uzun sevgiliye sahip olmak

5K 170 87
                                    

Kenma Kozume:

Dürüst olmak gerekirse, kendisi de pek uzun olmadığı için ilk başta biraz korkuyor? Ve sen Kuroo'nun arkadaşlarından biriydin, ama onlarla birlikteyken, oyunlarına asla düzgün bir şekilde odaklanamıyordu.

O sadece... Sürekli bacaklarına bakıyor. Çok UZUN ve güzeller ve cildin çok pürüzsüz ve yumuşak duruyor. Kucağınıza uzanacak ve oyun oynarken saçlarını okşamanızı bekleyecek

Gerçekten de sarılırken bazen kendini bacaklarından birine sarar. Kocaman bir peluş oyuncak gibi saatler geçirebilir.

Her şeye rağmen senin ÇOK muhteşem olduğunu düşünüyor. Bazen dışarıdayken, siz bir kasiyerle konuşurken veya yemeğinizi sipariş ederken kendisini size bakarken bulur. Sonra yumuşak bir şekilde gülümseyecek ve sana gelecek, kollarını vücuduna saracak ve seni yanına çekecek.

Oyun oynarken veya film izlerken bacaklarınızın arasında oturmayı sever! Kalp atışlarınızı duymak ve onun etrafındaki sıcaklığınızı hissetmek, başka bir yere ait değilmiş gibi, kendisini çok rahat ve evinde hissetmesini sağlar.

sana sarılmayı seviyor, bacakların onunkilere dolanıyor, nefesin ensesinde ve saçında.

Her ne sebeple olursa olsun ondan biraz daha uzun olduğun için senin yanında kendini her zaman güvende hissediyor? Ayrıca seninle çıktığı zaman biraz gurur duyuyor. Çünkü her zaman harika görünüyorsun ve sana çıkma teklif ettiği ve genel olarak seninle olduğu için kendisiyle gurur duyuyor.

Sugawara Koushi:


Kelimenin tam anlamıyla onunla aynı boydasın ve o buna bayılıyor! Seni öpmek için eğilmesi gerekmiyor.

Onun kıyafetlerini giydiğini görmeye bayılıyor! Onunla aynı boyda olabilirsin ama o hala daha geniş omuzlu ve daha geniş bir fiziğe sahip bir voleybolcu, bu yüzden kapüşonluları hala sana biraz bol görünüyor ama çok fazla değil ve senin onun eşyalarını giydiğini görünce eriyor...

Seni yanağından öpmeyi seviyor çünkü bunun için seni kendine çekmesi gerekiyor. Ayrıca her zaman başınızı onun omzuna dayamaktan çekinmeyin! Bubunla mutlu oluyor çünkü o zaman seni koruyabileceğini düşünüyor!

Lütfen maçlarda onun formasını giyin! Bu onu çok gururlandırıyor ve sahada çok fazla olmasa bile gülümsemeyi bırakmıyor. Bu, takım arkadaşlarını neşelendirmesi için daha fazla neden, çünkü sen maçı izlerken kaybetmeyecek.

Elini tutmak onun favorisi! Cildiniz çok yumuşak ve onu okşamayı, uzun parmaklarınızla oynamayı seviyor ve yürürken veya kucaklarken kollarınızı beline doladığınızda da bundan hoşlanıyor.

Yumuşak teninizi öperek saatler geçirebilir, özellikle de kollarınız ona sarılırken onu sararken! Onun için dünyadaki en ilahi duygu, uyuşturucu gibi.

Bazen seninle de alay eder, yetişsen bile en yüksek raftan bir şeyler alır. Ama bunu yaparken her zaman çok tatlı bir şekilde gülümsüyor...

Tendou Satori:


O hala senden daha uzun

Seni her zaman kızdıracak, seni kızdırmak onun en sevdiği hobisi. "Bugün çok küçük görünüyorsun Y/N, ne kadar sevimlisin." Bunun hakkında bir şarkı yapar ve her zaman söyler ama sen bunun çok tatlı olduğunu düşünüyorsun.

Omzunuzu kol dayama yeri olarak kullanır, başınızı sizinkinin üzerine yaslar ve KESİNLİKLE bir şeyleri başının üzerinde tutar, böylece onlara uzanamazsınız ve ona yalvarmanız surat asmanız gerekir ki o dursun.

Her neyse, uzun boylu bir çocuk olduğu için senin o kadar da küçük olmamanı seviyor bu yüzden seni öpmek için fazla eğilmesi gerekmiyor.

Vücudunu saran uzun bacakların onun için dünyanın en güzel hissi ve sana sarılırken senin sıcaklığını hissetmeyi seviyor. Ayrıca, kucaklaşmanızı sevdiği için zaman zaman yanınızda küçük kaşık olmaktan da tamamen rahatsız olmaz.

Yüzünü boynunuza sokmayı, sizi oradan öptüğünde kıkırdamanızı ve teninizin karıncalanmasını seviyor.

Kendin yapmazsan onun kıyafetlerini giymeni sağlar, onun formalarını maçlarda giydiğinde kesinlikle harika göründüğünü düşünüyor, takıma bu konuda susmuyor. Forması + uzun bacaklarında diz üstü çoraplar?? Onu bu şekilde çıldırtacaksınız ve oyunlara böyle çıktığınızda ellerini kendine saklayamayacak.. etrafta kimin olduğunu umursamıyor.

En iyi erkek arkadaş..

■■■

Bunu sfw ve nsfw olarak bulamadım. Bir de çevirilerde çok sık kullanılan birinden çevirdim, eğer daha önce çevrildiyse lütfen söyleyin.

Bu akşam nsfw ushi oneshot gelecek, yetistirebilirsem suna da gelir.

Okullar da açıldı, ben üniversitede olduğum için hâlâ açılmasını bekliyorum ama gidenlere iyi sanslar♡

Okuldan sonra okuyanlardan da umarım gününüz güzel geçmiştir. ♡

Öptüm hepinizi, akşam görüşürüz

Btw la casa de papel in yeni bölümlerini izledim, hala izleyen ve sonuna benimle ağlayacak birileri var mı?????

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin