sabah antremanı için erken kalkıp gitmeleri gerek fakat uyurken bilinçsizce yatakta olmamalarına sızlanmaya başlıyorsun
Bokuto:
• Seni sabah erkenden terk etmekten nefret ediyor.
• Sarılmışken, oldukça sevimli olduğunu düşünüyor ve senden uzaklaşmak oldukça zor.
• Zamanla onun için kolaylaştı, artık günün hepsini seni erkenden bıraktığı için kötü hissetmekle geçirmiyor, sadece biraz kötü hissediyor.
• ama bu sabah yataktan çıkıp seni bırakması gerektiğinde neredeyse ağlayacaktı.
• Bedenini yataktan çıkarır çıkarmaz, uykunda sızlanmaya başladın. Ellerin az önce kalktığı yere doğru uzandı.
• Alt dudağını sarkıttı, sızlamaya benzer sesler çıkardı.
• Gerçekten pratik yapması gerekiyordu, bir kaç gün içinde maçları vardı ve zamanını iyi değerlendirmeliydi.
• Onu burada böyle bırakırsam kötü bir erkek arkadaş olurum diye düşündü ve hemen yatağa geri döndü.
• Eliniz onun koluyla temas eder etmez hemen kendinize yaklaştırdınız ve mutlulukla iç çektiniz.
• Vücudu tam anlamıyla seni örtüyordu, çok sevimliydin ve bu yüzden ağlamak istiyordu.
• Serbest elini kullanarak antrenmana geç kalacağını takıma mesaj atarak haber verdi ve başka bir açıklama yapmadı.
• Fakat başın göğsünde yaslıyken uyuyakaldı.
Kuroo:• O takımın kaptanı, antrenmanı kaçırmak bir yana geç bile kalmamalı.
• Ama sızlanma şeklin, kalbine dokundu.
• Olabildiğince sessizce yataktan çıkmaya çalışıyordu ama elin ona doğru uzandı ve onu bulamadığınızda dudaklarından hafif bir sızlanma çıktı.
• Ne yapması gerekiyordu? Seni burada, bu şekilde mi bırakacak? Hayır, o bunu yapamaz...
• Hareket etmeyi bıraktı, ne yapacağını daha fazla görmek istiyordu.
• Elin tişörtüyle temas kurdu ve sonra mutlulukla mırıldanarak onu sardın.
• İç çekerek, "sadece birkaç dakikalığına" diye mırıldandı. Siz huzur içinde uyurken, alnınıza hafif bir öpücük kondurdu.
• Sadece birkaç dakikalığına değildi, sen uyanmadan önce o antrenmanın yarısını kaçırmıştı bile.
• "Tetsu! Geç kaldın!" Evet, acaba bu kimin suçu?
• Uyurken bile yapışkan olmanı çok seviyor.
• Bu özelliğinle haftalarca dalga geçiyor olsa bile.
•
•
•
Bölümün softluğu yüzünden ağlamaya gidiyorum, Kuroo... gerçek olman gereken konular var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler