W is for Warmth
Ushijima Wakatoshi
"Üzgünüm. Nasıl olduğunu anlamadım, bir şekilde oldu işte. Bir saniye sadece konuşuyorduk ve sonra... şey sonrasıyla ilgili bildiğim tek şey... onun yatağındaydım."
Orada öylece durdun, onu dinlerken tepki vermedin. Şaşkınlıktan gözlerin büyümedi, sadece söylediği saçma sapan şeyleri dinledin.
"Tamam, her neyse. O zaman görüşürüz." Topuğunun üstünde döndün ve sana seslenmelerini duymazlıktan gelerek ondan uzaklaşmaya başladın. Durmadan ya da arkanı dönmeden elini kaldırdın ve onu tersledin, bu onu susturdu.
Uyuşmuş hissettin. Aldatılma ve kullanılmış olma hissinin seni ele geçireceğini biliyordun. Yine de şimdilik bunları unutacaktın, okulda olduğun için kendini tutacaksın ve sadece derslerine odaklanacaksın.
Dolabının olduğu yere gidene kadar kendi kendine sarf ettiğin cümleler işe yaramıştı.
Ushijima antrenmana gitmeden önce her gün yaptığı gibi sana doğru yürüdü. Onu gördüğün an tüm duvarların yıkıldı ve önünde savunmasız kaldın.
Ağlamaya başladığında, gözleri hafifçe büyüdü ve yüzü gevşedi. Kolunuzdan tuttu ve sizi dışarı çıkardı.
Binanın arka tarafına, insanların gözlerinden uzak bir yere götürdü.
"Ne oldu?" Gözyaşlarının yanaklarından akmasını izlerken sesi kısık ve sertti.
"Ben... S- Ser- Sero beni aldattı." Hıçkırdığın için düzgün konuşamıyordun. Okul ceketinizin bir koluyla burnunuzu, diğer koluyla gözlerinizi ovuşturdunuz. "Neden akıllanmadığımı bilmiyorum."
Ushijima orada durup gözyaşlarının yanaklarından dökülmesini izledi, içinde öfke ve hüzün kabarcıklarını hissetti. "Seni hak etmedi." Sert sesi ve sözleri seni daha çok ağlattı.
"Ilk önce Shiro'ydu... yatağında bir kız vardı." Burnunu çektin. "Kim bilir beni kaç tane kızla aldatan O-Oikawa pisliği de var tabii" Toshi'ye bakmadın ama göizlerinde öfkenin titreştiğini biliyordun. "Sadece neden hep aldatılan kişi olduğunu anlamıyorum." Sonsuza dek en iyi arkadaşın olacak çocuğa bakarken içini çektin. "T-Toshi yeterince iyi değil miyim?" Hüzün seni ele geçirdi ve göz yaşların daha fazla akmaya başladı.
Bunu görmek Ushijima'nın kalbini kırdı ve dudaklarından onun adının çıkması bile yardımcı olamadı. Artık dayanamıyordu, ağlamana dayanamıyordu. Daha o bile anlamadan kollarını sana sarmış, sarılıyordu.
Temas anında vücudun dondu, temastan dolayı gözyaşlarının anında durdu. Sana hiç sarsılmamıştı ve sana söyleyeyim, eğer yeterince açık değilse, şok oldun. Sadece sarılmasına şaşırmadın, aynı zamanda ne kadar sıcak olduğuna da şaşırdın. Bu, tüm vücudunu saran ve alışılmadık sıcaklık yayan, yaratan bir duyguydu. Onun dokunuşuyla gevşeyerek, kollarını yukarı kaldırdınız ve beline sarıldın. Yüzünü, göğsünün alt kısmına sıkıştırdn.
Elini başına götürdü ve saçlarını okşamaya başladı. "Yeterince iyisin ve bunu sana asla unutturmayacağım."
Nefesini, teninde hissediyordun.Ne dediğini anladıkça gözlerin büyüdü. Biraz geri çekiliyorsun ama hala sana sarılı kalıyor. Şişmiş kırmızı gözlerin şok içinde ona bakıyor, "Toshi..."
Gözleri yoğunlukla seninkilere baktı. "Sadece her şeye değdiğini bilmelisin." Sesi yumuşaktı ve kalbiniz onun her zaman açık sözlü olduğunu ve doğruyu söylediğini bilerek onun cümleleriyle hızlandı.
Gözleri hala senin gözlerine bakıyordu, bir kaç kez gözlerini kırptı ve sonra kapadı. Sana doğru eğilmeye başladı. Şimdi gözlerin gerçekten genişledi, kalp atış hızın daha da yükseldi.
Seni öpecek miydi? Yapmasını gerçekten istiyor muydum? Şey, ondan zamanında çok fazla hoşlandın ama Ushijima herhangi bir duygu göstermediği için ondan vazgeçmiştin.
Ama şimdi sana sarıldı, tatlı sözler söyledi ve şimdi seni öpecek.
Yüzüne doğru yaklaştı ve gözlerin beklentiyle kapandı. Ama dudakları alnınıza gelince durdu ve cildine sıcacık bir öpücük kondurdu.
Temasla beraber midendeki kelebekler harekete geçti."Başka kimseyle çıkmanı istemiyorum." Alçak sesi çok hoştu. Sonra sen onun sözlerine kaşlarını çattığında yanağını başının üstüne koydu.
"Tosh... kimseyle çıkmazsam o zaman h-"
"Başka kimsenin sana zarar vermesini istemiyorum. Seni koruyacağım ve mutlu olmanı sağlayacağım." Belindeki tutuşunu sertleştirdi ve hafifçe sıktı.
Sözlerini anlamaya çalışırken zihnin yarış içindeydi.
Bununla ne demek istedi?
Seninle çıkmak mı istiyor?
Yoksa aşırı korumacı mı davranıyor?Ne olursa olsun bunlar başka bir gün için olan sorulardı.
Ushijima buradaydı, tüm yaralarını sarıyordu. Onun sıcaklığıyla boğuluyordun. Burada, onun kollarında kimse sana veremezdi, kimse seni üzemezdi. Burası senin güvenli bölgendi.
Belki de sonsuza kadar 'sadece'
arkadaş kalmayacağızdır.♤♤♤♤
Normalde bu bir alfabe oneshot serisi, karışık yayımlayacağım. Hepsi bitince sıraya dizerim bölümlerde♡
Orijinal halinden biraz değiştirdim, umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haikyuu nsfw, reactions, headcanons
FanfictionWattpad, tumblr, twitter ve başka sitelerden çeviriler