-le atenția . 

   ── Dacă vreți să vorbiți despre Wallend, făceți-o altundeva ! Ridic tonul vocii îndeajuns încât să mă fac auzit de întregul vestiar .

   ── De ce doar să vorbim despre ea când putem să profităm de schimbarea asta a ei , spune Pucey bătând palma cu Flint și Montague . 

   ── Lăsați-o în pace ! Se aude țipând Nott din partea opusă a vestiarului . Dacă nu puteți să vă stăpâniți hormonii , duceți-vă și vi-o trageți cu alta . Andrea nu își coboară standardele pentru uni ca voi .

     Înainte să iasă din vestiar se uită la mine dându-mi de înțeles că vrea să vorbim după ce termin . Aprob din cap și iese . 

   ── Deci... cum este Malfoy ...în pat ? Mă întreabă Pucey . 

     Mi-am pus un prosop în jurul brâului și am zâmbit , știind că nu am făcut-o niciodată , și , probabil nici nu se va întâmpla prea curând , din cauza situației în care suntem prinși - mai mult ea -. 

   ── Vrei să îți spun în detaliu ? Îl întreb apropiindu-mă de el . 

     Zâmbetul arogant de pe fața lui dispare când vede că îmi încleștez pumnii . 

     Nu spune nimic , doar stă și se uită la mine . 

   ── Vrei să îți spun cum mă simțeam când îmi striga numele ? Tonul vocii mele a crescut din cauza nervilor care mă străbat , iar pe fața lui Pucey i-ar sta bine un ochi vânăt și un nas spart . 

   ── Ar fi prea multe de spus , iar satisfacția pe care am primit-o în timp ce mi-o trăgeam cu ea - nu o veți simți si voi , spun uitându-mă de data asta la toți cei din vestiar . Dacă o atingeți chiar și cu un deget , să nu vă așteptați că o să arătați mai bine decât Diggory după întâmplarea de azi dimineață . 

     Pun un tricou gri pe mine și niște pantaloni negri , apoi ies din vestiar trântind ușa după mine . Simt cum o mână se așază pe umărul meu , trăgându-mă într-o parte . Nott m-a așteptat la ușă . Privirea de pe chipul lui e una încruntată , dându-mi de înțeles că a auzit ce am zis . 

   ── Ți-ai tras-o cu Andrea ? Mă întreabă pe un ton mai jos . 

   ── Nu ! Îi răspund uitându-mă în ochii lui , încercând să îl conving . Nu a vrut , după ce i s-a întâmplat cu Scott, era speriată și cu greu puteam să o ating . 

    ── Bine ! Spune lăsându-și mână jos după umărul meu . Ar trebui să vorbești cu ea , nu știu ce s-a întâmplat între voi doi și ce s-a întâmplat cu ea , dar trebuie să faci ceva . Spune și pleacă de lângă mine . 

   Mă uit pe holul castelului care este gol , orele s-au terminat de ceva timp, iar detenția mă așteaptă peste câteva minute . Îmi aduc aminte cum obișnuiam să ies cu Andrea noaptea pe furiș afară , pe vremea când încă nu știam că am sentimente pentru ea . Râsul ei îmi încânta auzul , frica ei de a nu fi prinși de Filch mă amuza , iar respirația ei pe gâtul meu când o luam în spate , îmi trezea fiori pe șira spinării , iar părul de pe mâini mi se ridica . Am aflat târziu că ceea ce simțeam pentru ea , era ceva de care eu nu am avut parte, până ca ea să mă facă să mă îndrăgostesc  , acel ceva numit iubire .

     Poate că ea nu m-a luat în serios când i-am zis pentru prima dată te iubesc , iar răspunsul ei a fost unul robotic , probabil că a spus-o doar ca să nu mă facă să mă simt prost . Acel te iubesc pe care i l-am spus , a fost primul pe care l-am spus cuiva și a fost sincer , o iubesc mult , o iubesc pe acea Andrea care era înainte , cea care era empatică , dar care se deschidea doar față de mine , cea care mă făcea să râd . 

     Iubirea mereu mi s-a părut un lucru stupid , menit încuiaților , ceva de care noi nu avem parte în aceeași măsură cum au ei . Andrea m-a făcut să înțeleg că nu este așa , până și noi avem sentimente și putem iubi în aceeași măsură , doar că în alt mod  . 

     Sper că discuția pe care o s-o am cu ea să fie eficientă . 



Am revenit cu un nou capitol , de data asta doar din perspectiva lui Draco . 

Să sperăm că Draco o va pune cu picioarele pe pământ pe Andrea . 

Nu uitați să votați dacă v-a plăcut 

𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊  ♡ || 𝐃.𝐌.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum