seninle buluşmasını ilk iptal ettiğinde bir şeyleri fark etmeye başladığını düşünüyorsun. bir şekilde sana her zaman zaman ayıran aşırı yapışkan erkek arkadaşın sana "meşgul olduğunu" söyledi. başta anladın. genel olarak meşgul bir insandı, voleybol falan, bu yüzden elbette ona kızamazsınız, onun hayatı vardı ve sizinki de vardı.
ama sonra küçük şeyleri fark etmeye başladın, konuşurken altın rengi gözlerinin artık parlamadığını, seni her görmeye geldiğinde nasıl huysuz göründüğünü, seni sen yapan şeylerden bahsederken nasıl heyecanını paylaşmadığını fark etmeye başladın.
Garipti, etrafınızda onunla ilgili her şeyin yavaş yavaş değişmesi. genellikle senin yanında en mutlu olduğu zaman, seni görmek ya da yanında olmak bir yük gibi gelmeye başladı ve bunun zor bir gün geçirdiğinden olmadığını biliyordunuz çünkü ne zaman antrenmanlarında onu ziyarete gelseniz, gözlerinin parladığını ve nasıl yüksek sesle güldüğünü izlediniz. yine de artık dönüp seni gördüğünde, geniş sırıtışının nasıl bozulduğunu ve kahkahalarının nasıl kesildiğini gördün. Bir noktada onun iç çektiğini gördüğünüzden oldukça emindiniz.
baykuş benzeri erkekle ilişkinize neler olduğunu biliyordunuz, ikiniz de biliyordunuz. ikinizin de inkar edebileceği bir şey değildi, gün gibi açıktı. senden ayrı büyüyor, senden ve bu ilişkiden bıkıyordu. ama ikiniz de konuyu görmezden geliyormuşsunuz gibi, ikiniz de 2 yıllık ilişkinizin 3. yılına gelemeyeceğini kabul etmek istemediğiniz için bu konuya değinmediniz.
bardağı taşıran son damla, sen ve bokuto küçük arkadaş grubunuzla dışarı çıkmaya karar vermeniz, ayrı ayrı gitmeye ve gece başlamadan önce kuroo, kenma ve akaashi ile takılmak istediği için orada buluşmaya karar vermenizdi. Kabul ettin, dudaklarına hızlı bir öpücük verdin ve sonra makyajını yapmaya geri döndün. sana küçük bir veda etti ve dairenin kapısının kapandığını duydun. Düşüncelerin onunla 10 saniye önce paylaştığın öpücüğe geri döndü, dürüst olmak gerekirse pek paylaşılmadı. elin ağzına dokundu, seni öpmediğini fark ettin.
Gözlerinde tanıdık bir sıvı hissederken, sıkı çalışmanı aptal gözyaşlarıyla mahvetmek istemediğinden, küçük bir mendille onlara hafifçe vurdun. Endişelenecek bir şey olmadığını kendi kendine söylemiştin, bunu daha sonra onunla özel olarak konuşacaktın ve umarız bozulan ilişkinizi onarmaya yardımcı olacak bir çözüm bulurdun.
kırk beş dakika kadar geçti ve işiniz bitti, küçük arabanıza atlayıp takılacağınız restorana gidiyordunuz. Kız arkadaşlarınızdan, yakında oraya varacaklarına dair bir mesaj aldınız, bu da muhtemelen 30 dakika demekti. Restorantın yanındaki otoparka girerken arkadaşlarınızın küçük düşüncesine gülümsediniz. Şimdiye kadar, bokuto ve en iyi arkadaşlarının yaptıkları her şeyi yapacaklarını ve grubun geri kalanının, siz de dahil olmak üzere yakında gelmesini beklemeleri gerektiğini düşündünüz.
Aracınızdan inip kilitlediniz ve restorana gitmek için karşıya geçmeden önce iki tarafa da bakarak girişe doğru ilerlemeye başladınız. Binanın kapısını açtığınızda, yüzünüze serin bir hava fırçasının çarptığını hissettiniz, sıcaklıkta sakinleştiğinizi hissettiniz.
Ellerinizi esneterek bina boyunca, sizin ve arkadaşlarınızın genellikle oturduğu masaya doğru yol aldınız - bu da hemen köşede bir stanttı. Burada oturmanın neden bir gelenek haline geldiğini gerçekten bilmiyorsunuz ama öyle oldu ve sizin için mükemmeldi. Ancak, aynı köşeyi dönmeden hemen önce, erkek arkadaşınızın yüksek kahkahasının kesildiğini ve sesinin adınızı söylediğini duydunuz.
"y/n? o..." bokuto'nun yorgun bir şekilde iç çektiğini duyabiliyordunuz, "iyi gidiyor, sanırım."
"Ne demek sanırım? sen onun erkek arkadaşı değil misin?" akaashi merakla sordu, yakın arkadaşının ruh halinin senin adın anıldığında nasıl düştüğünü fark ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler