comfort headcanons

4.5K 223 86
                                    

OIKAWA 

♠︎  Tooru seni ağlarken görmekten nefret ettiği için, gözlerin hafifçe dolsa bile hemen siler ya da orayı üzüntüyle terk eder.

♠︎ Arabasında seni neşelendirmek için kullandığı bir peluş var.

♠︎ Tooru eğer gözyaşlarınızı gördüğü gibi silmeseydi/silemeseydi akan tüm gözyaşlarını teker teker öperdi.

BOKUTO

♠︎ Sizi mutlu etmek için %100 her şeyi yapar. Çikolata mı? Hemen. Dondurma mı? Üç çeşit getirir çünkü en çok hangisini sevdiğinizi unuttu.

♠︎ Bo sen sakinleşene kadar saçını örer/oynar, ayrıca bu onu da sakinleştiriyor.

♠︎ Seni ağlarken görmek onu da ağlar. Ne zaman biriniz ağlamaya başlasa diğeri ona eşlik eder ve tam bir ağlama şenliği başlar.

OSAMU

♠︎ Senin için yemek yapar

♠︎ İhtiyacınız/isteğiniz olan her şeyi odanıza getirir ve sonra her şey yoluna girene kadar sise sarılır ve alnınıza öpücük kondurur.

ATSUMU

♠︎ Tsumu seni ne zaman ağlarken görse kalbi kırılır, bu yüzden seni güldürmek için her şeyi yapacaktır.

♠︎ Gözyaşlarınızı sürekli baş parmağıyla siler.

TSUKISHIMA

♠︎ Dikkatini dağıtmak için yüzünün her yerini sürekli öper.

♠︎ Aşık olduğu kişinin en çok üzüldüğü anlarda ona sarılmayı sever çünkü sizi üzgün görmek onun ağlama isteğiyle dolmasına sebep oluyor ve sizi iyi hissettirmek istiyor.

SEMI

♠︎ Sana 'sizin' şarkınızı çalar ve eşlik  etmeniz için dürtükleyip durur. O sözler konusunda çok iyi değil bu yüzden müziği iletişim yolu olarak kullanır.

♠︎ Eğer bu işe yaramazsa seni şirin bir yere götürür ve akşam olana kadar beklerdi, daha sonra birlikte yıldızları izlerdiniz.




Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin