seninle ilgili korkulari

4.3K 213 62
                                    

Tsukishima Kei

Tsukishima korkuyor. Davranışları, soğuk kişiliği, duygularını belli edemeyişi yüzünden onu bırakacağından. Bu gerçekleşirse seni suçlayamaz.

Aslında seni çok seviyor ve ona kendini sımsıcacık hissettiriyorsun.

Suna Rintaro

Rin uyuşuk biri olduğu için, ondan sıkılacağından korkuyor. Her zaman çok özgüvenli, kendinden emin dursa da konu sana gelince dağılıyor. Tüm enerjisini antremanda harcıyor ve sonra uyuma ihtiyacı duyuyor.

Bu kadar uyuşuk biri olduğu için onu bırakacağından emin, bu yüzden daha az uyuyup seninle daha çok vakit geçirmeye çalışıyor.

Suna seni çok seviyor ve tüm vaktini sana vermeye hazır.

Bokuto Koutarou

Bokuto gürültü biri olduğu için ondan  yorulacağından korkuyor. Sürekli bağırması başının ağrımasına sebep oluyor mu? Emo moduna girdiğinde istediği ekstra ilgi seni bıktırıyor mu?

Bokuto elinde olmadan bunları düşünüyor çünkü seni kaybetmekten korkuyor. Bunları düşünürken emo moduna girmemeye çalışıyor çünkü seni bir de bununla uğraştırmak istemiyor.

Bokuto hayatta ki tüm sevgisini sana veriyor, onun gülümseme sebebi sensin.

Kenma Kozume

Kenma oyun bağımlısı biri olarak sana yeteri kadar vakit ayırmadığından endişeleniyor. Saatlerini ekran başında harcadığı için onu bırakır mısın? Kenma bu düşünceyle daha az oyun oynamaya başladı, ayrıca senin yanında o kadar mutlu ki oyun oynamamak sorun değil.

Yine de oyun oynamayı bırakamaz ve senin onu bırakmayacağına dair kendini teselli eder.

Kenma seninle vakit geçirirken çok mutlu, onu gülümseten nadir kişilerdensin. Her zaman yanında kalmanı umuyor.

Okiawa Tooru

Oikawa etrafındaki hayranları yüzünden onu terk etmenden korkuyor. Etrafında sürekli kızlar var ve yanlış anlamandan korkuyor. Onun gözü sadece sende ama kızlar onu gerçekten çok beğeniyor ki bu da çoğu zaman tartışma konusu oluyor.

Oikawa hayranlarına değer veriyor, onları silip atamaz ama gerçekten gördüğü tek kız sensin.

Sana aşık ve bunu herkese söylemekten çekinmiyor.  Eğer herkese sana ne kadar aşık olduğunu anlatırsa, seni daha rahat hissetirebileceğini düşünüyor.

■■■

Aylar yıllar sonra bölüm attım. Umarım yeniden sık sık atmaya başlayabilirim...

Seviyorum sizleri, öptüm♡

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin