NSFW ALFABE | İWAİZUMİ HAJİME

5.7K 161 97
                                    

(NSFW uyarısı, müstehcen kelimeler, rahatsız olacaklar lütfen bölümü atlasın/okumasın)



A: After Sex (Bakım, seksten sonra nasıl görünür, ne yapar?)

O bakımın kralı, ikiniz de boşaldıktan sonra seninle ilgilenmeye başlardı hatta biraz endişelenirdi.

Sürekli sana sorular soracak. Hreket edebilir misin? İyi misin? Bir şey isteyip istemediğin hakkında vs.

Tamamen rahat olduğundan emin olacak.

B: Body Part (Vücudunun en sevdiği kısımları ve partnerinde en sevdiği kısımlar)

İwaizumi ellerini ve vücudunun etrafında dolaşma şeklini çok seviyor.

Hajime şu "kalçaya tapan" adamlardan biri, sana şaplak attığında kalçanın mümkün olan her kırmızı tonuna dönüşmesine bayılıyor.

C: Cum (Temelde boşalmakla ilgili bir şey)

En sevdiği şey seni arkadan becerdikten sonra kalçana boşalmak. Kalçandan akan beyaz sıvısının, uyluklarına doğru aktığını görmeye bayılıyor. Bu şekilde kalçanın onun sıvısıyla kaplanması, onu ikinci bir tur için harekete geçirecektir.

D: Dirty Secret (Kirli bir sırrı)

Oikawa'nın önünde seni becermeyi çok isterdi, sadece onunla birlikte olurken yüzünde oluşan harap ifadeyi görmesini isterdi. Bunu sadece Iwaizumi'nin sana yaptırabileceğini bilmesini isterdi.

E: Experience (Ne kadar deneyimli? Ne yaptığını biliyor mu?

Ne yaptığını biliyor, lisede birkaç kez flört etti ve hepsi onun için çok iyi deneyimlerdi. Kadın anatomisinin nasıl çalıştığının temellerini gayet iyi biliyor.

F: Favorite Position (Favori pozisyon)

Seni duvara dayamak onun favorilerinden biri. Farklı sıcaklıkları hissetmen hoşuna giderdi.

Soğuk duvara ve Hajime'nin sıcak vücuduna karşı nasıl kıvrandığını görmek...

İnlemelerinizi tutma şeklinize bayılıyor çünkü bu genellikle ikiniz halka açık yerlerdeyken oluyor.

G: Goofy (Sex sırasında ciddi mi? Yoksa komik, eğlenceli mi?

Eğer gerginsen, seni daha iyi hissettirmek için bazı şakalar yapmaya çalışacaktır ama genellikle seninle sevişirken çok ciddidir.

H: Hair (Ne kadar bakımlı? Tıraş oluyor mu?)

Bakımlı, onunla ilgileniyor. Tamamen 'tüysüz' değil ama uygun olması için her şeyi kontrol ediyor. Sizin iyiliğiniz için.

J: Jack off (Mastürbasyon)

Seninle tanışmadan önce, haftada iki kere ya da daha fazla yapardı.

Üzerinde biriken tüm gerginliğini boşaltmaya çalışırdı ama seninle çıkmaya başladığında, daha az mastürbasyon yaptı.

K: Kink (Fantezileri)

Edging onun en büyük fantezilerinden biridir, parmaklarının seni kıvrandırma şeklini seviyor.

Ona seni boşaltması için yalvardığında aniden durur, durduğunda yüzünün aldığı şekle aşık olur.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin