sabah antremanı için erken kalkıp gitmeleri gerek fakat uyurken bilinçsizce yatakta olmamalarına sızlanmaya başlıyorsun
Ushijima:
• Şimdi durum şu
• Bu adamın hiçbir şekilde antremanı kaçırmasına imkan yok.
• Antrenmanı kaçırması için ancak birinin ciddi anlamda yaralanması gerekirdi.
• Ama sen uykunda sızlanıyordun ve ona doğru uzanıyordun... Bu yüzde bir kaç dakika daha sarılarak öyle durmanıza izin verdi.
• Ne sorun olabilir ki?
• Görünüşe göre coook fazla sorun olabilirmiş...
• Senin uykulu kucaklamalarını keyifle kabul ettikten sonra kalkmaya çalıştığında, bu sefer ilkinden daha yüksek sesle sızlandın.
• Ve o uykuda olsan bile seni üzgün görmekten nefret ederdi.
• Çözüm? O sessizce hazırlanırken bir yandan sana sarılıyordu.
• Üstünü çıkarmakla uğraşmadı, sabah rutininin geri kalanını yaparken seni kucakladı.
• Sen şaşırtıcı bir şekilde uykuda kaldın masallah uykumuza) ve o senin başına hafif öpücükler kondurmaya devam etti. Sana tatlı bir şekilde gülümsedi.
• Gerçekten gitmesi gerektiğinde, seni tatmin edecek kadar kokusunun sindiğini umarak seni yatağa yatırdı ve yastığını kollarının arasına koydu.
Akaashi:
• Diğerleri gibi o da, sen farkında olmadan onun için sızlanırken senden ayrılmak istemiyordu.
• Antrenmanın başlamasına daha yarım saat vardı ve oraya on dakika da varabilirdi bu yüzden yatağa, yanına geri döndü.
• Yanına kıvrıldığında, uykunda gülümsemiştin ve bu onun küçük kalbini eritmişti.
• Seni elinden geldiğince kucakladı, gitmesi gerektiğinde sadece bir sort ve tişört giymişti.
• Zaten o gittikten kısa bir süre sonra kalkmanız gerekiyordu, alarmın çalmaya başlayınca hala uyumana güldü.
• "Bebeğim" dedi saçlarına karşı, parmaklarını çıplak sırtında hafifçe gezdirdi.
• Uykunda mırıldandın, burnunu buruşturdun. "Uyanman gerek ve benimde antrenmana gitmem gerek" dedi. "Beş dakika daha" diye mırıldandın. Gülümseyerek, "O zaman geç kalacağım..."
Siz ikiniz birlikte hazırlanırken, gitmeden önce dudaklarına öpücük kondurdu.
"Eve döndüğümde sana bol bol sarılacağım"
■■■
Part3 gelsin mi???
AYRICA ARKADAŞLAR BU FOTOĞRAF NE ÖLECEĞİM SANIRIM
BU NEEEEE!?!?!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler