kız arkadaşım; yachi ☽

2.5K 101 23
                                    

"Sonra bir ıslık sesiyle ayağa fırladı ve topa vurdu ve biz kazandık! Buna inanamadım" diye haykırdı Yachi, ellerini çılgınca hareket ettirerek.

"Kulağa harika geliyor, bir gün gelip izlemem gerekecek." diyorsun, yüzündeki sevimli gülümsemeye hayran kalarak.

Sen ve Yachi bir süredir birlikteydiniz.

Yachi sınıftaki tatlı, sessiz ve genel olarak gergin kızdı ve sen tam tersiydin. Başkalarının senin hakkında ne düşündüğünü umursamadın ve her zaman kendi melodine göre yürüdün.

Bir keresinde biri senin Yachi'ye olan zayıf noktanla dalga geçmeye cüret etti ve ağzına hızlı bir yumruk attığında bunu yapmamayı zor yoldan öğrenmiş veya öğrenmemiş olabilir.

Bu arada, okuldan sonra pratiğe gitme, dedin saçını düzelterek, küçük traşını başının yanına sürterek.

Yachi'nin gözleri seninle birlikte eve yürümeye başladığını fark edince açıldı, şanslısınız ki siz okulun hemen karşısındaydınız, bu yüzden çok uzak değildi.

"Oh hayır! bu, bu hafta 2. kez! Koç beni öldürecek, beni duvara yapıştıracaklar ve suçlarım için beni öldürecekler!" Panikledi, ellerini başının üstüne koydu.

O sinirle gevezelik ederken sen güldün. Yüzünü yumuşak bir şekilde tuttun, kızaran yanağını baş parmağınla ovuşturdun.

"Eminim iyi olacaksın Çiçeğim. Şimdi git iyi eğlenceler, işin bittiğinde takılabiliriz değil mi?" Güven verici bir şekilde söylüyorsun, dudağındaki metal halkayla oynuyorsun.

"o-tamam,,, uhm, sakıncası yoksa, alabilir miyim.... a" işaret parmaklarını birbirine sürterek ve yere bakarak, yüzünü parlak kırmızı bir kızarma kaplayarak uzaklaştı.

Tam olarak ne istediğini bilerek ona sırıttın ama onu biraz kızdırmaya karar verdin.

"Ne dedin tatlım, seni duyamadım," diyorsun onun seviyesine eğilerek, dudağını başının üzerinde gezdiriyorsun.

"ÖP-ÖPÜCÜK İSTİYORUM!!" Ellerini ağzına kapatmadan önce yüksek sesle bağırdı, kırmızının başka bir tonuna döndü ve gözleri büyüdü.

Onun patlamasına güldün. gülerken yanlarından tutmuştun.

"Heyyyy gülmeyi kes" diye sızlandı ve gülmekten dolayı gözünden akan yaşı silmene neden oldu.

Yüzünde oluşan küçük somurtmanın farkında bile değildi, ta ki siz yüzünü nazikçe kavrayana kadar dudaklarına tatlı, tutkulu bir öpücük kondurmadan önce uyluğunun arkasını tutup boğazından küçük bir gıcırtı çıkmasına neden oldu.

"Şimdi git, daha fazla geç kalmak istemezsin değil mi?" diye soruyorsun, saçlarını karıştırıyor, alnına son bir öpücük veriyorsun.

Heyecanla koşmadan önce gülümsedi. Kendi kendine gülümsedin.

"Ben onu hak edecek ne yaptım?" Hala onun kulüp ceketini tuttuğunu fark etmeden önce düşündün. Sırf senin gözlerinde bir tür sevgi olduğu için onun eşyalarını hep yanında taşırdın.

Ona vermek için geri dönmeyi mi yoksa sadece beklemeyi mi içinizde tartıştınız. Onu şaşırtmaya ve geri götürmeye karar verdin.

─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───

Yachi spor salonuna koştu, geç kaldı ve nefes nefese kaldı.

"Ahh sonunda geldin, nerede olduğunu merak ediyorduk," dedi Kiyoko herkesin dikkatini kapıya çevirerek.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin