Kuroo:
Seni kaybetme korkusu:
- Geçmişte birçok ilişkisi oldu.
- Ama sana kadar hiç birini bu kadar çok sevmemişti, gerçekten.
- Seni ne zaman görse, sevgiyle dolduğunu hisseder. Kelimenin tam anlamıyla gününü aydınlatıyorsun.
- Ama sonra tüm ilişkilerinde kız arkadaşlarının onu terk ettiğini anımsıyor.
- Neden? Suçlu o muydu? O olmalıydı, değil mi? Kimsenin yanında kalamayacağı kadar dayanılmaz biri miydi?
- Bu tarz düşünceler, yalnızken birdenbire onun aklını karıştırdı.
- Sonra, şu anda onunla çıktığını fark etti.
- Sen de onu bırakacak mısın?
- Yumuşak ama keskin bir nefes aldı ve bu ihtimali düşünürken gözleri doldu.
- Onu bırakacaksın, değil mi?
- Ama gitmene izin vermek istemiyor.
- Kuroo'yla takılmak için odasına girdin ama genelde alaycı tavırda olan erkek arkadaşını yatağında üzgün bir ifadeyle otururken ve gözlerinden süzülen yaşları yere damlarken gördüğünde olduğun yerde donup kaldın.
- "Tetsu...?" Neler olup bittiği konusunda hiçbir fikrin yoktu ama yine de onu rahatlatmak istedin.
- Sonuçta... bu görüntü kalbini paramparça etti.
- Hep böyle üzgün müydü?
- Kocaman, parlak gözleriyle sana bakarken ona doğru yürürsün.
- Yeterince yaklaştığında seni yanına çeker.
- Sana çok sıkı sarılıyor, hıçkırıklarını boğuyor.
- Onu rahatlatmaya çalışarak sırtına daireler çizerdin.
- "Tetsu...? Aşkım, sorun ne?"
- Ona "aşkım" dediğinde daha yüksek sesle ağlar.
- Onun için bu dünyalar demek.
- "B-beni bırakma. Lütfen beni hiç bırakma. Sen değil. Aman tanrım, sen değil." Yüzünü ensende daha derine gömdüğünde sesi kırık çıkıyordu.
- Senin de gözlerinin yaşlarla dolduğunu hissedebiliyordun.
- "Seni asla bırakmayacağım Tetsu. Hiç düşünmedim bile. Ölene kadar seni sevmeyi planlıyorum. Her zaman sen olacaksın aşkım." Ellerini öperken, söylerdin.
- Zavallı çocuk şimdi rahatlamış ve mutlu.
- Seninle tanışmış olmak bile çok güzel.
- Öte yandan, zamanını ona isteyebileceğin en iyi erkek arkadaş olduğuna ve hiçbir yere gitmeyeceğine dair güvence vermek için harcıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler