NSFW uyarısı, müstehcen kelimeler, rahatsız olacaklar lütfen bölümü atlasın/okumasın)
•
•
•A: After Sex (Bakım, seksten sonra nasıl görünür, ne yapar?)
Yanınıza uzanır ve kollarınızı beline sarar. Alnına minik bir öpücük kondurmayı unutmaz ve genelde sana sarılı halde başını boynuna gömer.
Ayrıca arkada kısık sesli hoş bir müzik çalar.
B: Body Part (Vücudunun en sevdiği kısımları ve partnerinde en sevdiği kısımlar)
Kendinde de sizde de en sevdiği kısım kalçalar. Ayrıca kendi üst vücudunu da çok seviyor, harika bloklarını bu sayede yaptığını düşünürsek haksız sayılmaz.
Senin kalçalarını sıkmayı ve bazen minik ısırıklar bırakmayı seviyor.
C: Cum (Temelde boşalmakla ilgili bir şey)
Bu adam tam bir creampie hastası. Her seferinde, kaç kez olduğunu umursamadan içine boşalacaktır. Seni kendi meniyle doldurup, taşırana kadar durmayacak.
Kendi menisinin senin deliğinden aktığını gördüğü her seferde başka bir tur için güç buluyor...
D: Dirty Secret (Kirli bir sırrı)
Bu adamın herhangi bir sırrı yok, fazlasıyla dürüst.
Yine de insan içinde sana dokunup alay etmekten, senin sandığından çok daha fazla zevk alıyor.
E: Experience (Ne kadar deneyimli? Ne yaptığını biliyor mu?)
Bir-iki tane tek gecelik ilişkisi olmuştu, yine de çok deneyimli sayılmaz. Tüm becerilerini seninle kazandı demek yanlış olmaz.
F: Favorite Position (Favori pozisyon)
Köpek stili olabilir ama genelde özellikle tercih ettiği bir pozisyon yok.
G: Goofy (Sex sırasında ciddi mi? Yoksa komik, eğlenceli mi?)
Ciddi diyebiliriz çünkü seni sevdiğini gerçekten hissettirmek istiyor ama seninle alay etmekten hoşlandığı gerçeğini saklayamayız.
Seni kızdırmayı da seviyor. "Bebeğim, seni bu kadar iyi becerdiğimde çıkardığın ses neydi?"
H: Hair (Ne kadar bakımlı? Tıraş oluyor mu?)
Sadece ince açık kahverengi tüyleri var ama her zaman traş olur. Oral seks yaparken rahatsız olmanı istermiyor.
I: Intimacy (Seks sırasında romantik mi?)
Sevgisini göstermek istiyor.
Seni ensenden kuyruk sokumuna kadar öper. Elleri senin ellerini tutuyor, parmaklarını parmaklarına geçiriyor. Seni yakın tutmak istiyor. Sana arkadan sarılır, öpücüklerini bırakırken sana vurmaya başlardı.
J: Jack off (Mastürbasyon)
O azgın olduğunda, sen onun ulaşabileceği bir yerde olmadığında veya sen adet olduğun zamanlarda yapar. Senin imajını kafasına yerleştirirken yavaşça kendini çekerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler