Shiratorizawa'nın menajeri olmak

4.6K 202 140
                                    


Çocukların sevimli menajerlerine karşı aşırı korumacı olacakları ve oyun sırasında size yaklaşan erkekleri savuşturmak için ellerinden geleni yapacakları kesindi.

Seni çok şımartıyorlar. Bugün öğle yemeği getirmedin mi? Seve seve seninle paylaşırlardı! Jump'ın son sayısını okumak ister misin? Dergiyi size ödünç verme işini Tendou'ya bırakın!

Ushijima'ya yaklaşmak en zoruydu çünkü çoğu zaman mesafeliydi ama son zamanlarda bitkilere nasıl ilgi duymaya başladığını söyleyince, konuşmadan edemedi.

Maçtan önce ısınırken başka bir oyuncu tarafından köşeye sıkıştırıldığını görürlerse veya başka bir oyuncu numaranı isterse, yaptıkları her şeyi bırakıp yanında dururlar.

Otobüs yolculuklarında yanınızda otururken sırayla otururlar çünkü hepsi en sevdikleri insanla kaliteli zaman geçirmek isterler.

Karasuno'ya karşı kaybettiklerini gördükten sonra ağladın çünkü ne kadar sıkı çalıştıklarını biliyordun. İlk başta gözyaşlarını tutabiliyordun ama takımdakiler sana yaklaşmaya başlayınca sular akmaya başladı.

Sırayla sana sarıldılar, çoğu başını seninkinin üzerine yasladı ve kaybettiklerini fark ettikten sonra kaybolan sıcaklığı deneyimlemek istediler.

Ve onları Karasuno'ya kaybettikten sonra bir yemekle mutlu etmeye çalıştıktan sonra, yemek yerken ağladılar, sürekli sana teşekkür ettiler ve yaptıklarının fazlasıyla yeterli olduğunu söylesen bile daha iyi olacaklarını söylediler.

Üçüncü sınıf olduğun için zorunlu bir pijama partisi talep edecekler.

İlk yıllar ve ikinci yıllar, gelecek yıl yanınızda olamayacakları için üzülüyorlar. Üçüncü yıllar daha da üzücü çünkü yakında yollarınızı ayırmak zorunda kalacaksınız.

Gelecekteki hedeflerinizden bahsederken, üçüncü yıllar kendilerini tamamen kaybetti, sizi çok özleyecekleri için bağırıp sizi yere serdiler! (Ushiwaka'yı bile gözyaşlarını silerken  yakaladın)

Seni çok seviyorlar, galibiyetlerde de ve mağlubiyetlerde de yanlarında olduğun için gerçekten minnettarlar.

***

Sana alacakları yılbaşı hediyeleri:

Ushijima Wakatoshi

 Aslında hediyeni çok iyi düşünmüş

Hediyeleri paketleyemeyen türden bir adam

- Size daha önce bahsettiğiniz bir kitap ve ayrıca sevimli bir inek peluşu verir, böylece size onu hatırlatır 

Ayrıca çiçekler hakkında bir kitap alır

Bunun için kesinlikle alay edilecek

Tendou Satori

aman tanrım

Sana birkaç ciltlik yaoi manga alırdı

Bu seni ifşa ediyor

Ama dürüst olmak gerekirse, hoşuna gideceğini biliyor, BL hayatını ifşa ettiği için onu affetmen yeterli

Ōhira Reon

 Muhtemelen ilgi alanlarınızı oldukça iyi biliyor ve sizi memnun eden şeylere dikkat ediyor

Bir çay fincanı ve tabağı, hoşunuza gideceğini düşündüğü çaylar ve çay yapraklarıyla birlikte bir kutuya düzgünce yerleştirildi.

lütfen ona sarıl 

Semi Eita

Sana hediyesini vermek için çooook heyecanlı 

Bu adamın o ellerle hediye paketleme konusunda bir yeteneği var.

Güzel bir el çantası ve desenli bir kutu içinde çantaya asla uymayan bir gömlek verir

Tendou, kıyafetleri koordine etmekte çok kötü olduğu için onunla dalga geçiyor

Shirabu Kenjiro

Sana bir çift pahalı voleybol ayakkabısı alır

Yüzünüzdeki ifade fiyat etiketine değerdi

Şaşırtıcı bir şekilde arsız ve başınızın üstünde bir ökseotu tutuyor

Takım tarafından engellenir; kaptan bile katıldı

Goshiki Tsutomu

Size saç aksesuarları verir

Nedenini açıkladığında, antrenman sırasında tekrar tekrar saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdığını görmüş olması.

Her antrenmanda takıyorsun 

Bütün gün kızarır

Kawanishi Taichi 

Neredeyse bir tane almayı unutuyordu

Sana kapüşonlu almaya karar verdi

Takım ona onay veren bakışlar gönderdi çünkü menajerlerini büyük bir kapüşonlu giyip rahat göründüğünü hayal etmek çok sevimli olurdu

Takım ona onay veren bakışlar gönderdi çünkü menajerlerini büyük bir kapüşonlu giyip rahat göründüğünü hayal etmek çok sevimli olurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geç yayınladığım için üzgünüm, çoğu kişi sabah görecektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geç yayınladığım için üzgünüm, çoğu kişi sabah görecektir. 

Yarın ve pazar günü sınavı olan herkese başarılar <3

Diğer takımlar için olan versiyonu gelsin mi?

Haikyuu nsfw, reactions, headcanonsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin