Kiss is Better! Tsukishima Kei

4K 210 306
                                    

Kiss is Better! Tsukishima Kei x fem!reader


■■■

Özet: Tsukishima senden her zaman hoşlandı ama sen bunu hiç fark etmedin. Revire yapacağınız küçük yolculuk her şeyi değiştirecek.

♡♡♡

Sınıfta arkanızda oturan uzun boylu, sarışın çocukla arkadaş olmayı sevdiniz.

Tak

Ara sıra...

Tak

Ama bazen onu gerçekten boğmak istiyordun.

Tak

"Sandalyemi tekerlemeyi keser misin?!" diye tısladın, sana sırıtan orta blokçuya bakarak.

"Ayağım kaydı." Sahte bir utangaçlıkla cevap verdi, kaşlarını çatmana sebep oldu.

Sen ona cevap veremeden derslerin bittiğini haber veren zil çaldı. Tsukishima'nın ne kadar kaba olduğu konusunda kendi kendine homurdanarak eşyalarını toplamaya başladın.

"Birlikte klübe yürümek istemiyor musun?" Sen hızla sınıftan çıkarken seslendi.

Sana bakan Yamaguchi ve Tsukishima'ya doğru döndün.

Tsukishima'nın sizi delirtmedigi zamanlar olduğu gibi, okul sonrası onlarla birlikte spor salonuna yürüdüğün günlerde olmuştu.

Voleybol salonunun yakında olan bir fotoğraf klubünün üyesiydin.

Ama yine de onlarla sadece Tsukishima bir pislik gibi davranmadığında yürüdün.

Bugün kesinlikle o günlerden biri değildi. Bütün gün seni rahatsız etmişti. Sinir bozucu yorumlarının sürekli seni bulması ve sandalyeni tekmeleyip durması sınırını aşmıştı.

Sıkıldığı ve yapacak daha iyi bir şeyi olmadığı için mi, yoka seni gerçekten bir arkadaş olarak görmediği için mi böyle davrandığından emin değildin. Belki de sadece bir pislik olduğu içindir.

Belki de ucunun birleşimiydi, bilmiyorsun.

"Mümkün değil." Burnunu çektin, ona dil çıkardın. "Bugün seninle hiçbir yere yürümek istemiyorum. Sadece Yama-kun olsaydı yürürdüm ama sen varken olmaz. Aptal."

Tsukishima dediklerine gözle görülür bir şekilde sinirlenmişe benziyordu.

"Y/n-chan." Yamaguchi sinirli olan ikinize bakarken, ellerini kaldırarak seslendi. "Siz ikiniz iyi geçinmeye çalışmalısınız, değil mi?"

"Sessiz ol Yamaguchi." Tsukishima iç çekerek yanından geçmek için hareketlendi. "Eğer çocukça davranmak istiyorsa bırak gitsin. Bu sınıfa girebilmesine bile şaşırdım."

"Yama-kun'un seninle arkadaş olmasına bile şaşırdım." Kollarını göğsünün üzerinde çaprazlayarak karşılık verdin. "Bahse girerim voleybolda bile iyi değilsindir."

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin