| “Senden hoşlanıyorum; Senden nefret ediyorum. Bilmiyorum– Belki de senden nefret ediyorum.” |
《■■♡■■》
“İşte gidiyor, yine…”
Okul binasının koridorunda çok tanıdık esmer çocuğu gördüğümde iç çekmeden edemedim. Her zamanki gibi, kahverengi saçları mükemmel bir şekilde taranmış ve şekil verilmişti, tek bir teli bile yerinden çıkmamıştı. Neşeli tavrı ve “kalabalık-beni-seviyor” kişiliğine eşlik eden o büyüleyici gülümsemesini her zamanki gibi yüzündeydi. Fazla ışıltılı, diye düşündüm ama çoğu insan Oikawa Tooru'yu böyle görüyor.
Çoğu onun cazibesine kapılırken, bana göre o sadece soğukkanlı çocuksu bir ikemen.
“Ah, (Y/N)-chan! Bugün her zamanki gibi harika görünüyorsun…~” beni sinir bozucu tatlı sesiyle karşıladı.
Dalkavukluk bütün erkeklerde var. Dedim kendi kendime.
“… Senden hoşlanmam için başka bir neden daha~” diye devam etti, başımı okşadı ve kalp eriten gülümsemesini sundu. Geçen gün yaptığı itiraf aklıma geldi ama...
"Seni zaten reddetmedim mi?" Yüzümde sinirli bir ifadeyle söyledim. İtiraf edip “Senden hoşlanıyorum” dedikten sonra kendime engel olamadım ve “Senden nefret ediyorum” diye karşılık vermiştim.
Birbirimizi gerçekten tanıdığımız andan beri onun ışıltılı ve neşeli karakterinden kaçındım ve bu yüzden böyle hissedebileceğimi düşündüm.
Yine de, ben de tam olarak bilmediğim bir nedenden dolayı onu hala etrafımda tutuyordum.
“Seni tanımasaydım bunu bir reddetme olarak algılardım ama (y/n)-chan tam bir tsundere olduğundan, bunun senin de benden hoşlandığını söyleme şeklin olduğundan oldukça eminim.~” Tooru hiçbir uyarıda bulunmadan kollarını bana doladı ve beni kucağına aldı. Yanağını benimkine sürttüğünü hissedince hafifçe sıçradım.
O çok sevecen. 'Oikawa'nın sinir bozucu özellikleri' listeme not ettim. Kalbim yüksek sesle ve sert atıyor ve midem deli gibi bulanıyor. Bundan kim nefret etmez ki?! Yani, hasta olmaya yakın bir his!
"GAH!" Hem şaşkın hem de kızgın hissederek onu zorla ittim. "Benden uzak dur Trashykawa!"
Tooru yorum yapmadan önce kıkırdadı. “Awww…~ yüzün kızarıyor (y/n)-chan!~”
"Kızarmadım!"
Kızgın ses tonuma kıkırdadı.
Ona sürpriz sarılmalarıyla her zaman işgal ettiği kişisel alanım hakkında ders vermeye başladım. İyi hissettiriyor ama bazı noktalarda oldukça boğucu. Bunu yaptığında göğsümdeki yüksek sesle çarpmaya dayanamıyordum.
İnsanlar “aşk” falan diyebilir ama onun karakterinin beni sinirlendirdiğini söyleyebilirim.
"Bugün voleybol antrenmanın yok mu?" diye sordum, sinirlenmiş hissederek ve onu kovmaya çalışarak. En azından okulun voleybol takımında işe yarar. Ne de olsa voleybol en sevdiği spor ve bunda çok başarılı olduğundan daha güvenilir ve ciddi görünmesini sağlıyor.
"Pekala... antrenmanım saat 4'e kadar başlamıyor."
“Saat 16.00”
"Zaten??"
İç çektim ve avucumu yüzüme vurdum. Neyi kastettiğimi anla?
"Ama ben seninle daha çok vakit geçirmek istedim," diye şikayet etti çocuksu pasör. "…Ah! İzleyeceksin, değil mi?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler