utanç verici seks anıları !nsfw! part1

8.1K 214 163
                                    

UTANÇ VERİCİ SEKS ANILARI

: Miya Atsumu, Miya Osamu, Suna Rintarou, Sakusa Kiyoomi, Iwaizumi Hajime, Oikawa Tooru,TW: kadın okuyucu, müstehcen konuşmalar, küfürlü konuşma, gerçekten garip seks anları, uyuşturucudan bahsetme

MIYA ATSUMU |

- Suna ile no nut november'da* en uzun kimin dayanabileceğine dair iddiaya girdi.

- İkisinin de bir gün bile sürmedi ama gerçekten ellerinden gelenin en iyisini yaptılar. Dürüst olması gerekiyordu, senin ona oral seks yaptığını nasıl saklayabilirdi ki?

- Dizlerinin üzerindeydin, dudaklarını onun aletinin etrafına dolarken, tükürüklerin aşağı, soyunma odasındaki sıranın üzerine damlarken boğazın kasılıyordu.

- "Kahretsin," onu ağzına alma şeklini görünce küfretti. Onun mutlu ifadesine bakmadan önce diliniz aletinin ucundan sarktı.

- Dilinizi penisinin alt tarafına bastırmadan önce ucuna bir öpücük bıraktınız, eliniz yavaşça etrafını sardı ve ona mastürbasyon yaptı.

- "Bahsi bitiremeyeceğini biliyordum," diye güldün.

- Elinde aletinin seğirdiğini hissettin, iç çekerken ağzı açık kaldı, boşalmak üzereyken göğsü inip kalktı.

- "Lanet olsun, 'boşacağım, Y/n, bekle-"

- Geldiğinde sırtı öne eğikti ve yanlışlıkla kendi GÖZÜNE spermi sıçradı ve BİR ŞEKİLDE AĞIZINA GİRDİ.

- Lavaboya koşarken onu izlediğinizde, sizi çok eğlendiren bir anıyla baş başa bırakmıştı.

MİYA OSAMU |

- Kayganlaştırıcı sandığı şey aslında kokulu el losyonuydu.

- Kalçalarını ileri atmadan önce aletini okşarken dudakları seninkinin üzerindeydi, kalçalarını seninkilere doğru itmeye başladığında dudaklarını terk etti.

- Dudaklarından bir ıslık döküldüğünde dudakların hâlâ onun üzerindeydi, hafif bir yanma hissedince kaşların rahatsızlıkla kırıştı.

- "'Samu,"

-"Evet bebeğim? Seni böyle becermem hoşuna gidiyor mu?"

-"'Samu, acıyor bekle-"

-"Ne, yani senin için fazla mı büyüğüm bebeğim?"

-"'Lanet yanıyor-"

- Osamu bacaklarının arasında hareketsiz kaldı, gözleri baldırlarının arasına baktı ve önündeki manzara karşısında gözbebekleri fal taşı gibi açılmıştı.

- vajinan inanılmayacak kadar şişmiş ve tahrişten kıpkırmızı olmuştu

- Çekildi ve komodinin üzerindeki şişeye uzandı, ne yaptığını anlayarak başını salladı ve dudakları ince bir çizgi halinde bastırıldı.

-"'Samu-'

-"Bu kayganlaştırıcı değil." dedi.

-"Ne-"

SUNA RINTAROU |

- Suna, kalçalarını sana her vurduğunda gözlerinin geriye doğru nasıl yuvarlanacağını izlemeyi severdi.

- Ağzındaki dumanı sana vereceği bir öpücükle dudaklarını dudaklarına götürmeden önce yanaklarını okşaması, her zaman beklentiyle ellerini titretiyordu.

- Seni yavaşça öpmesi bağımlılık yapıyordu, dudaklarından duman süzülürken ucuz otun tadı dilinde kalıyordu.

- Ne zaman kafayı bulsan sana attığı o puslu, uzak bakışı atmıştı yine. Bu bakışı rahatlatıcı buldu, kucağına oturduğunda ona verdiğin o şehvetli bakış, onu yavaşça sana çekti.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin