Erkek arkadaşın hafta sonu senin evinde kaldı ama ailen evde değildi ve açıkçası başta yalnız kalmak konusunda emin değildi.
Bu yüzden seninle kalıp kalamayacağını sordu ve dürüst olmak gerekirse, buna kim evet demez ki?
Ve dürüst olmak gerekirse, ikiniz için de çok keyifli bir deneyimdi.
Kendinize çok fazla zaman ayırdınız ve günlerinizi etrafta dolaşarak geçirdiniz. Cumartesi günü antrenmana gittiğinde ona eşlik ettin ve eve döndüğünde sen yatağında uzanırken o duş aldı.
Ama yalnız başına uzanman uzun sürmedi çünkü aniden kedin sıçradı ve battaniyelerin üzerinden atlayıp sana sarılmak için mırladı ve beklentiyle sana baktı.
Gülüyorsun ve itaat ediyorsun. Başıını ve kürkünü hafifçe okşuyor, ilgin ve kucaklaşmanın tadını çıkarmak için vücudunu tamamen yayana kadar onu seviyorsun.
Tsukishima duştan çıktığında onu fark etmedin bile.
O sadece kapı çerçevesinde durmuş, senin kedinle oynamanı seyrederken gözlerinde belli bir hoşnutsuzluk vardı.
Orada durduğunu fark etmen biraz zaman aldı ama onu gördüğünde gülümsedin ve kedinin patilerini tuttun. "Kei, bak! C/N* küçük bir ziyaret için geldi!"
*catname
Sadece başını sallar ve kediyle mesafesini koruyarak yanına oturur. Nedense kedilere pek ilgisi yok ama bu seni pek rahatsız etmiyordu.
Sana hemen sarılır. Telefonunda gezinirken başını nazikçe omzuna koydu ama sen onu hemen başından savdın. "Bu rahatsız edici, Tsukki. Böyle yattığımızda artık C/N'yi sevemem!"
Ve sana inanamayarak bakar, ama konuyu yorumsuz bırakır ve sana sarılmanın başka bir yolunu bulur. Daha sonra ikinizin izlemesi için bir film koymak istiyor ve film listesine göz atarak sürekli fikrini soruyor.
Ancak sadece mırıldanarak ve sessiz "mhh, belki"lerle cevap veriyorsun ve bazen cevap bile vermiyorsun çünkü kedinle o kadar meşgulsün ki.
Tsukishima iç çekip arkasını döndü, yüzünde biraz sinirli bir ifade vardı. "Y/N." diye başlıyor ama ilk başta dinlemiyorsun. "YN.", sen ona bakana kadar birkaç kez tekrarlıyor, kedini tutarken yüzünde sorgulayıcı bir bakış.
"Lütfen..."
"Ne var, Kei?"
"Senin kedin..."Bir kaşını kaldırıyorsun.
"Peki ya ne olmuş ona?"
"Belki... Bana daha fazla ilgi gösterir misin? Yani kedin her zaman senin etrafında ve ben öyle değilim sanırım-"Gülneye başlar ve ayağa kalkarsın. "Oh Tsukki, gerçekten bir şeyler söyleyebilirdin."
Kapını açıyorsun ve kedini dışarı çıkarıyorsun ve o hemen uzaklaşmaya başlıyor.
"Üzgünüm." Diye mırıldanırsın ve sonunda Tsukki seni kollarına alır, sonunda istediğini elde ederken dudaklarında kendini beğenmiş bir gülümseme olur.
"Bir dahaki sefere onu bir yere kilitleyeceğim"
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bence tatlı bir hikâyeydi.
Istekleriniz varsa lütfen söyleyin, bir şeyler bulmakta zorlanıyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler