İLK ÖPÜCÜK HEADCANONS pt.2
İçindekiler: Sakusa Kiyoomi, Miya Atsumu, Kageyama Tobio
SAKUSA KIYOOMI |
- Sessizdi, sokak lambasından gelen loş ışık, radyodan hafif bir müzik çalarken gece gökyüzünün altındaki otoparkı aydınlattı.
- Soğuk bir kış gecesiydi, sokak ışıklarının parıltısı altında kar hafif dalgalar halinde yağdı, kaldırım beyaz bir battaniyeyle ve sokaklar buzla kaplandı.
- Sıcaklığın az olduğu, asla cömert olmadığı, her zaman sert ve kırbaçlanan rüzgarların estiği bir geceydi.
- Ama yanağına yaptığı nazik dokunuş, içini ateşe verdi, çevik, kıvrak parmakları bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırırken, gözleri parlıyordu.
- Sıcak nefesinin yanaklarınızda dans ettiğini, gözleri titreşerek kapanırken, nasırlı eli yanaklarınızı tutarken dudakları sizinkilerin üzerinde gezinirken hissedebilirsiniz.
- Dudakları seninkilere değdiği kısacık bir anda gözleri seninkilerle buluştu. Yumuşaklardı, sizinkine karşı çok sıcaktı ama çok kısa bir andı.
- Ama bakışları yere odaklandığında ve başı eğikken, perişan ifadesini gizlemek için zayıf bir girişimle bukleleri gözlerinin üzerine düştüğünde, bir hata yapmış olabileceğini fark etti.
- Noel arifesiydi.
- Sakusa sizi profesyonel voleybol federasyonu sponsorları adına düzenlenen bir etkinliğe davet etti.
- Etkinlik şehir merkezinde lüks bir otelde yapılıyordu ve o katılsaydı onun için harika bir fırsat olabilirdi.
- "Üzgünüm," dedi yumuşak bir sesle
- Seninle ilk tanıştığında, etrafındaki dünya aniden durmuş gibiydi. Sanki her anını seninle birlikte yaşamasına izin vermek için zaman yavaşladı.
- "Ne için?"
- Görkemli bir partide, mekanın basamaklarında yürürken zarif bir şekilde, avizeyi süsleyen kristallerin altında gece elbiseniz ışıldarken, sizi şirket yöneticileri ve takım arkadaşlarıyla tanıştırırken, bir ökse otunun altında öpülmeyi hak ediyordun.
- Yine de burada, arabasının yolcu koltuğunda, sessizce otururken şehir ışıklarının altında parıldayan güzel zümrüt rengi bir gece elbisesi içindeydiniz.
- "Bunun için"
- Kalabalıktan her zaman nefret etti ve sosyal olaylara uzun süre dayanamadı.
- Ve bunun bencilce olduğunu biliyordu. Seni sadece kendine saklama isteğinin bencilce olduğunu biliyordu.
- "Kiyoomi,"
- Boğazını temizleyip dikkatini dışarıdaki yoğun trafiğe odaklarken eliniz güven verici bir şekilde pazısına hafifçe dokundu.
- "Sorun değil, söz veriyorum. Biliyor musun, gecemi bir partide olmaktansa seninle böyle geçirmeyi tercih ederim."
- Derin bir iç çekti ve başını direksiyona yasladı, gözleri seninkilerle buluşurken dudaklarında yumuşak bir gülümseme vardı.
- "Güzel görünüyorsun, biliyor musun?"
- Yanaklarınıza bir allık bulaşmasını ve dudaklarınızdan yumuşak bir kıkırdamanın çıkmasını izlerken gülümsemesi genişledi.
- "Teşekkür ederim, minnettarım."
- Asla göremesen bile onun gözünde gerçekten güzeldin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler