onun formasını giymek

6.3K 239 58
                                    

Sevgililerinin formalarını giydiğini gören Bokuto, Oikawa ve Nishinoya tepki veriyor:

Bokuto Kotarou:

Bugün gerçekten zamanında orada olmak istedin. Gerçekten çok kötü bir durumdu.

Erkek arkadaşın için takımın ne kadar önemli olduğunu biliyordun. Kariyerlerinin en önemli maçlarından biriydi.

Son aylarını sadece bu gün için antreman, pratik yaparak geçirmişlerdi ve şimdi buradaydın, neredeyse hepsini kaçırmıştın.

Aptal yağmur, aptal trafik, aptal kalabalık yüzünden.

Büyük spor salonuna vardığında sırılsıklam olmuştun, yankılanan bağırış ve yerden sıçrayan bir topun sesleri ardından koridorlarda koşarken su damlacıkları yere damladı.

Oyun salonunun gıcırdayan kapısını açarken çılgınca öksürdün, ıslak saçlarından su hala akıyor, yerde küçük su birikintileri oluşturuyordu, ancak kenarda duran diğer insanların eleştirel bakışlarını fark etmedin.

Parlak stadyum ışıklarıyla kör olur olmaz, gözlerin koridorda burada olma sebebiniz olan kişiyi bulmaya çalıştı.

Bokuto'nun sahada bir yerde, belki ağın yakınında, bir topa vurmaya veya sayı almak için servis atacakken onu sektirmeye hevesli olmasını bekliyordun.

Ama onu bankta oturmuş, başı eğik, saçı dağılmış bulduğunda şaşırdın.

Yüzünü bile göremiyordun ama duruşu sana şu anki durumu hakkında bilmen gereken her şeyi anlatıyordu.

Takım kazansa da, Bokuto hiç öyle hissetmedi. Hemen yutkundun ve ceketini çıkardın, etrafta duran insan kalabalığından bir yol bulmaya çalıştın.

Elini kaldırdın ve birkaç kez adını seslendin ama seni ilk fark eden Akaashi oldu.

Kaşları şaşkınlıkla kalktı ve koçundan oyun için mola istemesini istedi. Çabucak ona koşmak istedin, ama o sana konuşmak için zaman tanımadı.

"Sonunda burada olmana çok sevindim. Ortaya çıkmazsan neler olabileceğine dair senaryolar oluşturduk ama bu gerçekten iyi. Ve hatta-"

Bir adım uzaklaştı ve Bokuto'nun formalarından birinin omuzlarından sarktığı vücuduna baktı. Genelde onun antrenman kıyafetlerini hiç giymezdin, en azından o etraftayken, ama bugün önemli bir maç olduğu için özel hissettirmesini istedin.

"Mükemmel." Akaashi daha da uzaklaşmadan ve bağırmadan önce kendi kendine mırıldanır:

"Bokuto-san!" Beyaz-siyah kafa, adının yüksek sesle anılmasıyla bir anda havaya fırlar ve gözleri seninkileri bulmadan önce bir an için şaşkınlıkla etrafına bakınır ve aranızdaki mesafeden bile gözlerinde bir kıvılcım çıktığını görürsün.

Ne giydiğini görünce hemen ayağa fırlıyor ve aniden koçun etrafında zıplıyor, arayı bitirmesi için ona yalvarıyor çünkü "Bebeğim burada! Koç onu görüyor musun? Ona elimden gelenin en iyisini göstermeliyim! Y/N benim formamı giyiyor, koç!"

Sahaya girer girmez bir sayı yapar ve sonra seni işaret eder. Seni gördükten hemen sonra enerjisi ve kendini toparlamasına gülüyorsun.

Sana söyleyeyim, maç bittiğinde kimse onu şimdiye kadar aldığın en büyük, en sıkı ve en sevimli sarılmayla sana sarılmaktan alıkoyamaz. Evet, oyunlardaki varlığın onu motive ediyor.

Ama Akaashi bundan sonra senin formayı da giymeni öneriyor çünkü senin formayı giydiğini gördükten sonra onun oyununda başka bir şey daha vardı.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin