ushijima x reader sarhoş nsfw oneshot

5K 168 245
                                    

 lütfen bölüm daha önceden cevirildiyse beni uyarin!

□•□•□•□•□•□

 Tendou normalden biraz daha uzundu. Ve biraz daha... kahverengi saçlı. Ama aldırmadın. Sadece biriyle konuşmaya ihtiyacın vardı.

Ushijima'yı lisede takımını ilk yönettiğinden seviyorsun, yani yıllardır.

Sana karşı çok kibar ve tatlıydı, her zaman su şişelerini taşımaya yardım etmeyi teklif etti ve çocukların bir oyundaki performansı konusunda dürüst olman için seni teşvik etti. O sizin düşüncelerinizi duymayı severdi ve siz onun gırtlaktan gelen sesini sizden fikirlerinizi isterken duymayı severdiniz. O zamandan beri, yani üçüncü sınıftan beri irtibatta kaldınız ve sık sık hafta sonları birlikte dışarı çıktınız. Ama ona olan hislerin sonunda çok fazla oldu.

Nasıl hissettiğini bilen tek kişi Tendou'ydu, bu yüzden bu gece sarhoş konuşmalarında ona güvenebileceğini biliyordun.

  Bu on yıldır arkadaş olduğun vahşi kızılın neden bu kadar tuhaf göründüğünü açıklamıyordu. Ve bir klonu vardı. Veya üç.

"YN?" Tendou dairesinin kapısını açtı ve merakla sana baktı. Sesi de mi kalınlaştı?

"TENDOUUUUUU!" kısılmış gözlerle çığlık attın. Sarılmak için kollarını açık tuttun, ama o bir kasını bile kıpırdatmadığında beceriksizce göğsüne doğru yığıldın. "Hehe, spor mu yaptın? Her zamankinden daha kaslısın. Hehe." Sen onun gömleğinin içine kıkırdarken, alnının şu anda dayadığı sert göğüs kemiğini dürterken, sesinde sarhoş bir gevezelik vardı.

"YN, neredeyse sabah bir, sesini alçaltmaya çalış." Ah, o da daha katı oldu.

"Tanrımm, Tendouuuu, şimdi Wakajima gibi konuşuyorsun ..." diyerek sustun, yoruldun. O gerçekten, gerçekten, gerçekten çok sıcaktı.

"'Wakajima' mı? YN, sarhoş olduğunu düşünüyorum. Seni eve götüreyim mi?" Onun şövalye sesine burnunu çektin.

"Hayır. Sen. Hayır," diye mırıldandın, yanından geçip dairesine girmeden önce her kelimede karnını dürttün. "Bingo," onun kanepesini gördüğünde gözlerini kıstın ve kendi ayaklarının üzerine düşmekten zar zor kaçınarak ona doğru yürüdün.

"LANET TOPUKLULAR!" Deri mobilyalara atlıyorsun ve ayak parmaklarını şeytani tutuşlarını serbest bırakırken rahatlayarak içini çekiyorsun. "Ahhh özgürlük." Onları oturma odasının unutulmuş bir köşesine atarken hıçkırırsın, lambasını bir kıl farkla kaçırdın.

"YN, lütfen sesini alçalt." Tendou, daha hantal bedenini mutfağına götürüp bir bardak su alarak ağıt yakıyor.

"Ohhh," gözlerin şaşkınlıkla büyür "Haklısın, haklısın, shhhhhhhh!" parmaklarını dudaklarına götürürken onun soğuk yastıklarına geri dönersin.

Tendou yanına oturmak için gelirken  yavaşça nefes verir, ağır yapısı kanepenin eğilmesine ve senin ona doğru kaymana neden olur. Yerçekiminin başını uyluklarına kadar götürmesine izin veriyorsun, kucağına düştüğünde kıkırdayarak bir "yumruk" atıyorsun.

"Aman Tanrım, SUSAM SOKAĞI?!"

"YN, lütfen."

"Pekâlâ, üzgünüm," diye fısıldamadan önce başını salladın, "Aman Tanrım, Susam Sokağı!" Uzaktan kumandayı sehpanın üzerine koyuyorsun. O da yanına bir bardak su ve hap koyuyor.

"Ah, bu benim için mi?" sırtını kanepeye dayarsın ve başın onun çenesine dönük olsun diye vücudunu ters çevirirsin. "Çok tatlısın Tendou!"

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin