Onlar ne tür sarhoşlar?
Kişilikler:
Kıkırdayan Sarhoşlar: Suga, Nishinoya, Hinata, Yamaguchi, Yachi
Noya güldüğünde homurdanıyor.
Seksi Sarhoşlar: Suga, Asahi, Kinoshita, Ukai, Takeda
Asahi'nin buraya sürpriz geldiğini biliyorum. Birkaç içkiden sonra duvarlarını indirdiğini ve inanılmaz derecede çekici olduğunu düşünmek hoşuma gidiyor. Belki flört etmiyordur ama bu büyüyü sohbet ettiği kişiye yapar ve ona biraz aşık olurlar.
%100 Ukai'yinin buraya uygun olduğunu düşünüyorum ama flört etmesi kesinlikle şakalaşabileceği biriyle olmalı. İş flört etmeye gelince çok oyuncu.
Derin Konuşma Sarhoşları: Daichi, Tanaka, Ennoshita, Narita, Shimizu, Takeda
Bu gruptan herhangi birinin, içeride yakın oldukları biriyle verandada oturup gecenin sessizliğinde sohbet ederken hayal etmek gerçekten çok kolay.
Particiler/Muhtemelen Tüm Gece Sarhoşları: Nishinoya, Tanaka, Kinoshita, Hinata
Bu dördünü kefaletle hapisten çıkarmanız gerekebilir...
Muhtemelen onları oraya sokan kişi Noya'dır.Kinoshita mantığının sesine uymaya çalıştı ama sonunda kendini diğerlerine kaptırdı.
Her Şeye Ağlayan Sarhoşlar: Asahi, Hinata, Takeda
Takeda diğer ikisinden daha fazla, ancak Hinata'ya sevimli herhangi bir şeyin resmini gösterin ve bu yüzden hıçkırarak ağlayacaktır.
Uykulu Sarhoşlar: Daichi, Narita, Kageyama, Tsukishima, Shimizu, bazen Ukai
Tsukki içemez çünkü ilk içkisinin yarısında bir fırtına estiriyor.
Tolerans seviyeleri:
Erken çıkışlar: Asahi, Ennoshita, Kageyama, Hinata, Tsukishima, Yamaguchi, Shimizu, Yachi
Ennoshita sarhoş olmaktan hoşlanmaz, bu yüzden kendini ne zaman durduracağını bilir.
Asahi ve Shimizu çoğunlukla aynıdır.
Tsukki'nin genel olarak içkiye direnci yoktur bu yüzden onu sarhoş hale getirmek uzun sürmez.
Tsukishima'nın uykulu bir sarhoş olması, muhtemelen çok fazla içmek istemediği anlamına geliyor çünkü bu onun için o kadar da eğlenceli değil.
Çelik mide: Suga, Nishinoya, Kinoshita, Narita, Takeda
Suga ve Noya daha önce kesinlikle fıçı partileri yaptılar.
Orta miktar: Daichi, Kageyama
Suga çıldırmaya meyilli olduğundan ve Daichi'nin genellikle eve dönmesine yardım etmesi gerektiğinden, hala eğlenirken tamamen boka batmamak için mükemmel dengeyi bulması gerekiyor. Daichi ne yaptığını bildiği için Kageyama ondan birçok not alır. Eskiden biraz daha vahşiydi çünkü tüm çekingenliklerinin gitmesine izin vermekten hoşlanıyordu ama gerçekten kötü bir akşamdan kalmanın ardından birkaç adım geri gitmeye karar verdi.
Bir şeyi hissetmek için sadece bir içkiye ihtiyaç duymakla, 5 atıştan sonra bile hiçbir şey hissetmemek arasında gidip gelir: Ukai
Bunu (yasal olarak) altı yıldır yapıyor ve hala çözemedi.
Akşamdan kalmalar
Akşamdan kalmayla baş etme ustası: Daichi, Asahi, Suga, Ennoshita, Shimizu, Ukai, Takeda
Üçüncü yıllar, akşamdan kalmışlıklarını iyileştirmek için neye ihtiyaç duyduklarını bilecek kadar deneyimlidir.
Bence yetişkinler de buna uyuyor.
Çok Zorlandılar: Nishinoya, Kinoshita, Narita, Hinata
Onlarla Konuşma Bile: Tanaka, Kageyama, Tsukishima, Yachi
Zavallı Tanaka ve Yachi'nin korkunç baş ağrıları var. Su, günün geri kalanında en iyi arkadaşlarıdır. Kageyama... zavallı Kageyama. Akşamdan kalmaları kabus gibidir.
■●■●■●■●■●■
Bence eğlenceli bir bölüm oldu, umarım sizde beğenmişsinizdir.
Bu akşam iki tane nsfw gelecek yetiştirebilirsem. rahatsız olanlar, okumayanlar için bu bölümü atıyorum. Sizler bunu okursunuz♡
Stoklarda bekleyen 30'a yakın bölüm birikti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler