Dimineață m-am trezit în dormitorul lui Ethan, probabil am adormit în camera comună.
── Te-ai trezit, trebuie să mergem la micul de jun, ar trebui să mergi sa te schimbi.
── 'Neața și ție! Spun morocănoasă.
── Scuze, 'Neața! Spune și mă sărută scurt.
── Azi începem orele, nu? Cu fața în pernă stând pe burtă, nu vreau în niciun fel să mă dau jos, stau prea bine.
── Nici eu nu vreau să pleci, dar trebuie An, nu vreau să ratezi micul de jun.
Scot un geamăt exasperant și mă întorc pe spate.
── Du-te, eu mai stau!
── În niciun caz, haide!
Mă pune pe umărul lui și iese cu mine din cameră, îndreptându-se spre camera mea și a lui Allison.
── Ethan, pune-mă jos! Încerc să mă dau jos, dar nu reușesc.
Toate privirile erau ațintite asupra noastră. Șușoteli se auzeau de la fiecare colț.
── Atragem prea mult atenția!
── Nu-i nimic, nu mă deranjează.
Deschide ușa camerei, iar Allison sare ca arsa din pat.
── În sfârșit ! Ce i-ai făcut Scott de este asta moleșită? Întreabă Al cu un zâmbet pe față.
── Taci Al ! Răspund roșind.
── Ne vedem în camera comună ,să mergem cu toții, bine?
── Da!
Mă sărută pe frunte si iese din cameră.
── Deci ?
── "Deci " Ce ? O întreb pe Al.
── Ce ați făcut ?
Se pune lângă mine pe marginea patului și îmi zâmbește copilărește .
── Allison Moore , nu am făcut nimic , am adormit azi-noapte în camera comună , iar el m-a dus în camera lui . Merlin , numai la prostii te gândești , pufnesc și mă îndrept spre dulap pentru a îmi alege hainele .
── Ai înțeles greșit , nu m-am referit la asta , spune abținându-și zâmbetul .
── Da, sigur !
✦✧✧✧✧✦
După ce ne-am pregătit amândouă , am coborât în camera comună . Am rămas surprinsă când nu am văzut-o pe Pansy .
── "Prințesa" unde este ?
── Nu știm , nu a apărut , așa că hai să ne grăbim , spune Theo grăbindu-ne .
Drumul până în Sala Mare a fost foarte liniștit . În afară de fredonatul lui Al nu s-a auzit nimic .
Draco părea abătut , așa că m-am dus în spatele lui și i-am sărit în spate , înainte să intrăm în sală .
── Andrea , ce faci ?
── Am văzut că nu ești în apele tale , așa că am zis să te înveselesc puțin .
── Ai făcut-o !
Mâinile lui mă țineau strâns pentru a nu cădea , mâinile mele erau poziționate în jurul gâtului lui, iar cu bărbia sprijinindu-mă de umăr . Îi fac asta mai des lui decât lui Ethan , dar nu cred că se supără .
Când am ajuns în sala de mese , Draco m-a lăsat jos și s-a pus lângă mine , în așa fel încât : el se află în dreapta mea , iar Ethan în stânga .
De atâția ani , nu mai primim priviri, sunt obișnuiți ca eu cu Draco să fim apropiați , în schimb de când sunt cu Ethan , nu putem merge pe holuri ținându-ne de mână, fără ca toți să se uite la noi . Nu au trecut peste .
Cu toții știu că eu nu sunt genul care să aiba relații , nu pot păstra o relație , de aceea sunt mai distantă de băieți , dar cred că Ethan este special , sper că nu o să se termine relația noastră prea curând .
În momentul în care am vrut să iau o prăjitură cu mure , o bufniță a planat deasupra mesei și mi-a lăsat o scrisoare direct în farfurie .
── Ăsta e un semn , numai trebuie să mănânci atâta , zice Draco , schițând un mic zâmbet în colțul gurii .
── Scutește-mă , oricum nu mă îngraș !
── De la cine este ? Întreabă Al întinzându-se peste masă .
Deschid scrisoarea , citesc cele două rânduri scrise ordonat pe bucata de pergament :
Domnișoară Wallend , aș vrea să îi prezentați noului vostru coleg , Ryan Morningstar , școala, după ore , sunteți una dintre cele mai bune eleve din școala noastră și din moment ce Morningstar este la Slytherin mi se pare firesc ca școala să îi fie prezentată de o colegă de casă .
Doamna Profesor M. McGonagall
── E de la McGonagall , vrea să îi prezint școala noului băiat de la Slytherin , spun , apoi îmi continui de mâncat prăjitura .
── De ce tu ? Putea să pună pe altcineva .
── Draco , citește scrisoarea !
I-am dat scrisoarea , apoi aceasta a umblat pe la fiecare până a ajuns înapoi la mine .
── Cine mai este și ăsta ? Întreabă Ethan .
── L-am văzut la ceremonia de sortare , e drăguț , spune Al jucându-se cu părul .
── Nu te duci !
── Nu pot să fac asta , Draco , McGonagall m-a pus , nu este după mine .
── Andrea , uită-te în spate ! Îmi spune Al.
Îmi pare rău că este scurt, dar sper că v-a plăcut ❤️
Cine o fi in spatele Andreei?
CITEȘTI
𝑫𝒐𝒂𝒓 𝑨 𝑳𝒖𝒊 ♡ || 𝐃.𝐌.
Ciencia FicciónO prietenie stranie care nu se știe până unde duce. Andrea Wallend și Draco Malfoy, doi prieteni între care s-a aprins o flacără a iubirii - care o să ardă până la sfârșitul vieții lor, dar care se atinge de partea întunecată a Andreei și scoate la...