Kenma||!Erkek! Okuyucu

3.8K 119 58
                                    

I miss you

《●●♡●●》

"Hayattan nefret ediyorum." Uyumaya çalışırken sessizce inledin. Hinata inledi ve yuvarlandı, sonra sana bakmak için bir gözünü açtı.

"Sessiz ol. Hayır. Nefret etseydin, Kenma'ya böyle gülümsemezdin," diye fısıldadı. Kızardın ve koluna vurdun, bu da ne kadar kaba olduğun hakkında sessiz bir sızlanmayla sonuçlandı. Koltuğa oturdun ve bir şeyler içmek için koridora çıktın. Hinata'nın seni takip ettiğini fark ettin.

"Neden beni takip ediyorsun?" makineye bozuk para koyarken ona sordun.

"Sadece iyi olduğundan emin olmak için. Neye benzediğini biliyorum, bazen biliyorsun," dedi sesinde endişeyle. İçeceğini makineden çıkarırken güldün.

"Ben iyiyim Hinata. Onu özlüyorum ve yarın görmek için sabırsızlanıyorum," dedin yüzünde üzgün ama nazik bir gülümsemeyle. Hinata güldü ve kolunu sana sardı.

"Eminim o da aynı şeyi hissediyordur." Hinata seni teselli etti.

Ertesi sabah, size bağıran iki aptalın sesleriyle uyanmak zorunda kaldın. Inledin ve battaniyeyi başınız üzerine çektin, böylece bacakların dışarıda kaldı ve daha önce sıcak olan vücudunla soğuk hava buluştu. Inledin ve bir top gibi kıvrıldın.

"(Y/N)! Hadi ama bugün Kenma'yı görmek istemiyor musun?" diye bağırdı Tanaka ve Nishinoya kulaklarına. Kenma'dan bahsedilince hemen ayağa fırladın ve tamamen uyandın. İkisi sadece güldü ve sırtını sıvazladı.

Okullarına gitmek için otobüsteyken ona mesaj attın.

Kenma'ya:
Hey, şu an oraya geliyoruz.

Kenma sana:
Pekala. Buraya geldiğinde görüşürüz. <3

Cümlesinin sonuna bir kalp eklenmesine gülümsedin. Nadiren böyle şeyler yapardı ama anladın ki senin onu özlediğin kadar o da seni özlemiş olmalıydı.

Birkaç saat sonra otobüs durdu. Ancak uyuyakaldığın için fark etmedin. Kenma, Lev ve Kuroo binanın önünde bekliyorlardı. Önce Hinata çıktı ve onları selamladı. Hepsi kibarca kısa çocuğu selamladı.

"(Y/N) nerede?" diye sordu Kenma. Hinata otobüsten inen insanlara baktı ve senin orada olmadığını fark etti.

"Uyuyor olmalı," dedi Hinata ve Kenma'nın baktığı otobüse doğru ilerledi. Kenma, hemen dışarıda bekledi. Çocukların, Kuroo ve Lev ile hoş bir sohbet etmesini izledi. Hinata geri çıktı ve Kenma'ya gülümsedi. Kenma neden bu kadar mutlu olduğunu merak etti.

Dağınık saçların ​​ve gözlerini ovuşturarak dışarı çıktın. Esnedin ve çok tiz kedi yavrusuna benzer bir sesi çıktı. Yavaşça gözlerinizi parlak ışığa açtınız ve Kenma'yı yüzünde küçük bir gülümsemeyle tam önünde duruyordu. Gülümseyip ona sarıldın ve başını boynuna gömdün.

"Seni özledim," diye fısıldadı kulağına sessizce.

"Biliyorum. Ben de seni özledim."

■■■

Bu aslında kenma x male okuyucuydu ama türkçeye geçirince çok bir esprisi kalmıyor.

She/he tarzında bir kullanım bizde olmadığı için.

Daha cinsiyetin daha belirgin olduğu bir fic bulursam, onu da çevirmek istiyorum.

Ayrıca 20k okunma için teşekkürler♡

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin