Uyarılar: endişe, hafif dil
Not: İtalik geçmişe dönüşleri ima eder.《■■■♡■■■》
Onunla ilgileneceğine söz verdi. O yıldızlar, güneş ve aydı. Gülüşü ve gülümsemesi dünyaya güç verebilir ve sarılmaları en hasarlı kalpleri onarabilir. Ağladığında yanındaydı, hastalandığında onunla ilgilendi. O onun dünyasının ışığıydı.
O senden geriye kalan tek şeydi.
《■■♡■■》
"Baba?" Kızı ona seslendi. 7 yaşındaki elleri, özel birine ait olan bir battaniyeyi sıkıca kavradı. Sana aitti.
Uzun kahverengi saçlı ve sakallı bir adam kızına baktı. Tıpkı senin gibi görünüyordu.
"Evet, balkabağı?" O seslendi ve kızı onunla birlikte kıvrıldı.
"Annem nasıl biriydi?" adam dondu. Yıllardır annesi hakkında konuşmaktan kaçıyordu ama belki de zamanı gelmişti.
"Gel ve babanla otur, balkabağım. Bu uzun bir hikaye..."
"V-ve sonra benden bir kalem istedi! Benimle evlenmek istediğini düşünüyor musun?" Olgun görünümlü çocuk, voleybol takımıyla gergin bir sesle konuşurken ellerini çılgınca sallamaya başladı.
"Böyle pasif olmaya devam edersen, istemez! Neden bir pısırıkla evlenmek istesin ki!" Vahşi görünümlü çocuk cevap verdi.
"Noya-san bu çok sertti!" Kafası tıraşlı çocuk güldü.
"Bu kızı ne zamandır seviyorsun Asahi?" siyah saçlı sade görünümlü çocuk sorar.
"Aman tanrım, onu ilk gördüğümden beri, ama onunla konuşamayacak kadar korkaktım..." Asahi yanıtlıyor. Gevşek bir saç tutamıyla oynamaya başlar.
"Yani ondan yaklaşık... 6 yıldır hoşlanıyorsun? Aynı ortaokula gittiniz, değil mi?"
"Evet, onu burada gördüğümde şaşırdım." Gümüş saçlı çocuk ve babacan görünümlü siyah saçlı çocuk bıkkın bir bakışla birbirlerine baktılar.
"Onunla konuş lanet olası!" diye bağırdı vahşi görünümlü çocuk. Asahi yüzünü buruşturdu ve biraz ağladı.
"Onunla nasıl konuşacağımı bilmiyorum! O sadece..." Baba gibi görünen çocuk, kaşlarını kaldırmadan ve yüzünde hafif bir gülümsemeyle kapıya bir göz attı.
"Bana tekrar hatırlatlasana, bahsettiğin bu kişi kimdi?" Asahi homurdandı.
"(L/N) (Y/N)-chan! O süper sevimli ve tatlı ve o harika! Konuşma şekli mükemmel ve süper zeki ve... ve..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler