ilk öpücük, headcanons part1

5.1K 191 109
                                    

İLK ÖPÜCÜK HEACANONS pt. 1

İçindekiler: Kuroo Tetsurou, Hinata Shouyo, Akaashi Keiji, Nishinoya Yuu

KUROO TETSUROU |

— İlk öpücüğünüzü, bahar eğitim kampında ekiple geçirdiğiniz süre boyunca Kuroo ile yaşadınız.

— Nekoma'nın takım menajeri olmak, şikayet ettiğinizden değil ama erkeklerle eğitim kamplarına oldukça sık katılmanız gerektiği anlamına geliyordu.

— Kuroo, o hafta onuncu kez seni rüyasında gördüğü için gecenin bir yarısı uyanmıştı.

- Seni görmeye gidip gitmemeyi sessizce tartışmıştı.

- Uyuyacağını biliyordu ama sabırsızlanıyordu ve çaresizce seni görmek istiyordu.

— Kapınızın önünde durdu, ellerini ceketinin ceplerine soktu.

— Kapınızı hafifçe çalmaya cesaret etmeden önce derin bir nefes aldı.

— Uykunda biraz kıpırdandın ve kapının diğer tarafından derin sesinin seni çağırdığını duyduğun anda gözlerinin faltaşı gibi açıldı.

— Gözlerini ovuşturdun ve kapıyı açtın, entrikacı kaptanını uykulu bir sırıtışla selamladın.

— "Hey... uh yürüyüşe çıkmak ister misin? Biliyorum geç oldu ama seni görmek istedim." Seninle göz temasından kaçınarak ensesini ovuşturduğunu söyledi.

— Onun teklifini kabul ettin ve o neşeyle sırıttı.

— Konuşurken omuz omuza dış koridora indiniz.

— Elini bir anlığına seninkinin üzerine gezdirdi ve nefesin boğazına takıldı. Parmakları sizinkilerin arasında birbirine dokundu ve elini nazikçe kavradı.

— İkiniz de duvara yaslandınız ve ay ışığının etrafınızdaki her şeyi nasıl aydınlattığını gördüğünüz avluya baktınız.

- Yıldızlar gece gökyüzünde pırıl pırıl parlıyordu ve Kuroo'nun sana bakışı kalp atışını hızlandırdı.

-"Senden hoşlandığımı biliyorsun değil mi?" Yumuşak bir şekilde konuşuyor "Bence oldukça açık ve Kenma sana şimdiye kadar söylemediyse, bile anlamışsındır."

- Güven verici bir şekilde elini onun etrafında sıktın ve bu süreçte sadece bakışlarını görmek için başını çevirdin

— Yavaşça eğildi ve dudakları nazik bir şekilde sizinkilerle buluşmadan önce parmakları yumuşak bir şekilde elmacık kemiğinize değdi.

- Elleriniz her iki yanağını kavradı ve elleri hafifçe kucaklayarak belinize doladı.

— "Seni ilk okul yıllından beri seviyorum." Sıcak ve tutkulu öpücükler arasında nefes alıyor.

- "Bunu zaten biliyordum, Tetsu."

HINATA SHOYOU |

— Hinata ile ilk öpücüğünüz, lisenin üçüncü yılında, takımı ulusal maça çıkaracak maçı kazandığındaydı.

— Kageyama gözlerini zaten hızlı bir şekilde pası alacak konumda olan Hinata'ya çevirdi. Kalabalık tezahürat yaptı ve tribünlerdeki herkes beklentiyle dik durdu.

— Hinata sahip olduğu tüm gücü topu sahaya çarpmak ve kazanan puanı almak için kullandı.

— Koç Ukai'nin yanındaki pozisyonundan fırladın ve gözlerinde biriken yaşlarla yüksek sesle tezahürat yaptın.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin