Atsumu kız arkadaşına söz vermişti, sadece bir içki. Takımla bir içki. Ve sonra Atsumu, çocukların onunla dalga geçmesine rağmen 'yanlışlıkla' shot bardağını, su bardağı zannettiğinde, bu iki içki etmişti. Ve iki içki dörde dönüştü. Yeterince kafasının gitmediğini düşündüğünde, iki tane daha shot attı. Ve döngü hafif sarhoşluktan ötesine gidene kadar tekrarlandı.
Miya Atsumu sarhoştu.
Ve bu üst düzey lüks klüpte, sadece tek bir dans olması gerekiyordu. Güzel bir modelle bir dans, adı neydi? Aika? Aiko? Önemli değildi, hatırlamıyordu. Ve bir dans, ikiye dönüştü.
Ve DJ'in müziği daha şehvetli olmaya başlayınca, model ellerini boynuna dolamak zorunda kaldı. Ve saçtığı aşırı miktarda pahalı parfüm ile Atsumu'nun attığı sayısız shot birleştiğinde, Atsumu neden kollarını onun ince beline dolmayacaktı ki?
Miya Atsumu kendi dünyasındaydı.
Klüp müdavimleri Atsumu'ya baktı ve güzel modeli başkasıyla görmenin can sıkıntısıyla, içlerinden biri "oda tutun!" diye bağırdığında ikili bunun harika bir fikir olduğunu düşündüler.
Bu yüzden sarhoş halleriyle, Atsumu bir uber çağırırken, aynı zamanda en yakın otelde bir gecelik konaklama rezervasyonu yaptı.
Liseliler gibi kıkırdayarak uber'e bindiler ve otele varana kadar güldüler. Tökezleyerek binaya girdiler ve bazı geveze sözler, yarım yamalak konuşmalarla suitlerine ulaştılar.
Kapı kapanır kapanmaz dudakları, onun dudaklarındaydı. Sarhoş olmanın verdiği özgüvenle, ateşli öpücüğe karşılık verdi. Her şey iyiydi, alkol ona böyle söyledi. Sen Atsumu Miya'ydın, y/n seninle olduğu için şanslıydı. Ve model dudaklarını boynuna yönelttiğinde, küçük ısırıklar bırakmaya başladığında, y/n kimdi?
Mankenin vücudundan kırmızı mini elbisesinin fermuarını açıp çıkarmaya başladığında, L/n y/n onun için belirli birinin ismi değildi.
L/n y/n, gecenin geri kalanında bilincinde olan bir isim değildi.
Ve Atsumu ertesi sabah uyandığında başı fena ağrıyordu. Gözlerini sımsıkı kapadı ve oldukça yüksek sesli bir inilti ile kolunu tatlı kız arkadaşı y/n'ye dolamak için döndü ama orada kimse yoktu.
"Y/n?" diye mırıldandı atsumu, sanki yakınlarda bir yerde olacakmış gibi. Atsumu gözlerini ovuşturdu ve açtığında kafası karıştı.
Burası onun evi değildi, burası onun odası değildi.
Ardından panik başladı.
"Kahretsin," diye tısladı. Etrafına iyice baktığında buranın bir otel odası olduğunu fark etti.
Atsumu düşüncelerini bir araya getirmeye çalıştı, buraya nasıl geldi? Ne kadar içti? Nerede olduğunu bilen var mıydı? Düşüncelerinden sıyrıldı çünkü banyo kapısı yavaşça açılınca içeriden dün geceki kadın çıkmıştı.
Tatlı bir şekilde gülümsedi, ücretsiz havludan başka bir şey yoktu üstünde. "Günaydın Miya!" diye cıvıldadı.
Atsumu soluk soluğa kaldı. Onunla seks yapmıştı, değil mi?
Hemen burayı terk etmek için, uber çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler