Cennette 7 dakika | Fukurodani

4.4K 167 68
                                    

Cennet yedi dakika, genelde gençler arasında partilerde oynanan bir oyundur.

Karanlık, kapalı bir yerde 7 dakika geçirmesi için iki kişi seçilir ve bu süre zarfında o kişiler istediklerini yapabilir. Çoğu kişi bu zamanı özel olarak konuşmak veya öpüşmek/sevişmek gibi şeyler için kullanır.

Genelde dolap gibi sıkışık yerlerde oynarlar.

AKAASHİ

Kucağına oturmanı istedi, böylece dolapta artık o kadar da sıkışmıyordun.

BOKUTO

Tüm zamam boyunca seninle öpüştü. Gerçekten tüm zaman boyunca

KONOHA

Daha çok seninle özel şeyler hakkında konuştu.

KOMİ

Sadece elini tuttu, çünkü hala garip hissediyor.

ONAGA

Kucağına oturdun çünkü gerçekten oturacak başka bir yer yoktu

■■■

Merhaba, bir haftadan fazladır yoktum. Doğrusu hala olmayabilirim, bilmiyorum.

Gerçekten çok kötü bir hafta geçiriyorum, kedim kayboldu ve 10 gündür ortalıkta yok asla bulamıyorum. Daha önce de dışarı cıkmış olsa hep dönmüştü ve şu an başına bir şey gelmiş olma ihtimalini degerlendirmekten nefret ediyorum.

Evcil hayvanlar hem dostunuz hem çocuğunuz gibi oluyor o yüzden bende yarattığı boşluk hissini nasıl anlatabilirim bilmiyorum.

Bundan kaynaklı hicbir şey yapma isteği gelmiyor ki kafa dağıtma amaçlı gelse bile bilgisayarım bozuldu ve sadece telefon kullanarak çevirmek çok zor benim için çünkü genelde wattyden çeviriyorum...

Yani kısa sürede dönmeye çalışacağım ama sözde veremiyorum.

Umarım siz benden çok daha iyi bir hafta geçiriyorsunuzdur. Öptüm hepinizi♡

Not:: bu yer dondurmalık bir bölüm, uzun versiyonlarını araştırdım. Daha iyi hissedince ve bilgisayar isini çözünce her takımın uzun versiyonunu çevireceğim.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin