NSFW ALFABE | TENDOU SATORI

4.4K 170 180
                                    

NSFW uyarısı, müstehcen kelimeler, rahatsız olacaklar lütfen bölümü atlasın/okumasın)



A: After Sex (Bakım, seksten sonra nasıl görünür, ne yapar?)

Vücudunun her yerine özensiz, minik öpücükler kondurur.

İhtiyacınız olursa sizinle banyo yapabilir ancak bunun dışında çok sırnaşık olacak; sarılmak ve seni elinden geldiğince şımartmak istiyor. 

B: Body Part (Vücudunun en sevdiği kısımları ve partnerinde en sevdiği kısımlar)

Onun kendinde en sevdiği kısım, uzun ve ince parmakları çünkü parmaklarının sizi delirtmesini seviyor. Aynı zamanda parmak uçlarını cildinde hafifçe gezdirerek, vücudunda düzensiz şekiller çizmekten hoşlanıyor.

Sen de, uyduklarını çok seviyor. Sıska ve kemiksi, büyük ve tombul, geniş ve kaslı... hiç fark etmez hepsini seviyor.

Sık sık uyluklarını yastık olarak kullanıyor, nerede olursanız ve kim olursa olsun kafasını uykularınıza koyup uyumayı seviyor.

C: Cum (Temelde boşalmakla ilgili bir şey)

Genelde uyluklarına ya da karnına boşalmayı seviyor ama eğer rahatsız olmayacaksan içine boşalmak ilk tercihi.

D: Dirty Secret (Kirli bir sırrı)

Seni sinemada ya da başka bir yerde parmaklamak istiyor.

Bu adam gerçekten sadist. Sadece birkaç koltuk ilerinizde oturan insanlar varken, sizi arka sırada parmaklarını içine ittirirken sessiz kalmak için verdiğin mücadeleyi izlemeyi görmek istiyor.

Bir kaç oyuncak denemek istiyor, özellikle sizin için bir vibratör.

E: Experience (Ne kadar deneyimli? Ne yaptığını biliyor mu?)

Bir ya da iki tek gecelik ilişkisi oldu ama özel bir şey yok. Ilk ciddi ilişkisi seninle olan. Az miktarda porno izleyerek yeni bir şeyler öneriyor.

F: Favorite Position (Favori pozisyon)

Büyük olasılıkla doggy, bir aynanın önünde.

Ayrıca o bir ofis koltuğunda otururken ona bindiğin pozisyon.

G: Goofy (Sex sırasında ciddi mi? Yoksa komik, eğlenceli mi?)

Genelde komik ve eğlenceli ama bilirsin bu itici ya da kötü değil. O bu haldeyken oldukça ateşli.

Sadece sinirliyse ciddi haline bürünür.

H: Hair (Ne kadar bakımlı? Tıraş oluyor mu?)

Genelde biraz bırakır ama sana kalmış. Rahatsız olduğunu söylersen ya da fark ederse düzenli olarak tıraş edecektir.

I: Intimacy (Seks sırasında romantik mi?)

Seksten sonra çok romantik ama seks sırasında değil, asla.

Güvenlik sözcüğünüz var. Rahat etmen için buna karar vermiştiniz.

Yeşil, devam et; sarı, yavaşla; kırmızı, hemen dur.

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin