"beni aldattı" part2

4.1K 187 128
                                    

Sevgilinizin sizi aldattığını öğreniyorsunuz.

BOKUTO

• Bokuto'yla vakit geçirirken öğrendin.

• İkiniz çocukluk arkadaşıydınız ve sevgiliniz her zaman Bo'yla birebir buluşmanız konusunda rahattı.  Bu yüzden haftada en az bir kere birlikte baş başa vakit geçiriyordunuz.

• Görünüşe göre sevgilin, eve başka birini getirmek için sizin buluştuğunuz günleri seçiyormuş.

• Bokuto telefonunuz çaldığı sırada, battaniye kaleniz için son rötuşları yapıyordu.

• Arayan kişi, kesinlikle sevgilinin numarasıydı ama ses bir kıza aitti. Görünüşe göre kıza seninle çıktığını söylememişti ve (her zaman yaptığı gibi) senin eşyalarını saklamayı unutunca kız öğrenmişti.

• Bokuto telefon konuşmanızı dinleyerek öğrendi.

• "Hayır bu senin hatan değil, bilmiyordun." dedin kıza. " Beni aldattı seni değil, sorun yok." Bu sözleri duyduğu gibi Bo, kollarını sana doladı.

• Kapattıktan sonra geri çekilmeden ve gözlerinizin içine bakmadan önce bir kaç dakika daha sarıldı.

• "Rahatlaman için bana ihtiyacın olursa buradayım, elimden geleni yaparım ama onun burnunu kırmak istersen seve seve seninle gelirim."

• Eski sevgilinin burnunu kırmadın ama Bokuto, onunla birlikte yaşadığın evdeki eşyalarını almana yardım etti.

• Daha da iyisi artık Bokuto'yla birlikte yaşıyordun.

• Eski sevgilin seninle barışmak için kapına geldiğinde, çok kızgın bir Bokuto ve arkasındaki üç voleybolcu çocukla karşılaştı.

KUROO

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KUROO

• Onu arayıp nişanın iptal olduğunu ve bir daha rahatsız etmemesini söylediğinde senin evine geliyordu.

• Ağlıyormuş gibi değildin bu yüzden tabii ki yanlış pasta siparişi gibi aptalca bir nedenden dolayı iptal edildiğini düşündü.

• Aradığımda zaten senin sokağına yakındı, üç dakikadan kısa bir süre içinde yanına varmıştı.

• Ve şimdi eski nişanlın sana açıklamaya yapmaya başladığında, seni ilk aşkıyla aldatmasının her hangi bir affı olmadığını açıklıyordun.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin