Sevgiliniz sizi aldattı
Oikawa:
• Öğrenir öğrenmez Oikawa'nın yanına gitmek için hareketlendin.
• Henüz ağlamamıştın, durumun gerçekliğini daha yeni idrak ediyordun.
• O antrenmanın ortasındaydı ama seni boş boş yürürken gördüğünde hemen ara vermek için izin aldı.
• Ne olduğunu ona açıkladığında senin için sakin kalmaya çalıştı.
• Seni rahatlatırken, eski erkek arkadaşını mahvetmenin yollarını düşünüyordu.
• "Plan yapmayı bırak," göğsüne yaşlanmışken mırıldandın. Gözyaşların kurumaya başlamıştı.
• "Plan yapmıyorum," dedi. "Yalancı" dedin hafifçe gülerek. "Tamam onu mahvetmek için plan yapıyorum ama onu geri dönmek istediğini düşünmediğimden, değil mi?"
• Okulun geri kalanın, eski sevgilinin seni aldatan bir pislik olduğunu öğrenmeleri çok uzun sürmemişti.
• Önümüzdeki bir kaç hafta boyunca seninle çok daha fazla vakit geçirdi, iyi olduğundan ve eski sevgilinin sana asla yaklaşmadığından emin olmak için.
Nishinoya:• Dürüst olmak gerekirse, gerçekten berbat bir şekilde öğrendin.
• Erkek arkadaşınızın sizi aldattığı kişi, size ikisinin birlikte bir fotoğrafını göndermişti.
• "Sorun ne?" Kelimeler boğazında takıldı ve konuşamayacağını fark ettiğinde fotoğrafı gösterdin.
• Bir yanı gidip erkek arkadaşınızı dövmek istedi ama o anda ona ihtiyacınız olduğunu biliyordu.
• Seni elinden geldiğince iyi hissettirmeye, rahatlatmaya çalıştı. Erkek arkadaşınız yanınıza geldiğinde, şaşırdı. Bildiğini bilmiyor muydu? Onu tersledi.
• Eski sevgilinin burnunu kırdı ve iki hafta uzaklaştırma aldı.
• İyi olduğundan emin olmak için her gece seni aradı, sen sınıftayken sana mesajlar attı.
• "Merak etme Yuu, artık bakmayacak bile." Gülümsedi, "İyi, eğer bakarsa tekrar burnunu kırarım."
Kageyama:• Tobio'nun insanları rahatlatmakta pek iyi olmadığını biliyordun ama o senin en iyi arkadaşındı.
• Sonuç olarak erkek arkadaşın, bir tartışmanız sırasında seni aldattığını yüzüne vurduğunda oradan ayrıldın ve Kageyama'nın evine gittin.
• Doğrusunu söylemek gerekirse, ona anlattığında çok sinirliydi ama gerçekten ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
• Seni rahatlamak için sana sarılmaya çalıştı ama garip hissetti. Bunu yapması doğru muydu?
• Onun kollarında uyuyakaldıktan sonra, ne yapması gerektiği hakkında Tanaka ve Nishinoya'ya mesaj attı. ( O kadar çok ağlamıştın ki kendinden geçtin)
• Ertesi gün Tanaka ve Nishinoya erkek arkadaşını döverken, Tobio seni okulda oyalamıştı.
• "Ne yaptılar?!" diye bağırdın. "İyi yapmışlar, zaten hak etmişti." dedi. "Tobio, o benim hala erkek arkadaşım." "O halde onu terk et."
• Gün içinde sizi göremediği zamanlarda arardı, bir kaç gün sonra sana sarılmak onun için daha kolay olurdu. Artık o kadar garip hissettirmiyor.
•
•
•Stoklarımdaki çeviriler bitiyorrr, acil bir şeyleri sadece okumak yerine çevirmeye başlamalıyım...
Umarım beğenmişsinizdir bölümü öptüm🐱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler