Grup projeleri, bugüne kadar hep, üniversitenin en kötü yanı olmuştur. Özellikle kabuslarının adamıyla ve gerçekten arkadaş olarak gördüğün biriyle tuzağa düştüğünde.Suna Rintarō, kuşkusuz, birincisinden başka bir şey değildi. Onu son gördüğünden beri çok zaman geçmişti ve zaman yaralarını iyileştirmişti kuşkusuz ama onu gördüğünde boğazın hala kuruyor, kalbin göğsünde hala ona uzanmak istiyormuş gibi yalpalıyor ve bu sadece onun için oluyor.
Suna lanet Rintarō- kalbini kıran ve sonra hiçbir açıklama yapmadan hayalet olan adam.
Bu yüzden, dürüst olmak gerekirse, herhangi bir süre boyunca onunla bir odada hapsolmak, işkenceden başka bir şey değildi.
"Lütfen şunu yapmayı keser misin?" Lanet olası aptal kaleminin rahatsız edici, mekanik tıklamasına atıfta bulunarak tıslarsın. Kita, özür dileyen bir gülümseme sunana kadar tek kaşını kaldırarak dizüstü bilgisayarından başını kaldırdı.
"Benim hatam." Suna odanın karşısından çekilir, sesi tembel. Midenizdeki sıcak bir şeyi, kanınızı kaynatan bir şeyi sıkıştırır.
"Sadece kes şunu." Dişlerini gıcırdatıyorsun, parmakların klavyede duraklıyor. "Bu sürede sadece sinir bozucu bir bok parçası olmak zorund-"
"Terbiye!" diye araya girdi Kita ama sanki tüm durum olağandışı bir şey değilmiş gibi başını işinden kaldırmadı ama yine de öyle olağan dışı olmadığını düşünüyorsunuz, bu haftaki her seans aynıydı. Yine de, her şeyin üstünde onun gazabını kaldırabileceğinizi düşünmüyorsunuz, bu yüzden tekrar konuştuğunda sessiz kalıyorsunuz, "Kes şunu. İkiniz de bu bölümü bitirecek, size ihtiyacım var ki diğerlerine başlayabileyim."
Kita ödevi sana devrediyor ama iki dakika sonra Suna belgeye koyduğun her kelimeyi ve cümleyi düzeltiyor, "Bu bahsettiğimiz şey için doğru değil." Sanki siz yazarken bunu bilmiyormuşsunuz gibi mırıldanıyor.
"Pekala , silmeden önce düzeltmem gereken iki saniyeyi alabilseydim, belki yapabilirdim-" Alnındaki kırışıklığı ovuşturarak bir şikayette bulununca sözünü kestin.
"Nedense bundan gerçekten şüpheliyim."
Sizi ürküten öfkedir, kamçılama dürtüsüyle midenizi bembeyaz yalayarak. "Tamam o zaman neden yapmıyorsun, ukala?"
Gözlerini deviriyor, dizüstü bilgisayarında ellerini gezdiriyor, " Yapmaya çalıştığım bu-"
"Siz ikiniz lütfen atışmayı keser misiniz?" Kita, içeride kilitli geçirilen üç saatten açıkça bıkmış bir şekilde araya giriyor. İç çekiyor, bakışlarına hayal kırıklığı o kadar derinden yerleşmiş ki, neredeyse sizi solduracak.
"Suna bu kadar kaba bir öküz olmayı bıraksa bu çekişme olmazdı," diye mırıldanıyorsun, sanki sana tırmanan baş ağrısını hafifletecekmiş gibi dudaklarını sertçe ısırıyorsun.
Sadece geçmek istiyorum, diye omuz silkti ve yastıklarına yaslandı.
"İlk bir saat hiçbir şey yapmadan orada otururken umursamış görünmüyordun."
"Kes şunu," diye sonunda tısladı Kita ve dizüstü bilgisayarını sert bir tıklamayla kapatıp çantasına geri koyarken ikisi de ona baktı. " Mola veriyorum, bir saat içinde döneceğim , şu anda bu küçük drama da ne olursa olsun çalışmanızı bekliyorum. Her şeyi mahvetmemek için elinizden gelenin en iyisini yapın."
Sonra birdenbire çok küçük olan yurtta ikinizi yalnız bırakarak gitti.
"Sen bir pisliksin," dedi sonunda, dizüstü bilgisayarını kapatarak ve bu arada biriken yoğun gerilimi ortadan kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler