6ANGST: Oikawa Tooru

3.3K 174 461
                                    

Çok Geç


"Özür dilerim (Y/n). Söz veriyorum bir daha yapmayacağım."

Son 3 yılda aynı cümleyi kaç kez duyduğunu bilemezsin. Oikawa Tooru ile çıkıyordun ama görünüşe göre tek yapabildiği seni sürekli aldatmaktı. Bunu her yaptığında özür diler ve boş sözler verirdi.

Ama sen ona inandın.

Bir daha asla yapmayacağına söz verdiği her seferinde, ona inanır ve onu affederdin. Neden? Basitçe onu sevdiğin için. Çünkü bir daha yapmayacağına inanmak istedin.

"Gerçekten üzgün müsün, Tooru?"

Oikawa, onu her zaman affedeceğinizi biliyordu. Seni ne kadar aldatmış ya da seni ekmiş olursa olsun, onu her zaman affedeceksin.

"Elbette öyleyim (Y/n)."

Ya da öyle sanıyordu.

"Üzgün ​​değilsin, Tooru."

"Ne demek istiyorsun?" diye cevap vermeden önce birkaç kez gözlerini kırptı.

"Üzgün ​​değilsin, Tooru. Asla değilsin. Sadece seninle kalmamı sağladığı için özür diliyorsun, sonra tekrar aldatıyorsun ve bunu tekrar yaşıyoruz.”

Ona baktın ve sesini sabit tutmaya çalıştın.

"Asla üzgün değilsin, Tooru. Yaptığın şey için asla kötü hissetmiyorsun. Öyle olsaydı, beni aldatmaya devam etmezdin. İşim bitti, Tooru."

"N-ne? Beni bırakamazsın (Y/n). Sensiz hiçbir şeyim! Seni çok seviyorum."

O böyle davranırken ondan ayrılmanın zor olacağını bilerek içini çektin. Tüm doğru şeyleri söylüyordu ama tüm bunları sadece kalmanı sağlamak için söylediğini bilsen de, küçük bir parçan hala buna inanmak istiyordu.

"Bu senin son şansın, Tooru."
--------
Ateşli bir sevişme gecesinden sonra, Oikawa'nın yataktan kalktığını ve giyindiğini görmek için uyandın. Henüz uyanık olduğunuzu bilmiyordu, bu yüzden onu gözlemlemek için bu fırsatı kullandınız. Ama bir saniye sonra arkasını döndü ve seni yakaladı.

"Günaydın bebeğim," Oikawa seni arsız bir sırıtışla karşıladı.

"İşe mi hazırlanıyorsun?" Sen sordun.

Oikawa başını salladı. Ayağa kalktın ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurmak için ona uzandın ama o seni kendine çekti ve öpücüğü derinleştirdi.

"Bir şeyler giysen iyi olur, işe geç kalmak istemiyorum," dedi Oikawa ve sana göz kırptı.

Kızardın ve eski bir büyük beden gömleği giydin.

"Tooru, bugün birlikte öğle yemeği yemek ister misin?" Umutla sordun.

“Çok isterdim ama bugün yapacak çok işim var. Muhtemelen geç saate kadar evde olmayacağım. Belki başka bir zaman, tamam mı?"

Anlayarak başını salladın ve ona kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittin. Bir tarafı pastırma ve yumurta ile krep yaptın. Biraz taze meyve ve biraz kahve ile güzelce yerleştirdin. Oikawa birkaç dakika sonra koşarak dışarı çıktı.

"Tooru, sana kahvaltı hazırladım." dedin yüzünde tatlı bir gülümsemeyle.

"Yapamam. Vaktim yok," dedi Oikawa aceleyle.

Oikawa'nın ayrıldığını bildiren kapının çarptığını duyunca cümlen kısa kesildi.

Bir hoşçakal bile demedi. Yapacak çok işi olduğunu söyledi. Bana beni sevdiğini söylemedi. İşe gitmek için acele ediyordu, eminim beni seviyordur.
------------------
Oikawa bugün seninle öğle yemeği yiyemeyeceğini söylemişti ama bu seni durdurmadı. Ne kadar çalışkan olduğunu bildiğinden, muhtemelen herhangi bir şey yemeyi unutacaktı, bu yüzden ona iş yerinde öğle yemeği ile sürpriz yapmaya karar verdin.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin